12.Peatükk

650 47 0
                                    

#Hommik
Kelsie vaatenurk

Ma ärkasin üles ja nägin et mu kõrval magas Harry? Mida ta siin tegi? Ma läksin vannituppa dušši alla, kuivatasin end ära, pesin oma hambad ja näo ära ja siis panin omale mustad retuusid ja batmani kampsuni. Kui ma vannitoast välja läksin nägin ma et Harry oli üles ärganud. "Hommikust kallis" ütles Harry ja naeratas. "Miks sa mind nii kutsud?" küsisin ma temalt. Ta tõmbas mind voodile istuma ja sosistas "Ma armastan sind." ma ei vastanud talle ja läksin ruttu alla kööki.
Teised olid juba üleval. "Hommik" ütlesid nad mulle ja ma vastasin neile samaga. Ma istusin köögi laua taha ja tõstsin endale pannkooke. Ma panin pannkookide peale moosi ja sõin need ruttu ära. Kui Harry alla tuli mõtlesin ma et läheks välja. Ma läksin esikusse ja panin omale conversid jalga. Ma hõikasin kõigile "tsau" ja läksin välja.
Ma mõtlesin et läheks Diana juurde või kutsuks ta välja. Ma läksin Diana ukse taha ja lasin kella. Ta tuli avama ja tegi mulle kalli "tsauu" ütles ta ja ma vastasin samaga. Ta kutsus mind sisse ja seal diivani peal istus keegi. Ma läksin istusin ka diivanile ja nägin et seal istus mingi poiss. "Kelsie, see on minu poiss Cameron ja Cameron see on minu parim sõber Kelsie" ma vaatasin Dianale kohkunult otsa ja küsisin "Aga Harry? Kas sa petad teda?" "Kas ta teile siis ei öelnud et me läksime lahku?" küsis ta ja vaatas mulle otsa. "Mm.. Ei. Mis teie vahel juhtus?" "Me ei sobinud kokku." ütles Diana ja vaatas maha.
Me istusime kaua aega vaikuses. Diana poiss tundus mulle kuidagi tuttav.. Ma mõtlesin natuke aega ja siis tuli mul meelde kes ta oli. Ta käis minu koolis.. Tal oli minu peale crush kuid mul ei olnud tema peale niiet lõpuks ta jättis mu rahule. Ma läksin oma mõtetest välja ja ma nägin et Cameron jälgis mind. Ahh, mida ta tahab?
"Ma lähen teen meile popcorni, oodake natuke" ütles Diana ja kadus kööki. Ma vaatasin aknast välja et mitte Cameroni näha. "Kelsie.." kuulsin ma kedagi mu nime ütlemas, muidugi oli see Cameron. "Mida sa tahad?" küsisin ja vaatasin ikka aknast välja. "Ma.. ma armastan sind, hakkame käima?" küsis ta ja võttis mu käest kinni. "Lase lahti! Sul on Diana keda sa armastad!" ma lõin Cameronile bitch slappi ja hõikasin Dianale et ma pean minema.
Ma mõtlesin et läheks randa jalutama ja päikeseloojangut vaatama. Kui ma sinna jõudsin nägin ma paljusi paare kes suudlesid. Ma mõtlesin Nialli peale, et kuidas tal läheb. Ma hakkasin minema tagasi koju ja korraga käis mu südames valu läbi. Midagi halba juhtus vist. Ma jõudsin koju ja uudised käisid.

Eile kukkus alla lennuk mis sõitis Hawaiile. 10 inimest hukkusid ja ülejäänudel olid rasked vigastused.

Niall.... Miks? Mu isa ja nüüd siis ka Niall. Teised märkasid et ma olin tagasi ja nad panid ruttu teleka kinni. "Kelsie?" Küsis Harry ja vaatas minu poole. Ma istusin maha ja lihtsalt hakkasin nutma. Kui Louis tuli mind lohutama jooksin ma enda tuppa ja panin ukse lukku.
Ma kuulsin samme ja keegi koputas uksele "Kelsie, lase palun sisse" kuulsin ma Louise häält.
"Miks?" küsisin ma nutuse häälega. "Ma pean sinuga rääkima." ma tegin siis ukse lahti ja Louis tuli sisse. Ma istusin tagasi oma voodi peale ja ta istus mu kõrvale. Ta võttis mu ümbert kinni ja ütles "Nialliga on kõik korras, ma luban sulle." Ma ainult nutsin edasi.
Varsti tuli ukse peale Harry ja istus voodile, Louis läks ära ja Harry küsis "Kas sinuga on kõik korras?" ma vaatasin talle oma vesiste silmadega otsa ja ütlesin "Mul ei ole mitte midagi korras. Mu isa suri lennukiõnnetuses ja nüüd ka Niall!" Ma nutsin edasi ja Harry võttis mu ümbert kinni. "Ma olen su jaoks olemas, ära muretse." Ma vaatasin talle silmadesse ja suudlesin teda. Ta läks sellega kaasa kuni Louis tuli ukse peale ja nägi seda. "Sorri et ma segasin.." ütles Louis ja läks minema. Ma vaatasin maha ja küsisin enda käest "Millega ma nüüd hakkama sain, äkki Niall on ikka elus ja terve." Ma olin väga väsinud ja jäin magama.

Nonii, uus osa valmis! Kuidas meeldis? Mis te arvate mis järgmises osas juhtuda võib? :)

Votege ja kommenteerige :P

Tänu emale sain elu armastuseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang