Peale ema tulid autos välja ka 4 poissi. Üks oli blondide juustega, teised 3 olid pruunide juustega. Nad helistasid kellelegi ja jäid auto juurde ootama. Ma kuulsin just et telekast tuleb üks hea film ja ma läksin diivani peale istuma ja seda vaatama. Mõne minuti pärast ma vaatasin uuesti välja ja nägin et see lokkis juustega poiss on ka seal. Hah saangi siis anda talle ta telefoni tagasi. Ma läksin ja võtsin ta telefoni ja siis läksin ma ja istusin tagasi diivanile. Kui nad sisse tulid läksin ma nende juurde, popcorni kauss käes ja küsisin "Tahate ka?" Ise naerdes. Blondide juustega poiss kohe krahmas sealt kuhjaga popcorni, aga teised müksasid teda. Ma läksin ja istusin tagasi diivanile ja vaatasin filmi edasi. Pärast ühinesid minuga ka poisid ja mu ema. Nad hakkasid muidugi lobisema nendest riietest mida ema neile disainis. "Kuulge ma püüan siin filmi vaadata, kas saaks natuke vaiksemalt" ütlesin ma valjul häälel pärast alles aru saades mida ma tegin ja ma katsin kätega oma suu, kõik vaatasid minu poole ja ema ütles "Kuulge poisid ega me võime neid homme ka vaadata edasi" poisid noogutasid ja ka nemad hakkasid filmi vaatama. Ema läks ja hakkas riidesse panema. Ma hõikasin talle "Kuhu sa lähed?" "Ma lähen poodi, kas keegi tahab veel kaasa tulla?" 3 poissi tõusid püsti ja läksid emaga kaasa aga 2 tükki jäid minuga. Mõne aja pärast tõusis blondide juustega poiss püsti ja tutvustas ennast "Umm.. Ma olen Niall Horan" ma naeratasin ja ütlesin "minu nimi on Kelsie Smith, tore sinuga tutvuda siis" Ma vaatasin enda kõrvale ja küsisin siis "Mis sinu nimi siis on?" "Minu nimi on Harry.. Harry Styles" siis tuli mul meelde et mul oli ta telefon. Ma näitasin talle telefoni ja küsisin "Kas see on sinu telefon? Sa pillasid selle jooksu ajal vist maha" Harry vaatas seda telefoni ja ütles "See on jah minu telefon.. Aga ma sain juba endale uue" ta võttis oma taskust Iphone 5s-i välja ja siis pani tagasi. "Selge" ütlesin ma.
"Mille poolest te siis kuulsad olete?" Blond poiss vaatas mulle imestunult otsa "oot,sa siis ei teagi vä?" "ei" vastasin ma naeratades. "Me oleme One Directionist" ütles Niall. Korraga ma kuulsin uksekella, ma läksin ust avama ja seal oli.. Diana. "Mida sa siin teed?" Küsisin ma imestunult. "Umm.. Ma unustasin oma telefoni vist siia" ütles ta maha vaadates. "Okei, lähme siis üles" Me hakkasime minema üles, kuid Diana nägi Harryt ja siis.. Argh, ta jäi seisma ja vaatas teda. "Kas... Kas sa teed nalja?" küsis Diana "Mm.. mismõttes?" "Kas see on Harry Styles seal?" Ma vaatasin ja ütlesin "jah" Diana hakkas minema suure toa juurde diivanile istuma. Harry vaatas tema poole ja ütles "Tere" "Omg, tere ma oled Diana Stone, sa ei pea oma nime ütlema kuna ma juba tean" vastas Diana ja naeratas talle näkku "Kuule Diana su telefon on ikka üleval.." hõikasin ma Dianale "Kas sa saad selle ise ära tuua?" Ma ohkasin ja hakkasin üles minema. Läksin oma toa uksest sisse ja võtsin ta telefoni enda voodi pealt. Peale seda läksin ma alla tagasi. "Diana! Ma tõin su telefoni!" ma läksin suurde tuppa ja andsin telefoni Dianale. Ma nägin et tal oli mingi paberilipik käes, aga ma ei näinud mis seal oli. Ma hakkasin Dianat ära saatma, enne kui me välja läksime näitas ta mulle seda paberilipikut kus oli Harry Stylesi number. Oh jah. Ma saatsin ta väravani ja tegin talle kalli. "Tsau siis" ütles Diana "homme näeme,tsau" hõikasin ma talle veel järele. Ma läksin tuppa tagasi telekat vaatama. Mõne minuti pärast jõudsid ka teised poisid koju koos mitme toidukotiga. Ma jooksin kohe sinna et näha mida nad tõid. Ega jah, nad tõid igast kraam kuna meid oli paljui. Mu ema hakkas süüa tegema ja ma läksin talle appi. Umbes tunni aja pärast sai toit valmis, milleks oli Pitsa. Me tegime erinevate lisanditega pitsad: juustuga, singiga, hakklihaga ja seentega. Mulle meeldis kõige rohkem hakklihaga. Ema kutsus poisid lauda ja me hakkasime sööma. Kõik ütlesid toidu kohta et see oli väga maitsev. Tore et neile meeldis. Kui ma kella vaatsin,näitas see 23:45 ma mõtlesin siis et hakkan magama sättima. Kõik teised hakkasid ka. Emmat polnud ikka veel kodus ja õnneks said siis mõned poisid seal magada. Meil oli ka külaliste tuba kahele aga üks koht jäi puudu. Ema ütles poistele et minu toas oli veel üks lisavoodi. Oh, pidi ta seda ütlema? Poisid hakkas sosistama ja siis nad lõpetasid selle sosistamise. Kõik läksid üles peale minu ja Nialli. Ta tuli minu juurde ja ütles mulle samal ajal oma varbaid vaadates "Ma pean vist siis sinu toas ööbima" "Nojah, vist küll" ütlesin ma talle ja ma hakkasin trepist üles minema. "Tuled?" küsisin ma kuna ta ikka seisis seal samas kohas. "Oh jah, ikka. Ma jäin lihtsalt natuke mõtesse." Niall tuli minu järgi trepist üles. Ma läksin vannituppa pesin hambad ära ja panin pitžaama selga. Juuksed jätsin ma lahti. Kui ma vannitoast välja jõudsin nägin ma et Niall tegi omale voodi ära ja siis läks vannituppa. Samal ajal läksin ma voodisse ja jäin magama. Kui ma juba magasin, kuulsin ma vist läbi une et keegi ütles "Head und sulle Kelsie, ma loodan et saan sind rohkem tundma õppima" See mu ema küll polnud, kuid ma ei usu et see Niall ka oli kuna miks ta tahaks mind rohkem tundma õppida kui ta on kuulus ja ma lihtsalt tavaline tüdruk...Vote-ige ja kommenteerige mida te sellest fanficist arvate siiamaani. :)
Ketu xx
YOU ARE READING
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P