البارت ١٩

21.7K 321 3
                                    

Flash back...
محمود: فاكر يا على لما ضحكنا على عمر وقلنا ان عربيتوا اتسرقت ومنعرفش مين الى سرقها وكنا احنا .
ياااااا ولا اليوم الى وقعناه بمشاكل مع سارة كتير كنا مخلنوا يكرها .
على : طبعا فاكر انت بس فاكر يوم عيد ميلاده ال٢٠ وقت ما قلنا ان سارة مرتبطه من شاب تانى .
محمود : طبعا فاكر ولا اليوم بتاع الرحله الى احنا اغتصبنا فيها سارة وضحكنا عليه وقلنا الى احنا فى المدينه وط.
على : احلى وقت عدى يوم ما اغتصبنا اخته وقتلناها ورمناها فى الشارع .
محود: انا متأكد لما يعرف كدا دا هيموتنا .
على : هو ليه مقتلناش مراته ساره ليه .
محمود : لان احنا هنستمتع بيها تانى والمرادى هنقتلها .
على : طب اسكت يمكن حد سمعنا .
End back..
طبعا عمر لما سمع الفيديو دا مكنش مصدق فى الاول وكان بيسمع عادى بس لما سمع عن اخته وعن سارة كأن حد طعنه فى ظهره بسكينه فضل سرحان فى ايام صحبيته بيهم واتعرف عليهم ازاى افتكر لما كام صغير والطلاب كانوا بيتنمروا عليه ومحمود وعلى كانوا بينقذوه افتكر لما كان فى ثانويه عامه لما محمود وعلى كانوا بيزكروا وبيضحوا عشان كلهم يدخلوا كليه واحده ..... لما رجع للواقع شاف ان عنيه بدمع مسح دموعه وقام ومشى من المحكمه ...... لما طبعا القاضى سمع الادله حاكمهم .
القاضى : حكمت المحكمه حضوريه على المتهمين محمود وعلى بالحكم المؤبد ....
طبعا كله فرح جدا وانا فرحت جدا لفيت ورايا عشان اشوف عمر ملقتهوش .
سارة : يوسف فى عمر مش موجود فى المحكمه .
يوسف : مش عارف يمكن برة .
سارة : طيب انا خرجه اشوفه وابقى اشوفكوا بعدين سلام .
يوسف /نورا : سلام .
خرجت بره عشان اشوف عمر ملقتهوش فضلت اتصل بيه ملقتهوش فضلت الف المكان ملقتهوش قررت اروح الشقه ....

Omar..
لماسمعت كل حاجه انا اتعنط بالسكينه فى ظهرى لما رجعت للواقع الى انا عيشه قمت ومشيت لانى مش عايز اشفهم بس فى كلمه واحده بس انا عايز اقولها سامحينى يا ساره ....

وصلت سارة على البيت وبتفتح الباب ودخلت لقت موبايل عمر على الطربيزه دخلت على الاوضه بتاعت عمر وخبطت على الباب مرة واثنين وثلاثه بعديها فتحت الباب ودخلت لقت عمر قاعد على السرير وايديه على وشه شال كف ايده اليمين من على وشه وبصلى ولف الناحيه التانيه   قربت منه سارة وحضنته من ظهرة لفت ايديها حولين كتفه ...
سارة : سامحنى انى معرفتكش من الاول بس قلت لازم تعرف بالوقت المناسب .
عمر : .......
سارة : انا حاولت اعرفك حقيقتهم بقالى كتير بس انت مش صدقتنى .
عمر:..........
سارة : اكلم عشان خطرى قولى كلمه لو غلطت اضربنى على وشى وامسكنى واضربنى بس عشان خطرى اتكلم .
عمر :.......... انتى مغلطيش انتى عملتى الصح بس انا الى اضحك عليا كنت فاكرهم اخواتى كنت فاكرهم اصخابى بجد يعملوا كدا وفى اختى .
سارة: اتكلم اكتر قول الى جواك .
عمر: اختى ... اختى نهله ليه اشمعنى نهله دى كانت طيبه جدا انا كنت بدور على مين الى عمل فيها كدا والى اصلا عمل فيها كدا كان قريب منى ليه ليه ليه ليه .......
Sara...
اول مرة اشوف عمر بالطريقه دى كنت شايفاه شخص تانى عمر تانى قربت منه وحضنته وقلتله سامحنى لانى بينت الحقيقه ...... لقيت عمر  بدأ ينام سيبته ينام على السرير وكنت قايمه من على السرير بس لقيت حد بيمسك ايدى .....

عمر: خليكى معايا .
سارة:طب اغير هدومى وهاجى .
عمر : لا خليكى معايا متسبنيش خليكى معايا نامى هنامعايا .
سارة: حاضر .

رجعت جنبه ونمت لقيته وخدنى فى حضنه ونام جنبى وهو حضنى اول مرة احس بالدفى حضنت ايديه ونمت جنبه فضلت نايمه .......

__________
الساعه٨:٣٠ الصبح عمر صحى من النوم وقام لقى سارة نايمه جنبه فضل يبصلها لمده طويله جدا كانت شكلها حلو جدا لغايت لما سارة فتحت عنيها لقت عمر بيبص عليها فضات تبربش بعيونها كتير ووشها احمر جايه تقوم .......
عمر: راحه فين .
سارة : راحه اوضتى .
عمر : دى اوضتك .
سارة: مش فهمه ..
عمر: من النهارده دى اوضتنا انتى هتنامى معايا هنا .
سارة: ايه مش فهمه .
عمر : انتى مراتى ومن حق مراتى انها تنام هنا .
سارة : ازاى مراتك ومن امتا .
عمر: انتى نسيتى اننا مجوزين ولا ايه ..
سارة : منسيتش بس...
عمر : اه ماشى فهمت .
سارة : فهمت اي..........
سارة ملحقتش تكمل كلامها لان عمر شدها من ايديها وقال هتعرفى قرب منها لغايت بقى كل منهم بيحس بنفس التانى ...
سارة : بس انا......
مكملتش لان عمر سرق قبلتها الاولى
عمر: مش مهم مستعده ولا انتى بتعتى النهارده .
قرب منها لغايت ما بقوا بيحسوا بأنفاس التانى (كملوا انتوا بقى مع نفسكوا).

الانتقام بالزواج حيث تعيش القصص. اكتشف الآن