E P I L O G

301 27 9
                                    

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

" here we go "

Ujar taehyung apabila dia dan chorong telah selamat sampai di villa park di australia. dorang berdua datang ke australia ni pun tanpa pengetahuan tuan dan puan park.

Tuan dan puan kim? mereka dah memberikan restu pun untuk chorong dan taehyung berkahwin sebab tu taehyung ajak chorong untuk ke australia hari tu juga.

Tak sabar nak jumpa mak dan bapa mertua katanya. Sampai baju mereka berdua pun tak sempat nak pack.

" jom lah masuk? "

ajak taehyung tapi chorong hanya berdiri kaku memandang villa itu sahaja. nampak sangat yang dia tengah nervous. Taehyung mengeluh.

Pipi gadis itu dicubit perlahan dan itu membuatkan gadis itu menoleh kearahnya.

" bila kita nak masuk ni hm? "

soal taehyung. Chorong tersengih. lengan taehyung dipaut oleh chorong sebelum mereka berdua masuk ke villa itu.

Password villa chorong tekan dan tak lama kemudian pintu itu terbuka.

masuk sahaja kedalam villa itu chorong menyuruh taehyung untuk duduk di ruang tamu dahulu sementara dia kedapur untuk melihat puan park jika ada.

Dan ya memang betul pun puan park berada didapur. chorong tersengih. dia berjalan perlahan lahan kearah puan park. sampai sahaja dia dibelakang puan park, tubuh puan park dipeluknya dari belakang.

" mummy i miss you "

Puan park terkejut. Pelukan chorong dileraikan, dia menoleh kebelakang.

" aigoo, bila balik ni? "

sekali lagi chorong tersengih.

" baru je tadi, chorong balik ni pun.. bawa seseorang. "

puan park senyum mengusik.

" bakal suami? "

gadis itu blushing sambil tersipu sipu malu. Puan park apa lagi semakin galak lah dia mengusik.

" Taehyung ke? "

pertanyaan puan park membuatkan chorong tersentak.

" yelah mummy sapa lagi? "

soal taehyung. Puan park dan chorong menoleh kearah taehyung yang berjalan kearah mereka. chorong mengalihkan pandangannya kearah puan park.

dan puan park tersenyum.

" kalau dengan taehyung. mummy restu. aigoo taehyung-ah makin kacak kamu ya "

eh? bukan ke mummy tak suka taehyung semenjak kemalangan tu?

persoalan itu hanya bermain di minda chorong.

*********

" daddy dah brainwash mummy kamu masa kamu ke korea tu. nasib baik mummy kamu ni makan teguran. "

chorong mengangguk faham. persoalan yang ada di minda gadis itu petang tadi dia tanya tuan park.

dia dan tuan park sekarang ni hanya berdua dihalaman villa. Taehyung dan puan park pula tengah main jenga di ruang tamu.

" nasib baik taehyung ada, kalau tak daddy lagi lah yang jadi mangsa main jenga dengan mummy kamu. mummy kamu tu dah obsess sangat main jenga. setiap malam main. "

chorong tergelak perlahan mendengar luahan tuan park.

" bila perkahwinan kamu berlangsung? "

Kiddo, I Love YouWhere stories live. Discover now