Draco
Nemohl jsem jí dostat z hlavy. Nepoznal jsem jí...nikdy jsem jí neviděl s culíkem a nikdy jsem neviděl, že by jí to tak slušelo. Ona a famfrpál?! Dřív bych si to ani nedokázal představit, ale teď když jsem jí viděl, rychle jsem změnil názor. Sám to nechápu...opravdu se mi líbí Grangerová?! Štěstí, že nikdo neviděl, jak jsem se drželi za ruce...s mudlovskou šmejdkou! Nemůže se mi líbit, vždyť jí nenávidím!! Nejvíc mě však zaskočilo, když mi řekla, že jsem hrál dobře. Nikdy mi neřekla nic hezkého. Já jí tedy taky ne, ale proč teď ano? A snad poprvé se na mě nedívala nenávistně. Viděl jsem v jejích očích jiné pocity. Nenávidí mě a já jí. Tak proč mám pocit, že už to tak není? Asi se mi opravdu líbí. To se nikdo nesmí dozvědět...
Hermiona
Poprvé v životě jsem cítila takový ten lechtavý pocit v břiše, když se na mě sám velký Draco Malfoy podíval. A ještě tomu přidávalo, že jsem se s ním držela za ruku. Opravdu se mi líbí Malfoy?! To nemůže být pravda. Nenávidí mě, já jeho přece taky! Vždyť jsem podle něj jen ubohá mudlovská šmejdka. Nemohla bych se mu líbit, ani za 1000 galeonů! Avšak ty jeho oči.. Asi se mi opravdu líbí. Jen ať to nikdo nezjistí...
Pohled 3. osoby
Nebelvír slavil! Všichni byli nesmírně nadšení z výhry, proto se, jak jinak, rozhodli uspořádat oslavu. Pozvali všechny koleje od pátého ročníku...i Zmijozel...
Draco
Nebelvír slaví...stejně vyhráli, jen díky Grangerové a Potterovi! Chytil bych zlatonku dříve, kdyby neměl lepší koště než já! Jenže to už je teď jedno...pořádají párty a všichni od pátého ročníku jsou pozvaní. Vím, že od nás nikdo nepůjde, ale zkusím přemluvit Blaise a Thea, aby šli semnou. Naposledy jsem si užil asi před týdnem s jednou Havraspárčankou v prefektské koupelně. Vyhlídnu si někoho dalšího. Zvedl jsem se tedy z postele a zamířil do společenky. V křeslech u krbu sedělo pár druháků, na pohovkách se vyvalovali čtvrťáci a i Theo s Blaisem. Chtěl jsem jít za nimi, ale někdo mi zakryl oči. Rychle jsem tomu někomu sundal ruce z mých očí a otočil se. Nebyl to nikdo jiný než Pansy Parkinsonová. Nejotravnější člověk na světě. Asi před měsícem jsem se s ní rozešel. Nemohl jsem jít nikam sám, všude lezla zamnou. A když jsem se byť jen podíval na jinou dívku, strhla hádku o tom, že ji podvádím. A teď mě neustále otravuje. Nejspíš si myslí, že bych jí po tom všem dal ještě šanci. ,,Co chceš?!" Zavrčel jsem. Ona se jen ,,sladce" usmála a odpověděla ,,Jen jsem ti chtěla říct,že jsi hrál skvěle Dráčku". ,,Já vím a teď vypadni!!" Procedil jsem skrze zaťaté zuby s nadějí, že už konečně zmizí. Zatvářila se ublíženě, ale ani se nehla. Očividně čekala, že se jí omluvím. Nahnul jsem se k ní a ledovým hlasem zašeptal. ,,Slyšela jsi?! Řekl jsem, abys vypadla. A už zamnou nelez...nikdy!!" Odtáhl jsem se od ní a ona se na mě zděšeně podívala. Pak se rozbrečela a odběhla do dívčích ložnic. Konečně! Pomyslel jsem si. Vydal jsem se konečně za kluky. ,,Ahoj Dráčku!!!" Řekl stejně přeslazeným hlasem Blaise, jako před chvílí Pansy. ,,Zabini! Nesnaž se mě naštvat!" ,,Ale notak, Dráčku, proč jsi tak zlý?" Řekl Theo a ušklíbnul se. ,,Notte...ty buď taky zticha!" Všichni jsme se zasmáli. ,,Je to hrozná, tahle Parkinsonová." Řekl Blaise po chvíli. ,,Neřešte jí." Řekl Theo a já přikývl. ,,Půjdete semnou na tu nebelvírskou párty." Oznámil jsem jim. ,,Ne!" Odpověděl Blaise pohotově. ,,To nebyla otázka." Ušlíbnul jsem se a on jen protočil očima. Nakonec oba souhlasili, a tak jsme se dohodli, že se za 10 minut sedm sejdeme zde, ve společence. Bylo čtvrt na sedm, proto jsem se odebral do ložnice, abych se připravil.
Hermiona
Pořádali jsme oslavu. Pomáhala jsem s přípravami. Vše jsme dochystali kolem šesté. Vypadalo to skvěle! Měla jsem zhruba hodinu na to, abych se připravila. Chytla jsem Ginny za ruku (taky pomáhala) a vylítla s ní schody. ,,Počkej, co blázníš!!" Smála se. Doběhly jsme do pokoje a já jí postavila doprostřed. Otevřela jsem svou skříň a ukázala na všechny mé věci. ,,Vybírej!" Usmála jsem se. Ona jen s úsměvem zakroutila hlavou a přešla ke skříni. Chvilku se v ní přehrabovala, a pak vybrala tři outfity. Obě dvě jsme se nakonec shodly na tom posledním, který jsem si vyzkoušela (média). Ginny mi ještě pomohla s vlasy a líčením. Pak jsme to samé provedly i s ní. Ta si ovšem oblékla černé džíny a tmavě zelený top. A samozřejmě jsem jí také pomohla s líčením a účesem. Když jsme byly obě přivravené sedly jsem si na postel a povídaly si do té doby, než byl čas sejít dolů.
DracoOblékl jsem se (média) a upravil si vlasy. Za deset minut sedm jsem přišel do společenky. Kluci už tam čekali. Společně jsme se tedy vydali do Nebelvírské společenské místnosti. Když jsme dorazili k obrazu Buclaté dámy, stál před ním nějaký nebelvír, který nejspíš vpouštěl dovnitř. Jen co nás uviděl, ani se neptal na jména a hned řekl heslo. Obraz se odklopil a my mohli vejít. Uvnitř už to poměrně žilo. Kluci se mi po pár minutách někam ztratili, a tak jsem si začal vyhlížet svou oběť. Najednou jsem v rohu místnosti zahlédl osamělou dívku. Vlasy měla stažené do drdolu a na sobě měla džíny a bílý uplý top. Vzal jsem proto dvě sklenky s punčem a vydal se k ní.
Pohled 3 osoby
To ovšem nevěděl, za kým se to vlastně chystá jít...
Takže druhý díl je tady😊snad se líbil☺️určitě pište, jak se vám díl líbil🥰a budu moc ráda za jakoukoliv podporu😉❤️
Vaše Karol❤️
ČTEŠ
Grangerová?! Malfoy?!
FanfictionNajednou jsem v rohu místnosti zahlédl osamělou dívku. Vlasy měla stažené do drdolu a na sobě měla džíny a bílý uplý top. Vzal jsem proto dvě sklenky s punčem a vydal se k ní. To ovšem nevěděl, za kým se to vlastně chystá jít...