TITLE : PEREMPUAN LIAR
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 3PAGE : https://www.facebook.com/Revilinejameswangstoriesborneo/
FACEBOOOK : https://www.facebook.com/revilinejameswang
WATTPADD : I think you'd like this story: "PEREMPUAN LIAR " by RevilineJamesWang on Wattpad https://my.w.tt/UiNb/7QotSoSvmH
LINK GROUP OUR LOVE STORY
https://www.facebook.com/groups/1877678862478627/?hc_ref=ARTpEbisyBHw2s_scMS4pNscLEqsJ1xoO7vj7Kpa_AAjKK5sNErMf2Dgq9tfvYG6MSg****************************************
Aku tutup tu pintu bilik semula , aku takut aku kena marah lagi kena kacau orang tidur , cepat² aku cuci muka , cuci kemaluan aku , aku bawa bag sekolah aku terus aki jalan saja , aku tidak peduli sudah mereka semua yang ada disana .
Masa aku dalam perjalanan balik tu sepanjang jalan tu aku menangis , aku nampak public phone aku call number si kelly .
Tuttttt............Tuttt...tutt..tut....tut....
~ telefon kena sambut ~
" Hello???".
aku ni .
siapa ???
kelly aku bah si lala , apa aku buat ni kells !!
Kenapa ??? kenapa kau menangis ni lala ???
Kells tolong aku kell , tolong la aku .
Lala jangan dulu kau nangis , kau dimana ni??? aku ambil kau , aku suruh bawa aku hantar p sana tu tempat .
kells , aku masih di cp ni , sopp~~ sop~
jangan kau p mana2, kau tunggu saja aku disana , kau di mana ,ttingkat berapa ??? kau p kedai hp chas hp duli 30minit ,tidak mahal juga tu lala .
Bertubi² si kelly tanya soalan sama aku sebab dia risau .
Aku sini tingkat 3 , aku mau mati sudah ni k!! cepat kau datang k .
menangis² aku tidak berhenti ,terus temati tu talian sebab duit siling habis , sudah tekan #* masih lagi makan duit siling , aku lap air mata aku dengan mata yang bengkak dan merah aku bejalan dikedai hp , lepas tu chas hp , berapa minit aku berdiri mau 15 minit juga lah macam tu ,lepas aku bayar Rm2 terus aku on hp .
Sms datang sampai 5 voicemail 15kali dari mama sama bapa aku , dari kelly 3 kali , aku sms si kelly .
"Kells mana kau??? :( (emoji sad) ,aku tunggu sini tingkat 3 arrh.
Si Kells balas aku macam ni .
Kau jangan p mana² ,aku tidak lama lagi sampai sama dady aku ni .
bah , saja aku jawab dia , lepas tu lama² aku tunggu disana tidak lama tu si kelly datang sama bapa dia .
Lala!???? kau okey juga???.
Kells aku tidak okey.
terus dadi si kelly tanya . " Dari mana juga kau ni sumandak???
uncle aku dari rumah kawan2 aku , dorang tipu aku .
Tu lah kamu ni , berapa gia umur kau tu umandak ??
13 baru ni uncle .
Odoii umandak , masih gia muda kau ini , kenapa nda pandai pulang rumah???
Aku diam² saja kena cakap kena bagi nasihat ,terus si kelly potong nasihat² dadi dia .
Lala kau balik rumah aku lah, lagi pun tidak jauh dari kawasan rumah kitakan .
Aku tengok saja dia tanda setuju , sampai rumah si kelly , si kelly suruh aku mandi dia kasin pinjam aku baju dia , dia kasij saja spander dia yang baru belum lagi dia pakai .