يوسف : اسمعى انا رحت مع محمود وعلى وقربت منهم وحاولت اخليهم يثقوا فيا .
سارة : ازاى عملت دا
يوسف : الى حصل
Flash back
يوسف عملين ايه .
محمود : اهلا وسهلا افندم امر .
يوسف : ولا حاجه عايز اقعد معاكوا .
محمود: ليه فى حاجه يعنى .
يوسف : عايز الحق ولا ابن عمه .
محمود : الحق .
يوسف : الحق انى زهقت من الحياه دى اتخنقت كل لما اجى اشرب سيجارة لازم اتهزق او حتى اسهر فى الاماكن البار وكدا لازم اتهزق .
على : طب ابن عمه .
يوسف : ابن عمه انا هربان من الناس عموما عشان اشرب سجاير برحتى .... استنوا تشربوا معايا .
محمود وعلى مستغربين من الكلام الى قالوا ماشى نشرب منشربش ليه فضلوا يشربوا للصبح .
محمود : بردوا يا يوسف مقلتش ايه الى جابك .
يوسف: الحقيقه انازهقان ومخنوق نفسى اتنفس .
على : انت ميت واحنا منعرفش ما انت بتتنفس اهو....
يوسف : قصدى نفس يعنى اعيش حياتى اروح البار وادلع شويع انتوا فهمين بقى .
محمود : امال فين الاحترام دا .
يوسف : احترام ايه انا كنت بمثل عليهم .
على : ااااااه... يعنى انت كنت بتمثل الاحترام زينا على عمر..
محمود بص لعلى وبرق .
عمر : بلاش تبرق يا محمود كلام على صح انا كنت بمثل الاحترام على عمر .
محمود : يا سلام .
يوسف : اه والله وانا زهقت من حكايه الاحترام دا .
طبا كل دا وعمر كان معاه قلم القلم دا زى راكب فيه كاميرا ومفيش حد هيعرف الكاميرا دى ولا شايفها وطبعا كان مشغلها فى القلم .
End back ...
عمر : دا الى حصل بالتفصيل .
سارة : كويس هما مشكوش فى القلم .
يوسف لا طبعا .... دا القلم الى انا بفضل حطه فى جيبى وطبعا مش هيشكه
سارة : الحمد لله .
يوسف : المهم ايه الموضوع الى كنتى عيزانى فيه .
سارة : فى حاجه مهمه جدا .
يوسف : ايه هيا .
طبعا سارة حكيت كل الى كلن مكتوب فى الرساله ليوسف ويوسف اول ما سمع فرح جدا وقال....
يوسف : بس طبعا مش كفايه لازم نجيب اعترافات خاصه بيهم عشان يكملوا فى السجن وكمان عمر يبعد عنهم .
سارة: بس دا فيديو كامل فيه كل حاجه دا ممكن يدخلهم السجن مدى الحياه .
يوسف : عارف بس يكون فى اعترافات خاصه منهم .
سارة: ماشى وانا هبقى على الخط معاك .
يوسف : الكاميرا دى مع مين .
سارة : مع نورا صحبتى .
يوسف : وثقه فيها .
سارة : طبعا وثقه فيها هيا مفروض هاقابلنا بكرا .
يوسف : ماشى وانا بكرا هخلص شغل عل ٣ العصر ممكن نتقابل على الساعه٤ العصر فى ********** ماشى .
سارة : خلاص ماشى وانا هبعتلها رساله بالمكان .
يوسف : اوك سلام .
سارة : سلام .
بعد ما قفلت معاه بعت رساله لنورا بالمكان والساعه كمان وريت عليها وقالت مش هتأخر .... كانت الساعه فى الوقت دا ١٠:٣٠ بليل خرجت من الاوضه عندها ودخلت المطبخ شربت مايه وخرجت من المطبخ ورجعت الاوضه ونامت للصبح ....... الساعه ١١ الصبح صاحيه على داوشه فى الاوضه لما فتحت عنيها لقت وحده ست بتنفد الاوضه سارة قامت مخدوده .
سارة : انتى مين وبتعملى هنا ايه .
الست : يا مدام انا ام عبد الله انا باجى هنا كل شهر عشان بروق الشقه .
سارة : بس انا مطلبتش من عمر انه يجيب حد .
ام عبدالله : يا مدام انا اصلا باجى كل شهر على حسب ما الاستاذ بيطلب .
سارة قامت بسرعه وخرجت من الاوضه ودخلت عن عمر لقيته فاتح التليفون وقاعد على السرير .
سارة : انت اتصلت بيها ليه من غير ما تقلى .
عمر: هو انا لازم اقلك عشان اتصل بيها الشقه مش نظيفه وانتى مش بتهتمى بيها واعمل ايه .
سارة : انا نازله .
عمر : مفيش خروج غير لما الشقه تخلص .
سارة : وانا مش خدامه عندك عشان تأمرنى اعمل ولا ايه .
عمر : ايوه مش خدامه بس انتى مراتى .لما سمعت كلمت انتى مراتى كنت شبه فرحانه لانه اعترف بيا بس رجعت من الفرح دا عشان الى حصل .
سارة : عن اذنك انا هلبس وهخرج .بمجرد ما حطيت رجليها على العتبه الباب هو شدها وقفل الباب بالمفتاح ولزقها على الحيطه
يوسف: وانا قلت قبل كدا انا اجوزتك عشان انتقم منك مش عشان بحبك وكمان قلت لو عزت حاجه هخدها منك برضكى او من غير رضاكى .
كان قريب جدا منى كنت خيفه لدرجه ان قلبى كان هيخرج منى حاولت اتحرك يمين وشمال بس ايديه كانت قويه جدا بدأ يقرب ويقرب بس الحمد لله الى انقذنى فى الوقت دا
أنت تقرأ
الانتقام بالزواج
Romansaكانت صدمه بالنسبه لسارة على الى حصل والى اتقلها يوم الفرح كانت فكره انوا بيحبها بس هيا اتصدمت جدا لدرجه الندم كانت فكره انوا بيحبها جداةوكانت فكره انوا بيبدلها نفس الشعور بس للاسف لا ............... امتا هيحبها امتا هيقع فى حبها امتا ...........