Sara..
انا لما صحيت كانت الساعه ٥ المغرب قمت مكنتش قدرة امشى على رجلى كنت فرحانه ان عمر رجع يحبنى تانى ايوه لسه بحبه انا بحبه بجنون ....
جايه اقم من السرير شدنى ..
عمر: راحه فين .
سارة : راحه استحمى .
عمر : متتأخريش .
سارة: الساعه ٥:٣٠
عمر: مش مهم .
سارة: براحتك ...
Omar..
سارة قامت وخرجت من الاوضه وهيا دخلت الحمام كان احساس حلو اوى لما كنت قريب من سارة كنت حاسس ان الملاك دا عمره ما يعمل حاجه غلط ايوه اضيقت جدا من محمود وعلى بس قلت هما خدوا جزائهم خلصت من الى قتل اختى نهله ....اختى نهله دى كانت الدفى ليا كانت النعمه ليا انا كنت بحبها جدا الله يرحمك يانهله .....لما سمعت باب الحمام بيفتح عرفت ان سارة خلصت انا قكت من على السرير وخرجت وهيا جريت على الاوضه الى فيها هدومها وانا دخلت استحمى مليت البانيو مايه دافيه واستحميت ....وخرجت وقعدت على الكنبه وسارة قالت ان الغذا اتعمل قمت ورحت ساعدتها وحطيت الاكل على السفرة وأكلنا ......عدى شهر على الحاله دى وحبى لسارة بيزيد سارة كانت فى الشغل ويوسف ونورا علاقتهم اتطوت ودخلين على الجواز انا كنت ويوسف ونورا قعدين فى الشقه وبنضحك وسارة كانت بتشارى حاجه من تحت وطلعه مفيش ساعه من نزولها جالى تلفون وبرد..
عمر: الو ،،مين معايا .
......: لو بتحب سارة اوى طلقها وخليها ليا .
عمر : انت مين وفين سارة ..
......: مش مهم مين المهم ورقة طلاق سارة تبقى عندى سمعنى ...... سلام .
قفل فى وشى السكه سارة مختوفه .....التلفون وقع منى وانا مش حاسس ويوسف بيفوق فيا ولما فقت .
يوسف : انت كويس.
عمر: سارة اتختطفت .
نورا : ايه .
يوسف : ازاى .
عمر: معرفش ...
يوسف: مين دا .
عمر: معرفهوش.
..
Sara...
انا لما عرفت ان يوسف ونورا جين عندى فرحت جدا .... طلبت من عمر انى انزل اشترى حاجات ووافق ونزلت وانا فى السوق وبشترى حاجه فى عربيه وقفت ادامى وانا بعدى السكه ومروحه نزل منها شخص وزقنى داخل العربيه وحسيت الى فى حاجه بتترش على وشى واغمى عليا بعد ما فتحت عنى لقيت حد بيقلى .....
....:اهلا وسهلا ومراتى المستقبليه .
سارة: انت وعايز ايه .
....: ميش فكرانى ولا ايه .
سارة : لحظه انت الى ظهرتلى قبل كدا .
.....: وانا اهو .
بدأ يشيل القناع ولما شفته اتصدمت صدمه كبيرة دا حسن الشاب دا كان زى اخويا الكبير كنت محترمه جدا انا مليش اخوات بس انا كنت بحترمه جدا .
حسن : ها عرفتينى .
سارة: حسن .
حسن: اه حسن ايوه انا كنت بحبك ومش كنت انا لسه بحبك وميش عايز حد غيرى يلمسك بس انا قلت اديكى استراحه شويه لما عرفت انك فى مشكله ولما عرفت ان شابين ضيقوكى قتلتهم .
سارة: ايه قتلت محمود وعلى .
حسن : اه قتلتهم .
سارة : عايز ايه .
حسن : عيزك انتى ... انتى وبس .
حط حطه قماشه على بقى ويكتنى واتصل بعمر وقاله على ورقة طلاق وكنت بحاول اصرخ بس معرفتش عيط وكنت بعيط بعد ماقفل السكه قرب منى وقال انا ميش عايزك تعيطى وبدأ يمسح دموعى ...عمر اتجنن جدا مين دا ميعرفش بدأ ينزل الاقسام وعما بلاغ رسمى وبدأوا يدوروا على سارة والضابط بدأ يبحث فى الرقم الى اتصل ....
سارة انا لقت ان حسن بعد عنها وفك ايديها طلعت موبايلها وبعدت رساله لعمر .....
عمر لقى موبايلو منور وهو فى القسم فتح الموبايل لقى الرساله من سارة وقال للضابط والضابط قال اقراها .
عمر انا سارة الى خطفنى حسن وانا موجوده فى مبنى قديم الحقنى النبى انا خيفه جدا حاسه انى بتخنق وانا سمعه صوت جامع وجنبه صوت جرس كنيسه والمكان الى انا فيه قديم جدا .
طبعا لما عمر قرأ الرساله وقال للضابط يلا معانا بدأوا يروحوا الاماكن الى فيها مسجد وكنيسه وجنبهم بيوت قديمه لغايت لما وصلوا لمكان ودخلوا بدأوا يفتشوا لغايت ما عمر لقى حد قاعد على كرسى وقدامه شخص تانى ولما ركز لقاه حسن وقال للضابط دخلوا المكان بسرعه وحاوطوه ومسكوا حسن وعمر فك قيد سارة وحضنها ورجعوا على البيت وحسن اتسجن مدى الحياه طبعا لما عرف ان محمود وعلى اتقتلوا اضايق شويه بس رجع زى ماكان .عدى اسبوع من ساعت ما دا حصل سارة وهيا بتحضر الاكل حسيت بدوخه وكانت هتقع لولا ان عمر لحقها وشلها ودخلها الاوضه اتصل بالدكتور العيله بتاعوا وجيه وبدأ يكشف عليها وعمر كان خايف جدا .......
الدكتور : متخفش دا بسبب الحمل .
عمر: ايه .
الدكتور : مبروك المدام حامل .
عمر: بجد .
الدكتور: ايوه بجد .
عمر فرح جدا ووصل الدكتور ودخل لسارة وباركها وفرحوا جدا ..بعد تسع شهور سارة ولدت بنت سمتها نهله على اسم اخت عمر ونورا كانت حامل فى شهرها الخامس وكلهم فرحوا جدا .
بعديها بمده نورا ولدت فى الشهر السابع وجابت ولد وسمتنه زين على اسم اخوها وفرحوا جدا .....
النهايه
أنت تقرأ
الانتقام بالزواج
Romanceكانت صدمه بالنسبه لسارة على الى حصل والى اتقلها يوم الفرح كانت فكره انوا بيحبها بس هيا اتصدمت جدا لدرجه الندم كانت فكره انوا بيحبها جداةوكانت فكره انوا بيبدلها نفس الشعور بس للاسف لا ............... امتا هيحبها امتا هيقع فى حبها امتا ...........