Kelsie vaatenurk
Ma ärkasin üles päikesepaiste peale. Ma ei viitsinud vahetada praegu riideid ära seega ma läksin alla. All ma nägin Niallit ja Harryt. Ma ei tahtnud nende seltsis olla, seega ma tegin omal võileivad valmis ja läksin tuppa telekat vaatama. Telekast tuli seriaal mida ma hakkasin vaatama. Varsti said mul võileivad söödud ja seriaal vaadatud. Ma läksin enda tuppa ja mõtlesin et vahetan riided ära. Ma panin omale lühikesed püksid ja T-särgi. Ma läksin istusin voodile et seal juukseid kammida kui keegi tuli uksest sisse.
"Koputada ei oska?" küsisin ma kui Harry tuli minu kõrvale istuma.
"Ups" ütles ta ainult.
Ta nihkus mulle lähedamale.
"Umhh.. Mida sa teed?" küsisin ma Harry poole vaadates.
"Ma ei tee... midagi?" ütles ta.
Ma ohkasin ja tõusin voodilt püsti. Kuidas keegi saab ikka nii vastata. Ma hakkasin minema alla, kuid Harry tiris mind tagasi voodi peale. Ta tiris mind nii kõvasti et ma kukkusin selili voodi peale. Ta tuli minu kõrvale ja hakkas mu kaela suudlema. Ma hakkasin istukile tõusma kui ta tõmbas mind tagasi.
"Türa sul viga on?" küsisin ma valjul häälel.
Ta ei vastanud vaid võttis mu ümbert kinni ja suudles mind. Ma ei suutnud vastu panna ta huultele ja ma suudlesin teda vastu. Ta hakkas mult tirima särki ära.
"Eieiei, unusta ära" ütlesin ma talle.
"Miksss?" küsis ta vinguval häälel.
Ma ei vastanud talle vaid läksin alla. Ma panin omale tennised jalga ja läksin välja. Ma ei tea mida ma väljas teha tahtsin, kuid ma mõtlesin et ma lihtsalt kõnnin ringi ja mõtlen oma mõtteid.
Kumba ma nüüd armastan Harryt või Niallit? Kas see on halb et ma armastan kahte inimest? Ma mõtlesin nende küsimuste üle kuid ma ei osanud nendele vastata. Mõtetes olemisega ma põrkasin kogematta kellegile otsa. Ma läksin oma mõtetest välja ja nägin Dianat."Mis sul viga on?" nähvas Diana.
"Türa sa õiendad? Vaata mida sa ise tegid." ütlesin ma talle karjudes.
"Kes sa arvad et sa oled?" küsis ta.
"Mismõttes?"
"Kas sa tõesti arvad et Niall ja Harry armastavad sind?" küsis ta.
"Ma ei oska öelda" vastasin ma talle.
"Nad armastavad mind!" karjus ta mulle näkku.
Türa kust ta seda võtab. Mis talle sisse läks üldse. Ma lõin teda näkku.
"Sa veel maksad selle eest!" sisistas ta mulle.
Mul oli temast täiesti ükskõik. Ma ei taha enam Dianaga suhelda. Äkki ma peaks kõik otsast peale alustama. Läheks mingi arsti juurde kes võtaks mul mälust viimased kaks nädalat ära. Ma tõesti ei teadnud mida teha. Ma läksin pargi pingi peale et selle üle järele mõelda.
Varsti ma kuulsin samme enda poole tulemas. Ma vaatasin kust need sammud tulevad ja ma nägin seal Niallit ja Harryt. Nad tuli mu ette seisma ja nad paistsid kurjad olevat."Miks sa tegid nii Dianale!?" karjus Niall mulle näkku.
"Kas sul on hea kui sulle löödakse näkku?" küsis Harry valjul häälel.
"Mis teil viga on?" küsisin ma nende käest.
"Mis sul hoopis viga on? Vaata mida sa Dianaga tegid!" karjus Harry.
"Minge minema!" karjusin ma neile vastu.
"Kohe lähme, enne me peame tegema sama asja mida sina tegid Dianale" ütles Niall.
See ei tähendanud head.. Ma tõusin ruttu pingilt püsti ja jooksin nende eest ära. Nad on minust kiiremad. Ma olen kindalsti varsti neil käes. Ma jooksin ruttu kusagile tundmatusse kohta. Kui ma vaatasin taha nägin ma et nad olid minust umbes meetri kaugusel. Nüüd ma olen küll fucked up kui aus olla. Harry võttis mu randmest kinni ja Niall lõi mulle hoobi näkku. Ma kukkusin maha. Mul hakkasid pisarad voolama. Harry tuli kükitades minu kõrvale ja lõi mulle veel hoobi kõhtu. Nad läksid lihtsalt irvates minema.
Mis neile sisse läks. Kas Diana võlus neid millegiga ära. Või nad ei armastanudki mind. Me elasime Nialliga koos ju. Harryga me käisime nii mitu korda kinos ja Niallile ma kinkisin veel auto. Nad lihtsalt kasutasid mind ära.
Ma tõusin vaevaliselt püsti ja läksin oma kodu poole. Ma jõudsin lõpuks koju ja nägin et kõik poisid olid elutoas ja ema tegi süüa. Kuidas nad julgevad veel siin olla. Ma peaksin vist emale sellest rääkima. Ma võtsin omal tennised ära ja läksin kööki. Ema vaatas minu poole ja nägi et mu nägu on verine. Ta karjatas ja ajas poti ümber mille sees oli keev supp. Suppi läks igale poole lauale ja maha kuid ema ei teinud sellest välja, vaid jooksis minu poole.
"Mis sinuga juhtus?" küsis ta paaniliselt.
"Ma ei taha sellest rääkida." vastasin ma talle.
Ema läks ja võttis paberit et mul vere ära pühkida. Samal ajal olid tulnud Zayn, Liam ja Louis vaatama mis juhtus. Louis tuli minu juurde.
"Kas sinuga on kõik korras?" küsis ta.
"Sa ju näed seda isegi." ütlesin ma talle ja ma tundsin kuidas mul hakkasid jälle pisarad voolama.
"Ma võin ise Kelsie eest hoolitseda. Te võite minna suppi koristama" ütles Louis.
"Aitäh" ütles ema ja naeratas Louisele.
Ema läks supi segadust koristama ja Liam ja Zayn läksid talle appi. Korraga ma tundsin ennast imelikult.
"Ma arvan et ma kohe oksendan." ütlesin ma Louisele ja hoidsin oma kätt suu ees.
Louis viis mind wc juurde et ma saaksin oksendada. Ma oksendasin ära ja pesin oma suu puhtaks. Ma lasin vett oksele peale ja läksin wc-st välja. Louis vaatas mind ikka ehmunud näoga.
"Sa pead mulle ütlema mis juhtus." ütles Louis ja tiris mind enda tuppa.
Ma istusin oma voodi peale ja ohkasin.
"Harry ja Niall.." ütlesin ma.
Louis vaatas mind kohkunud näoga.
"Mida nad tegid?" küsis ta.
"Nagu näed, tegid nad mulle haiget" vastasin ma ja pugesin teki alla.
"Ma veel näitan neile." ütles Louis ja tõusis voodilt püsti et minna Nialli ja Harry juurde.
"Ära mine." ütlesin ma Louisele ja ta istus tagasi voodile. "Jää minuga üheks ööks siia" ütlesin ma.
Louis võttis omal särgi seljas ja püksid jalast ja siis tuli bokserite väel minu kõrvale. Ta võttis mu ümbert kinni ja ma jäin magama. Homme on kool jälle aga ma arvan et ma ikka sellise näoga küll sinna ei lähe.
---------------------------------------------
Üle pika aja siis uus osa :) Loodan et meeldib.
Votege ja kommenteerige :)
Ketu xX
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tänu emale sain elu armastuse
FanficSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P