PEREMPUAN LIAR (10)

902 18 0
                                    

PEREMPUAN LIAR
RE-EDIT BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 10

aku - thanks makanan yang kau kasih .

Dia senyum jadi aku pun kasih hulur dia makanan aku sikit .

deny - siapa masak ni ???

aku - mama masak .

deny - oh , baguslah , dulu kau sekolah mana , aku ambil persendirian satu tahun dulu d kk lepas tu aku terpaksa pindah balik sebab family mahu pindah sini .

aku - ohh, oh ....(sambil anguk2)

Aku habis  saja makan , terus aku berdiri cepat².

deny - jangan dulu berdiri lah kita sama² masuk kelas k .

Terus aku duduk balik² sambil baca notabook aku , sambil aku tunggu² si deny , entah lah apa lagi yang mau dicerita jadi diam saja lah .

deny - lala ?? kenapa kau macam tiada kawan ???

aku - aku ada kawan tapi aku tidak berapa campur dengan orang .

deny - oh patutlah aku nampak kau macam kurang bergaul .

Habis saja tu pelajar baru makan , dia rehat² lagi sambil cerita² sampai lah kami masuk kelas , yang lain tengok kami saja lain macam . Jadi kami pun masuk lah kelas sama² tapi tu pelajar baru cakap lagi mau p tandas , terus aku pun biar lah .

classmate - pok silap kah kau ni lala ?

aku - hishh !!?? tiada lah ,buat apa ,dia yang ikut² aku , dia yang duluan tegur .

clasmate - aihhh ... oh dia yang tegur , atau sama² bertegur .

aku - betul tiada ni .

clasmate - bah cikgu...uiii cikguuuu , duduk tempat masing² .

Laju macam apa saja semua dalam kelas sekali cikgu masuk arr..jadi murid baik .
aku skip ****** Habis kelas saja semua aku tunggu bapa si dalia diluar sekolah , tapi ni hari bapa si dalia macam lambat pula sikit ambil aku , jadi pun buang bag aku sana ditepi² ,sambil tu aku duduk tu bag sekolah .

deny - tidak bagus duduk bag sekolah ,orang tua² cakap lah .

aku - aiii , kenapa pula ???

deny - orang tua dulu2 cakap kalau duduk bikin buduuu (bodoh) .

aku - ahhh ! tiada lah kau ni ! mengarut saja kau ni .

deny - betul bah , nenek aku pun cakap .

aku - tu nenek kau cakap , aku tidak cakap pun.

Belum habis kami cakap² sudah kena horn2 ,prontttt......pronttttt ... Mama bapa si dalia sampai , terus aku aku angkat bag aku jalan saja .sempat lagi pusing lambai² kunun sama si deny .

aku - byee ~

deny - bye

Masa dalam perjalanan pulang tu aku sms si kelly , aku kasih keluar hp aku , nasib lah disekolah tidak ada spotcek , kalau ada cek awal² lagi memang aku tidak bawa hp , atau kalau aku bawa juga , aku kasih masuk hp dekat pocket spander aku , tidak lah kena cek, atau dekat susu bahagian bra , atau pun on the sport emergency aku letak terus dalam punggung dicela2 hahaha !! biasa lah dulu² punya spander mama² punya spander heheh...Lagi pun aku suka pakai spander macam tu best dan selesa banyak ruang tidak sempit , bukan macam sekarang g_string melekat dipunggung tengah2 kalau silap sikit nda kasih bersih tu santut kompom ada taie disana tali dia wahah ..yay !!

Aku sms si kelly .

send - hi kelly ,ni hari ada pelajar baru handsome lagi tu .

kelly - handsome macam mana ?? macam dadi aku kah ? HAHAA !!

PEREMPUAN LIARWhere stories live. Discover now