PEREMPUAN LIAR (15)

877 19 1
                                    

PEREMPUAN LIAR
RE-EDIT BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 15

Mama sama papa dalia parking depan sekolah , aku pun kena suruh masuk sekolah sudah oleh dorang ( dia orang / mereka  ) , lepas aku masuk pagar sekolah saja papa dan mama dalia pun jalan .

Aku pun turunlah macam hari² sebelum ni , si emy sama si velly didepan² pintu kelas aku sudah tunggu² aku .

emy - hi lala ,kau apa khabar ??
sambil dia menyandar ditepi dinding depan pintu kelas .

Dalam hati aku , "kenapa lah ni dua ekor masuk kelas sudah ",kali tu cikgu kena suap kali makan babi tu lah ni dua boleh turun kelas sudah .Haha !! kidding , jangan umpat guru arr tidak bagus tu ,nanti hilang tu reziki dapat ilmu .

Masa aku kena hai tu , aku terus masuk kelas buat tu dua ekor macam angin tapi apakan daya ???

velly - aik sombong juga kau ni lala sekarang ??
Ada yang kawan selalu penyibuk dalam kelas terus kasih malu2 dorang si velly sama si emy .

classmate - buuuuuuuuuuu , nda malu tidak kena layan haha !

Lepas tu aku duduk dikerusi , sekali tu aku rasa macam ada basah punggung aku , haishh aku berdiri aku tengok tempat duduk aku kena letak warna , semua pun tidak mengaku , semua pun cakap bukan aku arr bukan aku ..bah bah siapa tidak tau .

Aku terus keluar pergi tandas , tidak sangka juga awal2 lagi si emy sama si velly sana tandas ,macam semuanya awal2 dirancang ,tiba² dorang tarik aku.

pap !! pap!  kena  tampar pipi aku oleh dorang, lepas tu si emy kasih keluar gunting , terus dia tarik baju sekolah aku pergi depan dia gunting sampai nampak bahagia dada aku , tapi aku tidak berani mau melawan , aku hanya mampu diam² , yala aku tau aku bodoh kan ? tidak lawan apa saja tindakan dorang dua ni .

Kalau kamu ditempat aku, kamu lawan kah ?? kalau sudah macam tu selalu dibuli dari tingkatan 1 ? kamu rasa juga tu apa aku rasa , macm tu lah orang cakap ,senang bercakap bukan rasa ditempat tu yang kena buli  ..
Habis dorang bully aku tu , dorang kasih ketawa² lepas tu dorang keluar tandas .Nasiblah aku ada bawa telefon simpan dalam pocket spander aku , aku kasih keluar telefon aku , terus aku sms si kelly .

aku - kells tolong aku .

kelly - uii kau kenapa ni ???? ada saja masalah kau ni tidak habis² .

memang aku terasa apa yang si kelly cakap ,tapi kenyataan dia bila susah baru aku cari dia , asal susah aku cari dia, waktu aku senang tiada pula aku sms atau call dia .

aku - baju aku koyak kells , kena gunting huhu !
kelly - siapa gunting ???

aku - si emy sama si velly , databg kau disekolah kita ,bawa baju kau .

kelly - aiiihh , aku mana ada baju sudah , sudah aku derma sama orang² miskin .

aku - bah tidak apa lah ,kalau tu pun tidak boleh tolong ,thanks !

kelly - bah sekejap lah , aku datang ni .

Tidak lama lepas sejam lebih macam tu si kelly disekolah sudah , dia datang sebagai pelawat kunu disekolah , jadi banggalah cikgu sebab murid yang sudah habis sekolah masih ingat datang melawat , terpaksa lagi si kelly jumpa guru disekolah .haha ! sorry lah kelly menyusahkan kau .

Si kelly terus pergi tandas , dia minta kebenaran ,terkejut si kelly tengok saya ditandas dengan pakaian koyak2.

kelly - uiii macam kena rogol saja kau ni, mana kau simpan telefon kau ?? budu berani kau bawa hp disekolah.

aku - simpan di toto ( kemaluan wanita) lah di mana lagi .

Kelly - budu haha .. Nah ni baju tukar lah .

PEREMPUAN LIARWhere stories live. Discover now