Korkuyorum onu kaybetmekten.

1.1K 48 10
                                    

Hepinize merhaba, öncelikle tüm okuyucularimi cooook seviyorum. Desteklerini bekliyorum.

ertesi gün sena da erken kalktı eski arkadaşlarıyla buluşacak. beraber çıktık evden, durağın oradan ayrıldık. tam o gitti sevdiğimin servisi geldi. iner inmez ben günaydın dedim. o “ o kız kim?” dedi. “halamın kızı tanıştırayım istersen” dedim. “tamam gerek yok” dedi. kıskandı lan. çok sevindim, havalara girdim gülüyorum falan. bana baktı “çok salaksın” dedi. bende “çok güzelsin” dedim. o kızgın ben mutlu girdik okula. derste konuşmadı yüzüme bakmadı, teneffüste çıktı hemen durmadı. gitmedim arkasından. defterine “ bir melek buldum, beni cennetine aldı, şimdi başka bir şeyler aradığımı sanıyor. sor bakalım kendine sensiz cennetim bir işe yarar mı diye.” yazdım. iyi hatırlıyorum bu notu. anlık yazdığım ilk dizeydi diyebilirim. içeri girdi yüzüme bakmadan oturdu yine yanıma. açtı defteri.ilk önce yazıyı okudu. sonra biraz gülümsedi. sonra kulağıma; “kalbim bu kadar hızlı atarsa kalp krizi geçirebilirim. görürsün o zaman sen cenneti” dedi. bende “tamam o zaman bundan sonra güzel söz, iltifat, şiir yok.” dedim. “ öküz” dedi. yine iyiydik. devam ettik. çıkışta yine direkt gitti eve. akşam konuşuruz dedi. o akşamı iyi hatırlıyorum. 12 şubat gecesi. telefonla konuşuyoruz. ben odamda sena içerde kendi halinde takılıyor. “ annemler yok iki gün. bak selçukta bizim sitede gel onlarda kalırsın. akşamları da beraber takılmış oluruz sahile falan gideriz “ dedi. sena var gidemem ki amk. ama o senanın bizde kaldığını bilmiyor. sadece birbirimize görüşürüz derken görüp öyle davrandıysa bizde kaldığını bilse neler olur acaba. belki çok büyük bir şey değildi sabah yaptığı ama sevdiğiniz birinin tek bir hareketi canınızı feci yakabilirim. ben mutlu olmuştum beni kıskanmasına. her neyse biz konuşurken sena bana seslendi. dondum kaldım.

senaya dedim ki ben telefonla konuşuyorum bir şey olursa kapıya tıklat bakarım. ama içerden haykırıyor ismimi resmen. ben dondum özge dondu. sonra sinirli bir şekilde ”o kim” dedi. “kim kim” dedim. “ ya saçmalama kim o söyle. “ dedi. “halamın kızı sena” dedim. “ya bir tek sabah gördüm, ilk defa adını orada duydum bir şey demedim. ailen yok ama kız sende mi kalıyor?” dedi. “ ya hayatım bizimkilerin evde olmadığını bilmiyordu adanaya gitmeden uğramış bizimkileri görmek için gelmiş biletini de iki gün sonraya almış. o yüzde…” lafım yarım kaldı tabi. sena ben cevap vermeyince odama gelip “ canım çağırıyorum neden cevap vermiyorsun” dedi. telefon suratıma kapandı. tekrar aradığımda operatör bana “aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor” diyor ben sena ya canını sikim diyorum.“ ne küfür ediyorsun be” diyor bi de. “ yav bi sus amk! sana dedim ki telefonla konuşuyorum seslenme bağırma dedim senin yaptığın ne amk” diye bağırdım. zaten o an ne yapacağımı bilmiyordum. bi an senaya tekme tokat dalmak geldi içimden. “ ne bilim unuttum.” dedi. arıyorum telefon kapalı, ordaki evin telefonunu da bilmiyorum. ne yapacam diye düşünürken aklıma selçuk geldi. aradım. “ selçuk benim sizin siteye gitmem lazım, nerdesin” dedim. “pubtayız da noluyor lan” dedi. “ ya boşver amk anlatırım nasıl gidecem sizin siteye?” bir saat sonra personel servisi var onla gidecem ben beraber gideriz” dedi. “ tamam oraya geliyorum” deyip kapattım telefonu. sena kapı önünde bana bakıyor. “görüşürüz” deyip çıktım.

Kisa oldu biraz hakkinizi helal edin :D

İlk öpücük.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin