#Kinos
Me jõudsime just kinno, Diana ja Harry oli juba seal. Nad ostsid endale popcorni ja jooki. Me läksime ka sinna ja ostsime endale popcorni ja jooki. Me kõik läksime kino saali juurde ja näitasime oma pileteid, siis me läksime kõige tagumisse ritta kus me kõik istusime maha. Praegu käisid reklaamid ja me saime veel telefonides olla. Ma läksin Twitterisse ja kirjutasin "Olen kinos :)" Ma mõtlesin siis et äkki lisaks Nialli, Harry,Louise, Zayni ja Liami ka sõpradeks. Ma vaatasin Nialli kasutajat ja seal oli üle 16 miljoni jälgija. Ma ei teadnud et nad nii kuulsad on... Ma vaatasin paari ta tweeti ja nägin et ta ka tweetis et on kinos. Selle tweeti all oli ka pilt, poistest, Dianast ja minust kus me istume kõik kinotoolidel. Kui ma vaatasin kommentaare siis midagi head sinna eriti ei kirjutatud. Ainult et, "Kes see bitch on" jne.. Ma panin telefoni hääletule ja siis kotti kuna film hakkas kohe. Ma panin omale 3D prillid ette ja vaatasin filmi. Juba filmi alguses olid jubedad kohad, kuid mind see eriti ei hirmutanud. Ma vaatasin Dianat kes toetas ennast Harry õlale. Oh, kui armsad nad on. Mõtlesin ma endamisi. Tahaks endale ma sellist poissi.. Kuid ma ei saa eriti hästi poistega läbi..
Kui film sai läbi läksime me tagasi koju. Diana tuli ka meie juurde. Kui me koju jõudsime hakkasid poisid vaatama ema disaine. Seni mina ja Diana tegime toitu meile kõigile. Me tegime lihtsalt tavalisi makarone kuna kell oli juba 10 ja me mõtlesime et ei teeks suurt sööki. Me katsime laua ära ja läksime vaatama kui kaua neil veel läheb. Nad just lõpetasid ja tulid sööma. Peale söömist hakkas Diana minema koju. Harry tuli teda saatma. Esiku ukse juures suudles Harry teda... Ma vaatasin neid suurte silmadega ja istusin maha seni kuni nad üksteist vaatavad. Harry ütles siis lõpuks Dianale "tsau" ja läks suurde tuppa diivanile istuma. Ma saatsin Diana väravani ja küsisin "Mis asi see veel oli?" "Hmm.. Suudlus?" ütles ta punastades. "Okei.. Tsau, helistame homme" ütlesin ma ja hakkasin tagasi tuppa minema. Diana hõikas mulle veel "tsau" vastu ja läks ka oma koju.
Kui ma tuppa jõudsin rääkisin ma poistele mis juhtus. Kõik ütlesid "Awww" ja Harry punastas. Ma olin juba väga väsinud ja hakkasin magama minema. "Head ööd" ütlesin ma poistele ja läksin oma tuppa. Ma panin pitžaama selga, pesin oma hambad ära ja läksin voodisse. Enne kui ma magama jäin tuli mu ema mu tuppa ja ütles "Isa tuleb homme koju" ma olin hüper super rõõmus ja jäin selle hea mõttega magama.See osa tuli natuke lühike aga kommenteerige ja votege, varsti teen uue osa! 😛
ESTÁS LEYENDO
Tänu emale sain elu armastuse
FanficSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P