~~~~~~~~~~Ačkoliv chování onoho neznámého člověka bylo z pohledu Jungkooka nehorázné, nechtěl ztrácet naděje. Konec konců, co mu také zbývá.
——————————-
Kookie'nMilk:
Takže nejsi s Taehyungem?BrokenBoii:
【 ►------------(00:04) 】
Kdy jsem řekl, že jsem?Kookie'nMilk:
Nejsi, super, konečně se někam dostávámBrokenBoii:
【 ►------------(00:05) 】
Kdy jsem řekl, že nejsem?Kookie'nMilk:
Píčo vole zkurvenče.....
Pravda
—————————-
Ačkoli vypadal anonym na první pohled hloupě, ve skutečnost byl docela chytrý a šlo vidět, že ví, co vlastně píše. To Jungkookovi o něco zvedlo náladu, jelikož měl lepší pocit z toho, že by si nemusel psát s dítětem. Avšak na druhou stranu bude o hodně těžší zjistit co se děje, jelikož si to pravděpodobně vše připravil dopředu a tedy musí být vlastně docela inteligentní.
——————————
Kookie'nMilk:
Řekneš mi to vůbec?BrokenBoii:
【 ►------------(00:05) 】
Není jen jedna cesta, kterou mohu jít.Kookie'nMilk:
Co to melešJsi sjetý?
BrokenBoii:
【 ►------------(00:06) 】
Hahah. Jako malé dítě. Přemýšlej.Kookie'nMilk:
Říká ten, který si hraje na schovku:)——————————-
Po té Jungkookovi již neodepisoval. Nebyl v dobré náladě. Cítil se za sebe hrozně. Styděl se. Styděl se za to, že nedokáže pochopit takovou, nejspíš primitivní věc.
——————————-
Kookie'nMilk:
HejOdepiš
Kurva odpověz mi normálně kreténe zkurvený snad tě zajede kombajn
BrokenBoii:
【 ►------------(00:05) 】
Až pochopíš, co jsem se snažil říct, po té se budeme bavit. Hah, alespoň budeme mít více času pro sebe.Kookie'nMilk:
DEBILE CHCIPNIMRDKO NEVYVINUTÁ
——————————-
Jungkookovi dalo zabrat, aby telefonem nepraštil o zem, jelikož začal mít strach, což se zlostí není hezká kombinace. Co když je Taehyung úplně někde jinde, než Jungkookovi říkal? Co když je to jeho milenec, a oba si z něj utahují?
Tolik špatných myšlenek Jungkookovi dlouho neproudilo hlavou. A on nevěděl, co dělat. Neměl sílu, nervy, nápady. Však něco udělat musí, jelikož se zde jedná o jeho přítele. A ať se za tímhle smím skrývá něco špatného, je odhodlán to zjistit. Žít v otázkách bez odpovědí je horší, než znát bolestivou pravdu.
Nechtěl již býti zavřen v pokoji a být užírán svým vlastním svědomím, stresem a bezmocí. Proto si šel opět napustit vanu, protože je to momentálně jediné místo, kde se dokáže naplno uvolnit. Měl ale v plánu přemýšlet celý den, jen aby přišel alespoň na něco, co by mu mohlo pomoci. Nyní byl schopen všeho pro dobro Taehyunga.~~~~~~~~~~
ČTEŠ
Voice Message
FanfictionAčkoli se vám zdá, že tento pár je šťastný, tak máte vlastně pravdu. Tedy až do té doby, kdy mladému chlapci Jungkookovi začnou přicházet hlasové zprávy od neznámé osoby. Tento příběh je pokračováním příběhu Message, tudíž je nutné si jej před přečt...