~~~~~~~~~~Ano. Opravdu měl proč se bát, jelikož ještě před nedávnem se začaly dít zvláštní věci. A to hlavně ohledně Jungkooka.
Oba si po celou tu dobu říkali, jaký úžasný a bezproblémový vztah mají. Ano, to sice měli, ale právě takový harmonický vztah vždy musí něco, nebo snad někdo zničit. Nebo se tedy alespoň o to pokusit.
----------
Jongkookův pohled:
Zbývá týden do mého utrpení. Týden, po kterém mi škola někde v háji vezme Taehyunga na jeden pitomý rok.
Co si tady bez něj počnu? Celý rok budu prožívat to, co mě potýkalo ještě nedávno. Tím samozřejmě nemyslím šikanu a vše špatné s nehezké okolo té party. Ta mi dala již pokoj. Ještě aby ne, když jsem s mým bývalým úhlavním nepřítelem.
Mám na mysli tu nudu, kterou zde budu bez něj prožívat. Každá jeho maličkost mi bude chybět.Jeho čokoládově hnědé oči.
Jeho hedvábné vlasy, které se i pod malým paprskem slunce nádherně lesknou.
Jeho uklidňující hrubý hlas.
Jeho plné rty, na které jsem si již tak moc zvykl.. Jak se budu bez nich probouzet, či usínat? Bude to šílené..
Kruci a já mu mám ještě tolik co říct..Nedávno se totiž stala jedna nepříjemná věc, kterou bych mu nechtěl sdělovat.
Jelikož se s Taehyungem nemohu nijak jinak spojit, než přes naši známou aplikaci, smazat si ji nemůžu. No a to se mi vymstilo.Asi před měsícem mně začínaly chodit opět zprávy od neznámého člověka. Tedy, neznámého alespoň z mé strany, kdo ví, odkud je tenhle hlupák..
Nicméně měl jsem již dva týdny klid. Myslel jsem si, že ho to přestalo bavit, ale mýlil jsem se. Do teď ale zprávy byly typu; ahoj, jak se máš, co děláš. Ale nyní to bylo jinak. Né že by říkala jen něco jiného, ona to byla dokonce hlasová zpráva.----------
Brokenboii:
【 ►------------(00:05) 】
Měl jsi být můj..
~~~~~~~~~~
ČTEŠ
Voice Message
FanfictionAčkoli se vám zdá, že tento pár je šťastný, tak máte vlastně pravdu. Tedy až do té doby, kdy mladému chlapci Jungkookovi začnou přicházet hlasové zprávy od neznámé osoby. Tento příběh je pokračováním příběhu Message, tudíž je nutné si jej před přečt...