■■■■■■■■■■■
" ala daddy sehari je. pleaseeee? buing buing~♡ "
" ah tak boleh! keluar keluar! "
Tuan park menolak chorong keluar dari kereta tapi chorong mengeraskan badannya untuk taknak keluar. Mereka dah sampai depan sekolah chorong tapi gadis tu yang tiba tiba tukar fikiran untuk taknak sekolah.
entah apa yang ganggu fikirannya.
Tuan park mengeluh. Kenapalah dia dapat anak degil macam ni?
" Chorong-ah, daddy dah lambat pergi mesyuarat ni palli kha! "
" shireo! "
Tuan park menolak badan chorong bila chorong leka memerhatikan luar dan dia berjaya. Tuan park terus menutup pintu dan menguncinya tanpa menunggu chorong berbuat apa apa.
" aish daddy... "
chorong memandang kereta daddynya yang telah pun dipandu ke lebuh raya dengan laju ibaratkan chorong akan kejar kereta tu sehinggakan Tuan park sanggup pandu melanggari lampu isyarat Oren yang bermaksud bersedia untuk berhenti.
haih.
Dengan langkah yang tak bersemangat chorong melangkah melepasi gate sekolah.
" macam kenal. "
Gumannya perlahan. gadis itu mengecilkan matanya untuk menjelaskan pandangan kearah sebuah figura lelaki yang berjalan dihadapannya.
t-taehyung?
" Yah Chorongie! "
gadis itu berhenti lalu menoleh kebelakang. reaksi wajah chorong terus berubah bila memandang wajah yang memanggilnya.
solar.
********
Selain taehyung dan minhyuk, solar juga termasuk dalam senarai yang chorong paling hindari saat ini. ah kalau lah chorong ada kuasa menghilangkan diri atau halimunan sudah pasti gadis itu akan menggunakannya sekarang daripada terus berjalan laju menaiki tangga dan sudah pasti solar ada mengejarnya dari belakang.
fish.
Lengan chorong direntap dari belakang dan langkahnya serta merta berhenti.
" kenapa kau.. lari? "
soal solar serius. dia sendiri pun pelik dengan perangai chorong terhadap dirinya. oh ya dan taehyung juga, setiap kali dia terserempak dengan lelaki itu mesti taehyung akan menjelingnya ataupun memandangnya dengan pandangan jijik.
apa yang dia dah buat sebenarnya?
Chorong menepis tangan solar dari terus memegang hujung baju lengannya sambil ketawa sinis.
" oh tolonglah. kau buat pagi aku lebih buruk tau tak "
" apa yang aku dah buat sampai kau layan aku macam ni chorong? "
" kau tikam belakang aku. "
" sejak bila? "
" kau sebarkan gambar aku dan taehyung kat page sekolah. tch, aku dah tahulah solar dan aku ada cukup bukti untuk buktikan kau yang punya kerja "
Solar mengerutkan dahinya.
" Chorong, bukan aku dah bagitau kau ke phone dan lappy aku dah diambil parent aku sejak bulan lalu lagi. "
YOU ARE READING
Kiddo, I Love You
Fanfiction[COMPLETED] "I love you" ain't that the worst thing you ever heard? Start : 28 august 2017 End : 24 august 2018