Kelsie vaatenurk
Louis kõndis politseiautoni ja ma jäin üksinda Niall'iga. Ta võttis mu ümbert kinni.
"Nüüd me oleme kahekesti, ilma Louis'ta" ütles Niall ja naeratas.
"Lase lahti!" ütlesin ma talle kurjalt.
"Mkmm" ütles ta ja võttis mind sülle.
"Pane mind maha!" karjusin ma talle ja ta viis mind hotelli.
"Pane mind maha, kohe!" karjusin ma talle valjemini.
"Sorri inimesed, ta tuli just hullumajast" ütles Niall fujaees olevatele inimestele.
"Mina tulen hullumajast? Vaata õigu ennast" ütlesin ma talle valjult.
Ta pani oma käe mulle suu ette.
"Ole kuss" ütles ta mulle ja muigas.
Ma hammustasin ta kätt ja ta pillas mu maha. Ma jooksin ruttu hotellist välja ja mõtlesin minna politseisse, Louis't vaatama. Õnneks ma teadsin kus vangla asub seega ma ei pidanud seda välja uurima. Sinna ei olnud õnneks palju maad seega ma jõudsin kohe kohale.
Ma astusin majja sisse.
"Tere, kas ma saaksin näha Louis Tomlinson'i?" küsisin ma letist.
"Ja, ma kohe viin teid tema juurde" ütles letis olev naine ja ja juhatas mind Louis'e juurde.
"Louis!" ütlesin ma rõõmsalt.
"Kelsie, sa juba tulidki mind vaatama" ütles Louis rõõmsalt ja tuli mulle lähedamale.
"Millal sa välja saad?" küsisin ma ta käest.
"Homme" vastas ta ja naeratas.
"Homme? See on ju tore!" vastasin ma ja naeratasin talle vastu.
"Simon maksab, et ma saaksin välja. Ta tuleb juba täna siia" ütles Louis, "ta peaks kohe vist siis jõudma"
Ma kuulsin seljatagant samme ja vaatasin sinna poole. Meie poole kõndis mingi mees? Ma arvan, et see oli Simon. Ta vaatasin mind põlastusega...
Ugh.. Mulle ei meeldi ta kuidagi, ta tundus mind nagu vihkavat.
"Simon! Tore et sa tulid" ütles Louis talle ja naeratas.
"Ma maksin politsei'le selle trahvi ära" ütles Simon Louis'le.
"Tore, aitäh" ütles Louis rõõmsalt.
"Vabandust, aga külastamisaeg on läbi" ütles üks tädi, kes tuli meie poole.
"Homme näeme" ütlesin ma Louis'le ja naeratasin.
"Tšau" vastas Louis ja naeratas mulle vastu.
Ma läksin välja ja Simon peatas mind.
"Sinu pärast läks Louis vangi, temast pajatatakse nüüd igal pool lehtedes, sinu pärast!" karjus Simon mu peale.
"Minu?"
"Sinu jah! Hoia mu poistest eemale" ütles Simon mulle hoiatavalt ja läks oma autosse.
Sellepärast mulle Simon ei meeldinudki...
Mul tuli meelde isa antud raha.. Ma mõtlesin minna hotelli üheks päevaks, mingisse teise hotelli, poistest eemale.
Ma hakkasin minema sinna hotelli kus mul asjad olid. Ma sõitsin kaheksandale korrusele ja läksin poiste uksetaha. Ma koputasin uksele ja Zayn tuli avama.
"Tšau" ütlesin ma talle ja ta vastas samaga.
Ma läksin 'oma' tuppa ja panin oma asjad kokku. Ma võtsin oma asjad ja läksin toast välja. Ma jõudsin koridori ja panin omal jalanõud jalga ja läksin. Ma jõudsin hotellist välja ja peatasin ühe takso.
"Tere, kas te saaksite mind viia kaugemasse hotelli" ütlesin ma taksojuhile ja ta noogutas.
"Mis teil siis juhtus, et te enam seal hotellis ei taha ööbida" küsis taksojuht ja hakkas sõitma mingi hotelli poole.
"Ah, üks vanamees ütles, et ma pean ühtedest inimestest eemale hoidma kes seal hotellis olid" vastasin ma talle.
"Ta oli ainult üks vanamees ju? Ta ei oleks saanud midagi sulle teha" ütles taksojuht.
"Oleks küll"
"Näiteks?" küsis ta.
Ma ei teadnud mida ta oleks teinud..
Palganud inimesed, kes mind viiksid tagasi Eestisse,
Rääkinud poistele saasta, nagu et ma olen neid ära kasutanud ainult kuulsuse pärast...
Vms
"Ma ei oska näiteid öelda" valetasin ma ja ohkasin.
"Okei, pole midagi. Sobib teile see hotell?" küsis taksojuht ja osutas hotellile.
"Ja, sobib" ütlesin ma.
"See teeb kokku 15 dollarit" ütles taksojuht.
"Palun" ütlesin ma ja ulatasin talle raha.
"Head aega" ütles taksojuht ja ma vastasin talle samaga.
Ma astusin autost välja ja jäin hotelli silmitsema. See oli suur, aga mitte üüratult suur. Täpselt sobiv. Ma astusin hotelli sisse ja läksin küsima omale tuba.
"Tere, kas ma saaksin ühele toa" küsisin ma letis oleva naise käest.
"Ja muidugi, kauaks te jääte?" küsis ta ja naeratas.
"Tänaseks ja homseks" ütlesin ma talle ja ta noogutas.
"Viies korrus, paremal kõige viimane uks"
"Aitäh" ütlesin ma ja võtsin võtmed.
Ma võtsin oma asjad ja läksin viiendale korrusele. Ma kõndisin paremale täiesti viimase ukse juurde ja tegin selle lahti. Mu ees avanes suur tuba, koos suure voodiga.
Ma panin oma asjad ära ja hüppasin suurde voodisse. Ma mõtlesin, et hakkan telekat vaatama. Ma võtsin puldi ja hakkasin kanaleid sirvima, kuid ma ei leidnud midagi huvitavat.
Ma ei jaksanud vahetada riideid, sest ma olin ramp väsinud. Ma jäin tänaste riietega magama.
#Hommik
Ma ärkasin üles telefoni peale, mis helises. Ma vaatasin kes see on ja seal näitas Louis. Ma mõtlesin kas ikka vastu võtta või ei.. Aga ma ikka võtsin.
Kõne:
"Kelsie, kus sa oled? Kas sinuga on kõik korras?" küsis Louis paanitsedes.
"Louis, minuga on kõik korras ja nagu sa näed, ei ole mind seal kus sina oled" ütlesin ma Louis'le.
"Palun ütle kus sa oled" ütles Louis rahulikult.
"Ma ei tohi" ütlesin ma Louis'le, kuna see oli tõsi. Simon ütles et ma pean neist eemale hoidma, seega ma teen seda.
"Miks mitte?" küsis Louis.
"Mhh.. Umhh.. Simon.." hakkasin ma ütlema, kuid Louis segas vahele.
"Kas Simon ütles sulle midagi?" küsis ta murelikult.
"Mhmm.. Ma pean nüüd minema" valetasin ma talle ja panin kõne ära.
Louis hakkas uuesti ja uuesti helistama ja sõnumeid saatma. Ma panin telefoni hääletule ja mõtlesin linna peale kõndima minna.
------------------------------------------------
Uus osa valmis! Kuidas meeldis?
Kõik vote'jad, kes ei kommenteeri võiks seda palun teha? Kuna ma tahaks saada natuke tagasisidet, et mis meeldis, mida ma muutma peaksin ja üldse oma arvamust selle raamatu kohta kommenteerima ja kõik kes kommenteerivad 'uut' koguaeg võiks ka kommenteerida midagi muud peale selle... Tänud ;)
Ketu xX
YOU ARE READING
Tänu emale sain elu armastuse
FanfictionSelles raamatus on tegelane Kelsie Smith kes on 18 aastane. Ühel päeval tulevad inimesed vaatama tema ema disaine. Aga kes tulevad? Loe ja sa saad teada :P