PEREMPUAN LIAR (5)

1.2K 19 4
                                    

PEREMPUAN LIAR
EDITED BY : REVILINE  JAMES WANG
PART : 5

Si Kelly masih lagi peluk² aku masa tu , makin banyak darah di hidung aku keluar , aku demam lagi masa tu , aku cakap sama bapa aku.

" Apaaa" kasih ampun aku apa"  ,aku banyak buat dosa sama si ama!
Terus bapa aku tendang aku ,tapi masa tu si kelly yang kena tendang . terbuang kami sama² p belakang sikit .

"kella "! bagus aku mati , biar lah bapa aku kasih mati aku kells ,aku tidak mau hidup sudah , aku tidak mau lagi hidup !! biar aku tanggung semua kesalahan aku buat!! si kelly melayu² sama bapa aku .

Uncle tolong tolong lah kasih lepas si lala .

killy dia bilang , jangan kau merayu sama anak tidak guna otak !!!

kelly , jangan lah merayu aku cakap ,biar aku tanggung kesalahan aku semua ! terus bapa aku tarik rambut aku .

"KELUAR KAU DARI RUMAH!!!! ANAK SIAL!!

Terus si kelly ikut aku ,dengan hidung yang berdarah aku tidak peduli sudah tambahan lagi badan semakin lemah ,mata super bengkak masa tu . Dengan bag² sekolah dan pakaian2 aku bapa buang sekali pergi luar rumah .

"Kau jangan sesekali pijak ni rumah lagi"!!!!! ANAK JAHANAM !!!!

Selepas aku dihalau , aku ikut si kelly pulang sambil menangis , dan selama 2 minggu juga aku tiada pergi sekolah , perasaan sedih lagi , dan selama aku dirumah si kelly dadi dia lah tanggung aku .  Dijaga pakai dan minum aku , selepas 2minggu berlalu dadi sama mami si kelly pujuk² aku pergi sambung sekolah , aku mau turun sekolah pun macam trauma betul aku .

Selepas 2 minggu lah juga banyak benda yang aku takut berlaku , dan selepas pujukan punya pujukan , kira hari pertama belajar masuk , aku rasa lemah dan tiada mood mau belajar lagi, mata aku selalu berkaca bila aku ingat balik hal yang berlaku 2 minggu lalu , aku belajar mula suka menyindiri , selama seminggu tu juga aku tidak nampak tu 3 ekor .Tapi selepas seminggu aku pergi kesekolah , baru lah minggu hadapannya dorang ada turun, orang pertama aku nampak si dalia . Si dalia salam aku .

Dia cakap " sorry lala " ,tidak sangka pula sampai begitu begitu . aku tengok tajam tepat arah pukul 12 depan mata dia .

PERGIII !!!! PERGIIII !!!  Aku teriak si dalia .

Lala , aku pun tidak tau lala hal yang berlaku malam tu ! sumpah !!! betul ni aku tidak tau !

Dia cakap dia pun hilang V dalam masa yang sama , si velly dengan si emy datang buat muka selamba.

Takziah lala , kamu dua lah nu !!! kamu dua lah penyebab hidup aku hancur !!! dorang buat terus buat muka kesian .

Lala dengar dulu penjelasan ,kami 3 pun jadi mangsa ,aku tidak sangka malam tu abang angkat aku rasmi juga V aku malam tu . Tu apa dia cerita lah ,aku mula percaya apa dia cakap .

Kalau betul apa kau cakap !! siapa tidur dengan aku ! siapa ! siapa main dengan aku malam tu !!! HAH! 

Lala aku betul² tidak tau bilang si emy , kami pun mangsa keadaan . Selepas macam tu aku percaya cakap dan tipu dorang tu , sebab aku betul² rasa kehilangan masa tu , aku tiada kawan , cuma ada kawan pun si kelly . Tiba2 suara dari belakang menegur .

Lala ?? kau buat apa tegur sama serangga perosak ???

Aku tidak tau mau jawab apa masa tu sama si kelly , dia tarik tangan aku , dia cakap lagi .

Kau tidak payah kawan dorang ! dorang tu perosak ! bodoh !

aku hanya ikut si kelly cakap saja masa tu ,selama setahun lebih dekat 2 tahun aku jadi budak baik disekolah, langsung tidak bergaul sama mana² orang .

PEREMPUAN LIARWhere stories live. Discover now