#Hommik
Kelsie vaatenurkMa ärkasin üles ja vaatasin kella. Kell näitas 7 hommikul. Miks ma nii vara üles ärkasin? mõtlesin ma ja mulle tuli meelde et täna oli Nialli sünnipäev. Ma läksin koperdades trepist alla ja võtsin auto võtmed. Kooki mul polnud aga ma arvan et sellest ei ole midagi. Ma läksin tagasi üles ja hakkasin laulma sünnipäeva laulu nii hästi kui ma oskasin, kuid see ei tulnud eriti hästi välja.
Nialli vaatenurk
Ma kuulsin et keegi laulis mulle midagi. Ma tegin silmad lahti ja nägin enda ees Kelsiet. Ta laulis mulle sünnipäeva laulu. Kui ta lõpetas laulmise, embas ta mind ja soovis palju õnne. Ta võttis selja tagant oma käe ära ja andis mulle mingi asja. See oli auto võti. Ahh, ma olen nii rõõmus. Ma vaatasin talle silmadesse ja suudlesin teda. "Aitähh" ütlesin ma ja naeratasin talle. Ma tõusin voodist püsti ja me läksime alla. "Mina teen täna toidu, sest see on ikkagi sinu sünnipäev" ütles Kelsie ja naeratas. Ma noogutasin ja läksin twitterisse. Seal olid paljud fännis mulle soovinud palju õnne. Ma tweetisin:
"Tänud õnne soovide eest. Sain täna endale auto!! Aitäh @Kellumzi :)"
Ma panin oma telefoni ära, sest toit sai valmis. Selleks oli kalapulgad munaga. Me sõime koos toidu ära panime riidesse. Me hakkasime minema tagasi Kelsie ema juurde kus teised olid. Imepärasel kombel oli mu uus auto maja ees. See on nii iluss. Ma istusin autosse ja käivitasin selle. Kelsie istus minu kõrval olevale istmele ja sõit võiski alata. Varsti me jõudsimegi Kelsie ema juurde.Kelsie vaatenurk
Lõpuks jõudsime me mu ema juurde. Poisid tulid kohe vastu ja soovisid Niallile "palju õnne" nad andsid talle kingi kätte. Me läksime diivanile istuma ja Louis hõikas "Tee juba kink lahti!" Niall tegi kingi lahti ja ta oli kuidagi pettunud näoga. "Ainult üks pilet Hawaiile, aga Kelsiele?" louis vastas "See on ju ikkagi sinu sünnipäev ja me hoolitseme Kelsie eest." louis pilgutas mulle silma. "Millal see reis siis on?" küsis Niall. "Homme hommikul läheb lend" ütles Liam. Niall noogutas.
Oli mitme minutiline vaikus kui Louis tegi ühe ettepaneku. "Mängime pudelimängu" kõik noogutasid, aga mina mõtlesin et sellest ei tule küll midagi välja. Louis tõi köögist ühe tühja pudeli "Niall sina alustad, kuna sa oled sünnipäeva laps" ütles Louis ja andis pudeli Nialli kätte, Niall keerutas pudelit ja samal ajal tõi Louis meile natuke alkoholi. Pudel jäi Louise peale. "Tõde või tegu?" küsis Niall. "Tegu" vastas Louis ja võtsis lonksu õlust. "Mine võte wc paber ja tee sellest endale turban." ütles Niall. Louis läks wc-sse ja paari minuti pärast oli ta tagasi wc paberist turban peas. Me kõik naersime peale Louise kes ütles "ma näen ju ilus välja, mis te naerate?" ta keerutas pudelit mis jäi Harry peale. "Tõde või tegu?" küsis Louis. Harry mõtles natuke ja ütles siis "tegu" Louis vaatas mind ja Harryt kuidagi kavala näoga ja siis ütles "suudle Kelsiet" "Mida? Ei!" karjusin ma ja hakkasin eest ära jooksma, kuid see ei õnnestunud kuna ma olin purjus ja pea käis ringi. Harry tõmbas mind endale lähedamale ja suudles mind. Ma tõukasin ta eemale ja istusin maha tagasi. Niall ei teinud sellest suudlusest eriti välja. Võibolla sellepärast et me kõik olime purjus. Harry veeretas pudelit ja see jäi jälle Louise peale. "Tõde või tegu?" küsis Harry "Tegu" vastas Louis mõtlemata. "Ei vea siis sul, ma teen sulle tagasi. Suudle Kelsiet." vastas Harry. "Mida?? Ma pole mingi kaltsunukk!" karjusin ma ja vaatasin Niallile otsa. "Sa pead seda tegema, see on ainult mäng." ütles Niall nagu tal oleks ükskõik sellest. "No fain siis" ütlesin ma. Louis tuli minu kõrvale ja suudles mind. Ta lõpetas suudluse ja me mõtlesime et lõpetaks mängu ära.
Me kõik läksime magama ja soovisime üksteisele "Head und"Tegin siis siia ka lõpuks ühe uue osa. :)
Votege ja kommenteerige :P
YOU ARE READING
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P