Oli esmaspäev. Ma ärkasin üles oma äratuskella peale. Kell näitas 6:30. Ma pidin alati nii vara ärkama kuna ma elan koolist kaugel. Ma tõusin voodist püsti ja läksin vannituppa, käisin dušši all, kuivatasin juuksed ära, pesin hambad ja näo ära. Kell oli siis juba 7:00. Ma panin ruttu mustad püksid jalga ja roosa topi selga. Ma võtsin oma tooli pealt koolikoti ja jooksin trepist alla. Ema ei olnud veel üles tõusnud ja toitu teinud, siis ma pidin tegema ise paar võikut. Ma võtsin saiad ja nutella, tegin saiad valmis ja sõin need ära. Kell näitas 7:15. Ma läksin siis ruttu esikusse. panin conversid jalga ja läksin välja. Diana ootas mind juba värava juures. "Sorri et mul nii kaua läks" ütles Kelsie ohates. "Me peame nüüd kiiresti minema, ei tahaks eriti hiljaks jääda kuna esimene tund on mata ja kui me jääme sinna hiljaks siis me ei saa klassi sisse kuna õps paneb klassi lukku et hilinejad sisse ei saaks" Me hakkasime Dianaga kiiremini kõndima. Kui me olime natuke kõndinud, nägime me juba kooli. Me vaatasime kella mis näitas et kell oli 7:30, õnneks oli meil veel aega. Me aeglustasime natuke sammu. Lõpuks jõudsime me kooli. Me läksime kappide juurde ja panime endale vahetus jalanõud jalga. Me kuulsime tunnikella ja hakkasime minema ruttu neljandale korrusele mata klassi. Õnneks jõudsime me viimased hetkel klassi ja istusime oma kohtadele, kõige taha akna äärde. Me hakkasime kontrollima kodutööd kui meie klassijuhataja tuli klassi ja ütles et meil jäävad kõik tunnid ära ja et peale matat me saame koju minna. Kõik karjusid "Jess".
*Tunnid said läbi*
"Oehh, nüüd me saame koju minna" ütles Diana, "kas ma saan sinu juurde?" Ma helistasin emale ja küsisin, ta lubas. "Ta lubas" ütlesin ja naeratasin, "kuid ta ütles et me ei tohi teda segada kuna ta peab disainima riideid kellegile, aga ma ei tea veel kellele. Ta teeb seda esimest korda kellegile kuulsale, enne ta oli teinud näitlejatele."
Me jõudsime lõpuks minu juurde. Hommikul ma ei saanud eriti midagi süüa niiet ma hakkasin süüa tegema. Diana tuli mulle appi ja me tegime kartulit kastmega. "Mmm... see tuli hea meil" ütlesin Diana suu täis. Me sõime toidu ära ja läksime minu tuppa mingit komöödiat vaatama. See oli nii naljakas, peale filmi meil kõhud valutasid naermisest. Kell oli 19:30 ja Diana pidi ära minema. Ma saatsin ta väravani. "Tsau" ütles Diana. Ma tegin talle kalli ja ütlesin talle ka "tsau". Ma läksin tuppa tagasi ja vaatasin e-koolist mis õppida on, kuid enne e-kooli minemist ma käisin gmailist läbi ja õpetaja saatis kirja et kooli ei toimu üldse see nädal, sest õpetajad streigivad ja peale seda nädalat mil õpetajad streigivad on nädalane vaheaeg. Jess. Ma vaatasin kella ja kell oli juba 23:30 ja ma mõtlesin et ma lähen tuttu. Ma läksin vannituppa, pesin hambad ära ja panin tudukad selga. Ma läksin ema tuppa ja soovisin talle head und. Kui ma läksin Emma tuppa siis kedagi ei olnud seal. " Ema!!" karjusin ma. "Mis on?" " kus Emma on?" küsisin. "Ta läks sõbrannale ööseks, ära tema pärast muretse". Ma läksin siis voodisse ja jäin magama.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tänu emale sain elu armastuse
Fiksi PenggemarSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P