20 : prom night (2)

234 34 26
                                    

sapa dah tengok master key ep 7? (yang chorong unnie ada) 😂

I can't stop fangirling sebab tengok chorong unnie dengan jisung (wanna one) 💕💕💕💕 dia pun 91 line jugak dan jugak leader wanna one.

fey sarankan korang tengok, best gila!! 😂 di episode tu ada chorong unnie, eunkwang (btob), sinb (gfriend) , taemin dan key (shinee) , sojin (girls day) , nayoung (pristin) , kang Daniel (wanna one) , ong seungwoo (wanna one) , jisung (wanna one).

yang lain fey tak tau nama dia😂

ok tu je, keep reading <3

■■■■■■■■■■■■■

minhyuk memandang taehyung dingin. tangan chorong dipegangnya kemas. topeng muka berwarna hitam yang dipakainya menampakkan lagi auranya.

chorong memandang taehyung dan minhyuk bergilir gilir. dia sendiri pun tidak tau mau buat apa. yang chorong pelik, dia pakai topeng muka pun dua manusia ni masih kenal? huh.

kalau chorong bungkus seluruh muka dia agak agak dua dua ni masih kenal dia tak?

" aku cuma nak bagi dia cupcake je tu pun tak boleh? tch immature, ataupun kau cemburu? "

soal taehyung bernada sinis. ok ni bukan macam yang chorong nak kan.
" tu bukan hal kau--- "

" kalau ia berkaitan dengan chorong itu memang hal aku. "

potong taehyung pantas. minhyuk berdecit sinis, rasa tercabar. semua orang yang berada berdekatan mereka berbisik bisik sesama sendiri. ok ni memang BUKAN macam yang chorong nak kan.

" kalau kau nak tau kau orang pertama yang berani lawan aku. ya congrats tapi sekarang bukan masa yang tepat. "

Minhyuk menepuk nepuk bahu taehyung sambil smirk. tangan chorong ditariknya.

" kajja "

*********

" satu je aku minta, tolong jangan rapat sangat dengan taehyung. "

kata minhyuk kepada chorong semasa mereka tengah menikmati main menu yang disediakan dimeja bulat.

dimeja tu hanya ada chorong dan minhyuk, bomi dan baekhyun, eunji dan sunggyu. disetiap meja hanya ada 3 partner sahaja yang dibenarkan.

" hm wae? "

chorong memasukkan stik daging yang dipotongnya tadi kemulut lalu mengunyahnya perlahan. muka minhyuk dipandangnya sekilas. macam kenal je ayat tadi..

eh kalau tak silap bukan ke ayat tu..

dari sticky note yang pernah chorong dapat dari min?

" aku. cuma. tak. suka. dia. "

ujar minhyuk menekan kan satu satu ayat yang keluar dari mulutnya. nada suaranya kedengaran dingin. air putih diteguk dahulu sebelum diletak semula diatas meja. muka chorong langsung tidak di pandang.

Kiddo, I Love YouWhere stories live. Discover now