البارت ١٢

23.1K 343 1
                                    

يوسف : حقيقه ان محمود وعلى هما الى عملوا فيكى كدا .
سارة : انت عرفت ازاى .
يوسف : انا احكيلك على كل حاجه .
سارة : طيب .
يوسف : بس متقتعنيش خالص .
سارة : طيب .
يوسف : محمود وعلى كانوا بيكرهوكى جدا وكمان لما عرفوا ان عمر بيحبك جدا ومش قادر ينساكى .
سارة : ايه......
يوسف : اه ، عمر بيحبك جدا ومش عايز يسيبك نهائى ، لما محمود وعلى عرفوا كدا حاسوا ان خطتتهم فشلت جدا .
سارة : خطه
يوسف : اه خطه ،محمود وعلى كانوا مخطتتين انوا يخلوا عمر يقع فى حب بنت من تبعهم عشان يخلوا تمضى عمر على اوراق والاوراق دى عبارة عن يخدوا كل فلوسه وشغله وكل حاجه من حياته ليهم .
سارة فى الوقت دا كانت مش ومه جدا من كلام يوسف .
يوسف : وطبعا لما عرفةا ان عمر بيحبك جدا عرفوا خلاص ان خطتتهم فشلت  ،بعد كدا كانوا بيحاولوا يحرجوكى بقى طريقه وكمان كانوا بيكره عمر فيكى بس طبعا عمر كان بيحبك جدا فى يوم قرروا انهم يكره عمر فيكى لما حصلت الرحله دى قرروا انهم لازم يعملوا فيكى حاجه وطبعا سبوكى طول الايام الى كنا قعدنها فى الرحله ، بس هما كانوا مستنين اخر يوم لان ده اليوم الى عمر كان هيعترف بحبه ليكى فى الوقت قبل ما تنامى هما حطوا عصير لينا وكنا بنشربوا بس الطلبه مكنوش عرفين ان ده فيه منوم وهما لما تعبوا ناموا فجأه وفى كبيتك انتى كان فيها مخدر تبقى انتى شايفه كل حاجه وحسه بيها بس مش قدرة تتكلمى فى الوقت دا على ومحمود دخلوا وخلوكى نايمه وبدأوا يقلعوكى هدومك كلها هما بس فضلوا يخربشوكى فى جسمك كله عشان يحسسوكى انك اغتصبتى بس وسبوكى عريانه خالص بعديها انتى عرفها الى حصل .
سارة : يعنى عذريتى .
يوسف: لا انتى لسه زى مانتى انسه .
سارة : طب عمر رجع تانى بس عشان ينتقم .
يوسف : انا احكيلك الى حصل بعد ما دخلتيهم السجن .
سارة : ماشى .

يوسف : بعد ما دخل محمود وعلى السجن كتبوا رساله لعمر انهم فى السجن  وعمر اول ما قرأ الرساله دى رجع على مصر علطول وزارهم واقعد معاهم والى حصل .
Flash back
عمر: وحشتونى جدا ايه الى حصل معاكوا .
محمود : دا حصل الى احنا كنا خيفين منه .
عمر : ايه .
على : بس يا عمر احنا عرفين انك بتحب سارة جدا بس الى حصل دا مينفعش .
عمر : بردوا مش فاهم فى ايه .
محمود : سارة هيا السبب فى دخولنا السجن .
عمر: ازاى .
محمود : سارة عملت قضيه ورتهم فيها انها اغتصبت ورتهم صورنا احنا الاثنين .
عمر: ايه ..... هما انتوا الى عملتوا كدا
على : لا ياعمر احنا كنا نيمين فى الخيمه بتاعتنا وانت شفتنا .
عمر: طب ليه عملت كدا .
محمود : عشان احنا كنا نايمين وكمان حاجه احنا قبل ما ننام كنا فى المدينه ولا انت ناسى الى انا وعلى نزلنا رحنا المدينه فى رحله واشترينا حاجات .
عمر : اه صح ازاى تبقوا انتوا فى المدينه وعملتوا كدا .
محمود : شفت انت ظلمتنا  اتعمل ايه دلوقتى .
عمر: سيبوها على انا لازم انتقم منها جدا .
محمودوعلى : صح .
End flash back.
سارة : عرفت الكلام دا ازاى .
يوسف : انا كنت مع عمر وهو بيزورهم .
سارة : طب مكلمتهوش ليه وقلت .
يوسف :حاولت اكلموا بس انتى عرفه عمر لما يكرر على حاجه ينفزها  ... انا كنت معاهم بس كل ما اكلم اقلاقى عمر بيسكتنى .
سارة : لحظه ازاى كانوا فى المدينه وفى نفس الوقت عملوا الى عملوه .
يوسف : دى مش عارف .
سارة : طب هنعمل ايه .
يوسف : مش عارف  .... فكرى فى حل .
سارة : طيب .
سارة : لقيتها .
يوسف : ايه .
سارة : تتقرب .
يوسف : ايه .
سارة : اسمع .............

الانتقام بالزواج حيث تعيش القصص. اكتشف الآن