#Hommik
Kelsie vaatenurkMa ärkasin üles ja nägin enda kõrval Niallit. Ei tea mida ta siin teeb. Ma tõusin voodist püsti ja läksin vannituppa. Ma pesin omal juuksed, hambad ja näo ära ja siis panin endale selga koduriided. Kui ma vannitoast välja läksin nägin ma, et Niall oli ka üles ärganud. Ta pesi ka hambad ära ja me koos läksime alla. Ema ja isa olid juba üleval ja tegid hommikusööki. "Tere hommikust" ütlesid ema ja isa ühest suust samal ajal meie poole vaadates. Me vastasime samaga ja istusime laua taha. Täna hommikul oli meil söögiks omlett. "Mmm... kui hea." ütlesin ma ja sõin omletti mida mul veel natuke järel oli. Varsti tulid ka teised poisid sööma.
Ma lõpetasin toidu söömise ja läksin terassile ilma nautima. Niall tuli natukese aja pärast ka sinna. Me istusime natuke aega kui Niall tuli minu ette põlvitades ja küsis "Kelsie, kas sa tahaksid olla mu tüdruksõber?" ma ütlesin "Jah" ja tõusin püsti. Me suudlesime ja Niall komistas natuke ja kukkus basseini mis meil oli. Ma hakkasin naerma ja ulatsin talle käe, et ta üles saaks kuid ta tõmbas mu basseini sisse. Me mõlemad naersime ja siis tulid poisid terrassile ja vaatasid mida me siin tegime. Nad tulid basseini servale istuma niiet neil oli jalad vees. Me tõmbasime nad ka vette ja pritsisime üksteist. Ohh, kui lõbus see oli. Me läksime basseinist välja ja panime endale rätikud ümber. Niall teatas kõigile uudisest et me oleme nüüd paar. Kõik õnnitlesid meid. Ema tegi meile teed et meil soojem oleks. "Ma pean siis täna jälle minema Norra tagasi" ütles isa ja vaatas minu poole. Ma olin mega kurb kuna ma näen teda nii vähe, aga midagi pole teha. Töö on töö. Isa läks kohvreid pakkima ja ma vahetsin märjad riided kuivade vastu, sama tegid ka poisid. Me hakkasime minema välja et isa ära saata. Ta läks lennukiga. Lennujaamas ta kallistas kõiki ja ma tundsin kuidas mu pisarad hakkasid voolama. Isa lehvitas meile ja juba ta läkski. Niall võttis mu ümbert kinni ja pühkis mul pisarad ära. Me hakkasime minema tagasi koju. Koju jõudes vaatasime me filmi ja poole filmi pealt tulid uudised.Täna umbes kella viie paiku kukkus alla lennuk mis lendas Norra. Kõik lennukil inimesed hukkusid.
Nad hukkusid? Mu isa? Ta on.. surnud? Ma tundsin jälle kuidas mu pisarad voolasid. Ma jooksin ruttu enda tuppa ja panin selle lukku. Ema tuli mu ukse taha ja palus et ma laseksin teda sisse. Ma ei saanud elada enam selle mõttega et mu isa ei ole enam. Ma läksin voodisse ja nutsin ennast magama.
Votege ja kommenteerige 😛
YOU ARE READING
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P