•~ Far away ~•

188 19 0
                                    

~~~~~~~~~~


Pohled třetí osoby:


Byl druhý den od odchodu milované osoby hnědovlasého chlapce, jehož mysl byla zaměřena jen na faktu, že právě ona milovaná osoba mu nevolala, ani nezvedala telefon. Jeho pocity nebyly dvakrát kladné a příjemné. Strach se mísil s nervozitou, vztek se žalem.
Ležíc na posteli uprostřed noci, přemýšlíc nad budoucností. Odešel Taehyung jen z důvodu, že si našel někoho jiného, avšak nechtěl mi to říci, tudíž to vyřešil tímhle způsobem? Je ona osoba, která chlapcovi den co den posílala hlasové zprávy právě ta, se kterou má Taehyung poměr?
Nechtěl tomu věřit. Nemohl. Proč by se mu Taehyung jinak vyznal? Nevěřil tomu, že by Taehyung byl schopen takové nehezké věci.
Jungkook se natáhl pro mobil, aby dal Taehyungovi opět šanci zvednout jeho hovor. Se zrychleným dechem si Jungkook přiložil mobil k uchu a doufal jen v to nejlepší.
Avšak ani nyní neměl štěstí. Výsledek byl o to horší. Ženský hlas na druhé straně oznamující, že tento kontakt není k dispozici chlapce o to více zasáhlo u srdce. Odhodil mobil stranou a s rukama svírající jeho tvář pokrytou slzami se zahrabal do peřin, doufajíc, že tohle je jen zlý sen. Dokonce ignoroval následné cinknutí telefonu. Neměl sílu. Neměl náladu, vše jakoby se kolem něj zastavilo. Jediné, co mohl cítit a slyšet byla jeho poskakující hruď a následné vzlyky. Jeho špatné mínění jakoby se stávalo pravdou. Nebyl nikdy okamžik, kdy měl takovou chuť usnout a nikdy se již neprobudit.

-

Ráno moudřejší večera - říká se. Něco na tom bude, řekl si hnědovlasý chlapec po probuzení. Náhle byl odhodlán zjistit, co se děje. Nechtěl to nechat plavat, a tak se utápět v myšlenkách, které ani nemusely býti pravdou. Okamžitě tedy nahmatal svůj telefon a poslechl si zprávu, kterou v noci dostal.


----------------

BrokenBoii:
►------------(00:05) 】

Dlouhá to doba, kdy jsi naposledy brečel, což?

-----------------

To v Jungkookovi zanechalo již velkou nervozitu. Vždyť je přeci s Taehyungem, nebo ne? Jak jej mohl vidět?
Nedal se. Nesměl. Musel tomu přijít na kloub, již se nenechá zastrašovat.

------------------


Kookie'nMilk:
Kde seš do píči?


BrokenBoii:
►------------(00:04) 】

Tak blízko, ale přitom tak daleko.


~~~~~~~~~~

Voice Message  Kde žijí příběhy. Začni objevovat