Kelsie vaatenurk
Ma ärkasin hommikul üles suure jalavalu peale. Mul tuli nüüd meelde mida Diana mulle tegi... On ikka bitch.. Ma tõusin vaikselt voodist püsti ja ma nägin, et mul olid ikka eilsed riided seljas. Ma mõtlesin ennast ära pesta, riideid vahetada ja siis kööki minna.
Ma sain ennast pestud ja ma läksin oma kohvri juurde. Ma vaatasin omale paar mugavat riidehilpu selga ja läksin siis kööki.
Kööki jõudes istus seal Niall. Ugh, miks just tema.. Ta sõi hommikuhelbeid piimaga ja kohvi ei joonud, seega ma pidin ise kohvi tegema.
Ma panin vee keema ja ootasin kuni vesi oli ära keenud. Ma kuulsin kui käis mingi klirin ja mu jalge alt läks märjaks. Ma vaatasin alla ja nägin et piim oli maas.
Niall sõi hommikuhelbeid piimaga seega tema ajas selle maha. Ma vaatasin tema poole.
"Korista nüüd ära!" ütles ta mulle valjul häälel.
"Sina ajasid maha ju?"
"And, so? Sina tulid siia selleks, et meid teenindada ju" ütles ta mulle valjemalt kui enne.
"Mina? Ja teenindaja? Türa, ma ei tulnud siia sellepärast! Äkki sa hoopis võtsid Diana selle jaoks kaasa? Ta sobiks küll hästi pesulapiks" vastasin ma talle selle peale.
"Mida sa just ütlesid?" küsis ta minu poole tulles.
"Diana on hea pesulapp" kordasin ma talle muiates.
"Diana on mis?" küsis ta ikka veel minu poole tulles.
"Pesulapp!" karjusin ma talle.
Ta oli minust veel ühe meetri kaugusel, kui Louis tuli kööki.
"Mis siin toimub?" küsis ta meie poole vaadates.
"Erm... Ma hakkasin just koristama seda..." ütles Niall näpuga maha näidates.
"Aga ma kuulsin karjumist.." ütles ta küsival pilgul.
"Sa olid siis vist ikka unenägude maal" ütles Niall naerdes.
Louis läks Niall'i kõrvale ja pani oma käe ta õlale.
"Ma tean et siin juhtus midagi, räägi nüüd välja"
"Siin ei juhtunud midagi, kas sa tõesti ei saa aru?" küsis Niall juba tüdinenult.
"Okei, ma sain aru" ütles Louis ja tõstis kaks kätt üles.
Niall hakkas seda laga maast koristama ja just siis vesi kees ära. Ma tegin kohvi valmis ja valasin selle kruusi.
Louis istus juba lauas.
"Vala mulle ka kohvi palun" ütles Louis ja naeratas.
Ma valasin talle kohvi ära ja istusin laua taha. Niall just lõpetas koristamise ja läks välja.
"Nii, kelsie.. Mis siin juhtus?" küsis Louis minu käest.
"Umh.. Niall ajas oma hommikuhelbed maha,ütles et korista nüüd ära, kuna sind toodigi siia sellejaoks ja ma ütlsin selle peale et hoopis tema pruta Diana tuli siia pesulapiks.. Muidugi läks Niall kurjaks ja ma ei tea mida ta oleks teinud kui sa ei oleks tulnud" ütlesin ma Louis'le.
Louis hakkas selle peale naerma.
"Diana on pesulapp, hahhah hästi paned" ütles Louis ikka naerdes, "tule"
Louis võttis mu käest kinni ja tiris mind Diana toa poole, vist. Louis tegi toaukse lahti ja seal oligi Diana. Ta ikka veel magas.
"Ärka üles pesulapp!" karjus Louis Diana'le ja hüppas ta voodi peal.
VOUS LISEZ
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P