PEREMPUAN LIAR(9)

902 14 0
                                    

PEREMPUAN LIAR
RE-EDIT REVILINE JAMES WANG
PART : 9

Aku rasa si colby terlalu pandang aku sampai aku pun tidak selesa dengan pandang² antara satu sama lain ,cepat² aku buka topik .

aku - colby kau mau minum kopi ??? aku buatkan ??

colby - Tidak apa lah , bagi saja saya air biasa .

Aku berjalan lagi dengan control seh! ni perkara aku rasa malu betul mau cerita sebenarnya . Si colby panggil mama dalia dia bisik sesuatu , entah apa yang dia bisik masa tu .

Sampai mama si dalia suruh aku tukar seluar , aku cepat² masuk bilik tukar seluar , rupanya seluar aku ada koyak di punggung masa tu ..

aku - "  mama kau bagitau bah dia besok saja datang .

mama dalia - " bah iyalah .

Tidak lama tu mama dalia masuk bilik balik .

mama dalia : nda bah dia mau pulang , dia berkeras tunggu kau sana ruangtamu .

aku - " bah iya lah ! ishhhh ~

Leoas aku tukar seluar mahu tidak mau aku terpaksa juga keluar , dengan senyuman lebar tutup seribu kemaluan dimuka , ku jadikan muka seperti talam tebalnya haha!!

Colby -" Bah auntie ",, saya bawa ni lala keluar ,nanti saya hantar juga gia dia balik ni .

mama dalia - " bah ,kau tolong2 jaga anak auntie kalau bawa dia keluar arhh , culby bilang si mama dalia .

colby - " iyalah , nanti lepas habis jalan² saya hantar juga si lala balik .

terus dia salam² ibubapa si dalia , aku pula cium tangan dan pipi mama si dalia .

aku - "mama" jalan dulu arh ..

mama D : ingat pesan mama lala , jangan buat macam² .

aku - " ya mama lala faham juga .

Lepas kami minta kebenaran keluar dari rumah terus aku sama si colby keluar .

Colby - kau mau minum kah ??? atau mau p mana²???

aku - mau jalan² sajalah , minum apa ???

mula sudah aku berburuk sangka sama si colby.

colby - minum apa lagi ??? minum air lah apa lagi ???

Aku - ohhhhhhhhh........

Terus kunun dia cubit telinga aku sambil cakap .

colby - kenapa ?? , kau fikir aku jahat kah mau bawa kau minum² sana , lepas tu ambil kesempatan .???

Dalam hati aku masa tu , "aiii macam dia tau² saja semua hal masa lampau aku ni ", dan macam dia boleh teka ".Makin lagi aku tertanya-tanya , terus si colby perasan aku macam berfikirkan sesuatu , dia bawa aku di waterfront , romantik betul lah dia ni .

colby : lala apa kau fikir ??? sekejap ar , aku p tandas dulu .

aku - bah okey .

Tunggu punya tunggu si colby tidak datang juga , jadi aku pun okey saja lah tunggu² ,tapi aku rasa mau kencing betul , terus aku turun kasih biar tu kereta saja macam tu sebab aku mau p tandas , jadi masa aku mau p tandas , aku cari dia dulu sebab kereta dia masih on lagi kan .

Tapi tidak nampak ,jadi aku berfikir lagi bagus aku pergi tandas dulu , tapi masa aku pergi tandas tu sana lah aku nampak si colby sama satu perempuan becakap , umur² tu perempuan dalam lingkungan 26 lah macam tu .

Dalam hati aku " siapa dia tu,nampak serius saja  "??? Jadi aku ni pergilah sana, terus bila aku sampai sana si colby macam buat2 tidak kenal aku ,tapi muka terkejut . Kenapa dia ni macam pura2 tidak kenal saya ..

PEREMPUAN LIARWhere stories live. Discover now