Hayalimsin

760 33 6
                                    

Merhaba arkadaşlar uzun süredir yeni bölüm yazamıyorum, sizin gibi değerli okuyucuları bu kadar beklettiğim için kendimden nefret ediyorum. Yeni bölümü zevkle okuyacağınıza eminim, sizden istediğim tek  şey hikayemizi arkadaşlarınıza tavsiye etmeniz..

Şimdiden bol bol teşekkürler.

Bölüm şarkısı; Grup düş - Dönmeyeceksin

-----------------------------------------

Uzat bacaklarını dedim. "Ne?" dedi, doğum günü çocuğuyum ben dediklerimi yap hadi dedim sessizce.

Şaşırmıştı uzattı bacaklarını, bende başımı koyup uzandım.

Sana bir hediye aldım dedi, elinde ki paketi uzattı bana.

Paketi açtım, Atilla İlhan'ın kitabı. Hadi oku bana dedi.

Saçlarıyla burnumu kaşındırırken okudum;

"Seni birden hatırlarım akşamlar içinde

Fevkalade tatlı bir sesin söylediği

Şöyle kolay, dokunaklı, aydınlık ve temiz

Gittikçe yaklaşan bir melodi gibi

Kalbim artık ürperen bir mendoline benzer

Ne güzel birşeydir seni hatırlamak

Saçların örülmüş, örülmüş olsun

ve beyaz ellerin geceye karşı çıplak

porselen tabakta yıkanmış kayısılar

Yere düşmüş bir kitap, bir şiir kitabı

İçinde hürriyetten bahseden mısralar

İnsan bir düşünse ne çok şey bulabilir

Hatırlamak, gülmek ve ağlamak için

Arzularımız nereye sürüklüyor bizi

Nerdeydik hangi rüzgara karıştık

Ve şimdi hangi mazaralar çekiyor

Karanlık içinde açılmış gözlerimizi

Saçların mutlaka örülmüş olmalı

mektepli bir kıza benzemelisin

Aklında kim bilir kimden bir mısra

Gözlerin nur gibi parlasın saadetten."

Hiç bitmesin dediğimiz anlar  var ya, biz işte hep o anları yakaladık. Hep hatırlamak istediğim şeyler senden ibaret dedim sessizce, elimde olsa geçmişe dair her ayrıntıyı düzenleyebilecek gücüm olsa, onunla geçirdiğim vakitler hariç herşeyi silerdim.

Bitmesin istediğimiz bir an daha bitiyordu, toplandık. Geldiğimiz yoldan geri döndük, ben servise binip ilçeye oda siteye döndü. Olmuştur belki sizede bir an için yaşadığınız yer bomboş gelir, öyle hissettim daha yola çıkar, çıkmaz..

Eve geldim, o gece devam ettik konuşmaya; telefondan, internetten.

Hayatımın en güzel doğum günüydü, hatta gerçekten doğum günümdü.

Günler öyle devam etti, sınav telaşı başladı. Ders çalıştık sonra, yazın yapacağımız tatili kararlaştırdık.

İç sesim; "Ömrün boyu yapacağın en güzel tatil adamım, sen ve sevdiğin."

Antalyada yazlıkları vardı, o gidecwk 3 gün sonrada ben gidecektim. Beraber kalacaktık, ailesine orada olan arkadaşları vardı onlarla kalacağını söyleyecekti.

Sonunda geçti zaman, üniversite sınavınıda atlattık. Tatil için gün sayıyoruz, hazırlıklar yapıldı ve o çıktı yola. 3 gün boyunca onu görmemem çok zor olacaktı, sesini duyacaktım telefonla ama 3 gün 3 asır gibi gelecekti bana. Antalya'ya ulaştığını haber edince sadece bir gün bekledim ertesi gün bende çıktım yola. Haberi yoktu, süpriz yapacaktım. Alanya'daydı evleri, 6 saatlik bir yolculuk sonrası alanya'ya ulaştım. Verdiği adrese gittim, kapıyı çalıyorum cevap yok. Telefonunu arıyorum açmıyor, herkesin aklına kötü şeyler gelir bu durumda, başka kimseydide tanımıyorum. Arkadaşlarının numarası falan yok. Ailesinide arayamam, yaklaşık 45 dakika bekledim orada. Sürekli arıyorum bakmıyor, evde değil. Evin etrafında dolanıp arka kapı felan var mı oradan gireyim diye baktım ama yok, kapalı kapı ve pencereler. Ben arka taraftayken ön taraftaki bahçe kapısı açıldı, hızla oraya gittim. Sinir ve rahatlamayı beraber hisettim. Sevgilim karşımdaydı, ellerinde poşetler birazda şaşkın tabi.

"Ne işin var burda? 3 gün sonra gelecektin."

"Bende mal gibi, zoraki bir gülümseme ile ' Süpriz' dedim"

Poşetleri aldım içeri girdik, hani benden sonra gelecektin dedi.

Ne yapayım, seni özledim hem fenamı yaptım bak süpriz oldu :))

Öylede hayatım ev berbat sen gelmeden eve çeki düzen vermek istedim.

Belinden sarıldım, öptüm anlından beraber yaparız dedim. Daha sonra keşke 3 gün sonra gelseydim diye söylendim ama, evi sildik, süpürdük tozunu aldık. Ev berbattı, sanki evlenmişizde evimizi yerleştirmişiz gibi hisettim.

Yorucu ve güzel bir gün oldu yine, beraber o kadar iş yaptıktan sonra market alışverişine çıktık. Eşyaları alıp dönüp yerlestirdik dolaba, o akşam ben yemek yaptım, yemek değil aslında kızartma felan. Yedikten sonra baçede sallanan bahçe koltukları vardı, beraber oturduk oraya.

Başı omzumda eli elimde saçmaladık biraz, sonra yorgunluktan uyuya kalmışız orada. Gece uyandım, etraf sessiz, sevgilim bana sokulmuş uyuyor. Aslında orada uyumaya devam edebilirdik ama boynu veya beli tutulur diye kıyamadım.

Sessizce kalkıp içeriye girdim, kanepeyi açıp yatağımızı hazırladım. Sonra dışarı çıkıp uyandırmaya çalıştım ama nafile, kucağıma alıp içeri taşıdım. Yatırdım yatağa, bende yanına uzandım. Uyurken onu izlemek lüksümdür, elime zor geçen bir fırsattı. Kaçırmadım bu fırsatı, izledim. dudakları hafif aralık, saçları yüzüne düşmüş göğsü hafif hafif kalkıp inerken bir eli yastığın altında diğer eli elimde. Alnından öptüm burnundan öptüm, yanağından öptüm, omuzundan, elinden, dirseğinden baktığım her yerinden öptüm.

Yanına uzanıp onu izlerken uykuya daldım, sabah burnumun kaşıntısına uyandım. Saçıyla burnumu kaşıyordu. İlk önce açmadım gözlerimi, sonra birden omuzlarından tutup yapıştırdım kanepeye,

"Sen görürsün dedim"

İlk önce karnının yanlarını ısırdım, çok huylanırdı biliyordum. Yapma deyip kafama vuruyordu, Tamam dedim bıraktım karınını tuttu, bende ayaklarını gıdıklamaya başladım. Gülüyor yapma diyor ama bırakmıyordum. Çocukluk yapmak istiyordum o an, ikimizde çocuklar gibi davranmak istiyorduk. Sonra bıraktım, bu sefer o beni omuzlarımdan tutup kanepeye yatırmaya çalıştı ama başaramadı. "Peki o zaman" diyip ellerini boynuma dolayıp dudaklarıma yapıştı, bıraktım kendimi.

Aşık olduğunuz kız, beraber olduğunuz bir ortam, sabah sabah eğlenmek. Ne yaparsanız yapın aşk katınca daha güzel oluyor her şey.

Öyle oldu zaten, çocuklar gibi gülüp, seviştik. Sonrasında içten içe sıkışıp kalmak istediğim bir an daha, sabahın erken saati olduğu için tekrar sarılıp uyuduk. Sırtını, ensesini tekrar tekrar öptüm, "Uykumu kaçırma, nasıl olsa 1 hafta daha buradayız dedi." Kolumu başının altından geçirdim, diğerini karının üstünden geçirip elini tuttum, uyuduk öyle..

-------------------------------------------------

İnşallah beğenerek okuduğunuz bir bölüm olmuştur, biraz kısa oldu ama telafi edeceğim :))

Bundan sonra, haftada 1 bölüm yayınlayacağım.

Sizden tek ricam hikayemizi arkadaşlarınıza önermeniz ^_^

Hepinizi seviyorum  :)

Vote ve yorumları unutmayalım ^_^

İlk öpücük.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin