البارت ١

68.8K 614 7
                                    

محمود: ازيك يا علي عامل ايه اخبارك يا عم مش بشوفك كتير انت مجتش البارح بليل ليه.
على: معلش اصل كنت سهران البارح للصبح اصلى كنت بكلم مع سلمى على الفيس اصلها كانت عيزانى اروح معاها حفله كدا .
محمود: مش انت سبتها ولا ايه الى حصل .
على: ايوه سبتها بس هيا الى مش عيزه تبعد خالص اعمل ايه .
محمود: سيبك المهم مشفتش عمر وانت جاى .
على: لا مشفتهوش شكله مجاش النهارده .
محمود : لا جيه ...... بص اهو هناك مع يوسف اهو .
---------------------------------------------------------------------------
فى نفس الوقت عند سارة ..
الام: يلا يا سارة اصحى اتأخرتى على الكليه .
سارة: سيبينى شويه يا ماما عيزه انام ساعه بس النبى .
الام : ولا ساعه يلا قومى .
سارة: هيا الساعه كام دلوقتى .
الام: الساعه ٨ الصبح .
سارة : قامت بسرعه ٨ الصبح اول محاضرة راحت .
الام : قومى يلا.
سارة : رمت من على نفسها الغطا وقامت بسرعه من على السرير .     دخلت الحمام قضت حاجتها وغسلت سننها ووشها وخرجت من الحمام طلعت هدومها ولبست فستان طويل للارض لونه رمادى وسرحت شعرها وعملته استشوار ولبست الحلق وحطيت ميكياج وكان خفيف جدا ولايق عليها ولبست جاكت لونه ابيض دراعه لغايت نص ذرعها ولبست اسورة شكلها حلو جدا ولبست جزمه كعب وكانت شكلها حلو جدا والفستان مكنش منفوش دا كان نازل طويل وكان لايق عليها جدا بالذات ان بشرتها امحاويه وشعرها الطويل .....نزلت على السلم شمت ريحه حلوة اوى كانت ريحه اكلايه بتحبها البيض املت كانت اكلايه بتحبها .
سارة: ماما بحبك .
الام: ليه بتحبينى عشان عملتلك اكلايه بتحبيها ولا ايه .
سارة : الحقيقه اه بس بجد بحبك ماما .
الام: يلا كلى عشان متتأخريش .
سارة : حاضر يا ماما .
خلصت سارة الاكل وسلمت على مامتها. خرجت من البيت ووقفت تاكسى عشان متتأخرش على الكليه وبعد نصف ساعه وصلت الكليه .

الانتقام بالزواج حيث تعيش القصص. اكتشف الآن