جتلها مكالمه طبعا كان رقم غريب لانها غيرت رقمها بعد الجواز .
سارة: الو .... من معايا .
.......: لحقتى تنسى صوتى بعد الجواز .
سارة: نورا وحشانى جدا اخبارك ايه .
نورا : لو فعلا وحشانى كنت اتصلتى بيا .
سارة: غصب عنى يا نورا .
نورا: مال صوتك متغير ليه فى ايه يا سارة مخبيه ايه .
سارة : مفيش حاجه شويه تعب مش اكتر .
نورا : متكذبيش عليا انا حفظاكى متنسيش اننا صحاب ومن احنا من ابتدائى .
سارة سكتت وعيطت جدا لدرجه انها انهارت .
نورا : لا كدا فى حاجه كبيرة ومش كبيرة وبس دى مصيبه ادينى عنوان بيتك عيزه اجيلك .
سارة: طيب العنوان************
نورا : انا هاجى النهارده هتلاقينى عندك .
سارة : هستناكى .
بعد ما خلصت المكلمه ومسحت دموعها وسكتت شويه وقالت ايه دا مش انا كنت كنت نايمه فى المعيشه ايه الى جابنى هنا حاولت تفتكر ايه الى حصل من ساعت ما نامت على الكنبه مش عرفه تفتكر وقامت وخرجت من الاوضه فتحت الباب وخرجت لقيت عمر لسه نايم ،رجعت تانى خدت فوطه وقالت اخش استحمى قبل ما يصحى دخلت الحمام واستحمت .
عند عمر ..... صحى من النوم وقام لقى نفسه نايم بالهدوم الخروج قام وغير هدومه ومجرد ما حط ايديه على رقبته افتكر الى حصا البارح بانت ابتسامه على شفايفه وبعديها رجع للواقع خرج لقى الاوضه بتاعت سارة الباب مفتوح وقال هيا راحت فين سمع صوت الماء فى الحمام قال طب كويس مخرجتش دى فى الحمام خرج ودخل المطبخ وفتح الثلاجه وشرب الماء وخرج اول ما خرج من المطبخ لقاها خرجه من الحمام سند ظهره على الحيطه وهو بيبص عليها كانت لفه الفوطه حولين نفسها و بص ليها وقال مش انت حاسه الى فى راجل معاكى .
سارة : انت ..... انت بتعمل ايه هنا .
عمر: مش دا بيتى وابأسمى يعنى عايش هنا .
سارة : مش قصدى ..... انت صحيت امتا.
عمر : هو لازم اقولك قبل ما أصحى ( وكان هو بيقرب عليها ).
سارة : لا مش قصدى .... بعدين انت بتقرب ليه .
عمر : انتى مراتى يعنى ممكن اقرب عادى .
سارة : بس انا........
ملحقتش تكمل من الصدمه عمر شدها نحيته وكانت قريبه جدا منه مكنتش عرفه تعمل ايه حست بنفسه قرب على ودنها وقال كلمه انتى شكلك حلو اوى كدا خليكى كدا كانت عيزه تبعد عنه بس مش عرفه ازاى كانت بتبعده بأيديها بس مكنش بيبعد بس الى انقذها فى الوقت دا جرس الباب جريت على الاوضه بسرعه وايديها على قلبها وهو كان فى ابتسامه على شفايفه راح وفتح الباب لقى نورا على الباب بص وكان مصدوم .
عمر: نورا ......
نورا : كانت بتبتسم ازيك يا عمر اخبارك ايه .
عمر: انتى عرفتى البيت منين.
.......: منى انا. فى حاجه .
عمر بيبص منك انتى الى قلتى يا سارة .
سارة : ايوة صحبتى ووحشانى اشمعنا صحابك بيجولك ليه صحبتى وعشره عمر مجليش .
سارة : انتى وقفه كدا ليه خشى .
مسكت سارة ايد نورا ودخلتها وقفلت الباب .
عمر كان مضايق جدا خدت سارة نورا ودخلتها الاوضه وقعده على السرير .
نورا : عامله ايه وحشانى جدا يا سارة .
سارة : وانتى اكتر وحشانى جدا .
نورا : اخبار عمر معاكى ايه .
سارة : الحمد لله .
نورا : من ساعت المكالمه ونا قلقانه جدا فى ايه ايه الى بيحصل .
سارة : احكيلك.........
وبدأت سارة تحكى لنورا كل حاجه من ساعت ما (دخلت محمود وعلى السجن لغايت ما اتفقت هيا ويوسف انهم يوقعوهم ويكشفوا حقيقتهم )
نورا : يا كل دا حصل ومش قدره تقوليلى .
سارة : مكنتش عيزه ادخلك فى مشاكل .
نورا : انتى عرفه اننا قبل ما نبقى صحاب احنا اخوات انتى ناسيه .
سارة : لا طبعا مش ناسيه وازاى انسى كدا .
نورا حضنت سارة وسارة كانت ميته من العياط فضلت تعيط لغايت ما نامت فى حضن نورا .
نورا : ساره انتى اتعذبتى كتير سمحينى لانى مكنتش جنبك كل الوقت دا ونزلت دمعه من عنيها ونيمت سارة على السرير وغطتها وكتبتلها رساله وخرجت من الاوضه سلمت على عمر الى كان بيتفرج على التلفزيون وخرجت وقبل ماتخرج قالت ان سارة نايمه متزعجهاش وخرجت وقفلت الباب عليه .
قام وكان داخل الاوضه عنده لقى سارة نايمه وشعرها الاسود اللامع الطويل جنبها وكان شكلها شبه الملايكه وهيا نايمه فضل سارح فى وشها لدرجه انه دخل الاوضه عندها وقعد جنبها وسارح فى وشها لغايت لما ..............
أنت تقرأ
الانتقام بالزواج
Romanceكانت صدمه بالنسبه لسارة على الى حصل والى اتقلها يوم الفرح كانت فكره انوا بيحبها بس هيا اتصدمت جدا لدرجه الندم كانت فكره انوا بيحبها جداةوكانت فكره انوا بيبدلها نفس الشعور بس للاسف لا ............... امتا هيحبها امتا هيقع فى حبها امتا ...........