Ma lugesin edasi.
9.September
Täna läks Harry koos Dianaga parki. oh, on ikka armas paar. Niall tegi ettepaneku minna randa, keegi ei tahtnud sinna kaasa tulla, seega ma pidin kahekesi koos Nialliga minema. Me vaatasime seal päikeseloojangut ja siis suudlesime. See oli mu esimene suudlus. Me läksime tagasi kuid enne me käisime Starbucksist läbi. Kui me Starbucksist välja tulime käis seal mingi sähvatus, ma ei saanud aru mis see oli kuid Niall käskis mul joosta. Me jõudsime koju ja umbes tunni aja pärast jõudis isa. Mul oli teda nii hea meel näha. Ta andis mulle maja ja auto võtme. Ma ise ei saanud aru miks ta mulle andis nii kallid asjad. Ta andis poistele veel raha et teha uus album.
Homseks oli mul vaja teha koolitööd ära kuid ma arvan et midagi ei juhtu kui ma ei tee koolitööd ära. Ma lihtsalt tahtsin lugeda oma Päevikut edasi
10.September
Täna ma ärkasin üles Nialli kõrval. See oli natuke imelik aga noh. Täna pidi isa jälle tagasi Norra minema. Ma vihkan ta tööd, miks ta peab minema nii kaugele. Niall küsis mult täna käimist. Ma ütlesin talle ja. Pärast kukkus Niall basseini ja ta tõmbas mind ka sisse. Poisid tulid ka sinna ja me tõmbasime nemad ka sisse. See oli ikka nii lõbus. Pärast me saatsime isa lennujaama ja läksime koju tagasi filmi vaatama. Poole filmi pealt tulid uudised ja seal ütles et lennuk mis lendas Norra kukkus alla ja kõik surid. Mu isa suri ära...
Mu isa suri ära!? Einoh sellepärast ma tahtsingi kaotada viimase kahe nädala mälu.
11.September
Täna ma leidsin ühe ümbriku. Isalt minule. Seal ümbriku sees oli ainult raha. Kuid seda oli tohutult. Ma hakkasin ennast lõikuma ja Niall sattus mulle peale. Edasi ma ei mäletanud enam midagi.
Ma mõtlesin et ma küsin ema käest järgi kas see kõik ikka juhtus, et isa sai lennukiõnnetuses surma. Ma läksin alla ja nägin ema köögis süüa tegemas.
"Emm, kas mu isa sai.. lennukiõnnetuses.. surma?" küsisin ma tema käest.
Ta vaatas mu poole ja istus minu kõrvale tooli peale maha.
"Kahjuks küll ja" ütles mu ema ja hakkas nutma "mine oma tuppa" ütles ta ja jäi sinna tooli peale istuma.
Ma läksin üles ja mõtlesin lugeda oma päevikut edasi.
12.September
Ma ärkasin üles haiglas ja Niall oli ka seal. Ma sain täna kohe ka haiglast välja. Ma sain isa käest selle maja ja mõtlesin sinna elama minna. Ma pakkisin asjad kokku. Enne minekut Liam ütles et Niallil on homme sünnipäev. Ma mõtlesin talle kinkida auto mille ma isa käest sain. Niall viis mind oma majja ära ja ta ise tuli ka sinna elama.
Ma ei saa aru kas see Niall oli siis minu poiss või..? Ma pean selle välja uurima. Ma läksin arvutisse ja sisestasin otsingusse Nialli nime. Sinna tuli esimesena ette Niall Horan. Ma vaatasin natuke ta tausta, kuid ta oli hoopis mingi kuulus laulja seega ma ei usu et see oli see Niall kellega ma olin. Kuid ma ikka vaatasin natuke tema tausta veel kui ma leidsin ühe artikli kus MINA olin koos Nialliga. See ei ole võimalik. Ma mõtlesin natuke edasi lugeda.
13.September
Täna oli Nialli sünnipäev. Ma kinkisin talle selle auto. Me sõitsime sellega mu ema juurde ja poisid kinkisid talle pileti Hawaiile. Niall oli natuke pettunud selles kingis sest mina ei saanud temaga minna. Me hakkasime pudelit mängima. Alguses see oli lahe kuid pärast läks natuke tobedaks. Tõesti.. ma ei kirjuta seda parem siia.
Korraga ma kuulsin all kolinat. Ma läksin alla ja vaatasin mis seal juhtus. Ma nägin seal oma ema kes koristas maast klaasikilde.
"Ema, mis juhtus?" küsisin ma ja jooksin ta juurde.
Ta ei vastanud sellele. Ma aitasin tal klaasikilde koristada, kui koristatud sai istusime me mõlemad diivanile.
"Ema, räägi nüüd mis juhtus."
"Mida-gi ei juh-tunud" ütles ema.
Ta oli vist purjus.
"Ema, ega sa alkoholi ei joonud?" küsisin ma tema käest.
"Jõin, visttt" vastas ta mulle.
"Ma viin su magama" ütlesin ma emale ja aitasin ta püsti.
Ma viisin ta enda tuppa ja panin voodile. Ta jäi koheselt magama. Ma läksin oma tuppa tagasi lugema.
14.September
Ma ärkasin üles ja nägin et Emma oli mu ees. Kas ma nägin viirastust kuna pärast teda enam all ei olnud. Täna läks Niall Hawaiile ja me saatsime ta ära. Pärast kutsus Harry mind kinno et eilse tasa teha. Kuid ta just rikkus selle veel rohkem ära..
Ma olin üpriski väsinud ja läksin magama.
---------------------------------------------
Praegu tulevad nii igavad osad, aga ma loodan et varsti tulevad mul huvitavamad ideed :)
Votege ja kommenteerige :P
Ketu xX
DU LIEST GERADE
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P