البارت ٧

24.8K 374 11
                                    

سارة : هما محمود وعلى .
عمر اول ما سمع الاسمين وقف وكان مصدوم جدا ازاى محمود وعلى يعملوا كدا كان قلقان جدا لدرجه انه قال دى كدابه ومش هصدقها طبعا كانت
متأكده انه هيقول كدا وكمان مفيش دليل عليهم .
رجعنا وكل واحد راح على بيته وفى الوقتت دا قررت انى لازم احاسبهم .
نزلت من البيت تانى يوم وكويس العلامات لسه موجوده فى الوقت دا كان عمر مسافر ورحت لنورهان عشان تيجى معاياقررت انى اروح اشتكى عليهم وفعلا رحت واشتكيت ونجحت فيها واتحبسوا فعلا وكان يوسف فى الوقت دا كان فرحان جدا انى عملت كدا بس كان مدايق فعلا لان عمر مكنش يعرف حاجه لسه .
بعد الحدثه دى بعد مرور سنه رجع عمر ولما عرف الى حصل نجح فى عمل افراج لمحمود وعلى وهو مكنش يعرف انه عمل افراج لاثنين مغتصبين وكانوا عملين حسابهم لانهم كانوا عرفين عمر هيعمل ايه .
قرر عمر بعد الى حصل دا انه ينتقم من ساره .
بعد مرور شهر عمر جيه واعترف بحبه ليا واتقدم ليا واهلى وافقوا ونورهان كانت فرحانه اما يوسف مكنش فرحان جدا ...... ليه هتعرفوا شويه .
اتعملت الخطوبه وبعديها بثلاث اشهر اجوزنا .
وفى يوم جوازنا دخلنا الشقه وعمر كان بيقفل الباب وكنت مكسوفه جدا لدرجه الاحمرار .
دخل الاوده وقفل الباب لقيته بيقول .
عمر : انتى فرحانه جدا صح .
سارة : طبعا فرحانه اجوزت الشاب الى حبيته .
عمر: بيقول اصدك اجوزت الشاب الى هيعيشك فى مرار كبير .
سارة بتوتر : م.. مش فهمه .
عمر : انتى ابتاليتى على صحابى الى هما زى اخواتى وكمان دخلتيهم السجن لمدة سنه وكمان وقفتى دراستهم .
عمر : عيزانى اسكت .
سارة : انت مصدق الى هما معملوش حاجه .
عمر : اه مصدأ .
سارة : ازاى ... عمر دول اغتصبونى فعلا.
عمر : معاكى دليل ولا ايه .
سارة : الضرب الى كان على جسمى .
عمر : اسكتى خالص انا هعيشك فى مرار اخليكى تتمنى الموت .
سارة : .........
قبل ما تكلم لقيت عمر بيزقها وقال دى تبقى الوضه بتعتيك وسبها ومشى وسبها بتعيط .

الانتقام بالزواج حيث تعيش القصص. اكتشف الآن