LEILA SZEMSZÖGE:
Draco ígéretéhez híven minden nap meglátogatott. Ezek a látogatások szerintem mindkettőnknek nagyon kellemesen teltek.
Hamarosan kiengedték Ront, így egyedül maradtam.
A gyógyszert folyamatosan szednem kellett, már kezdtem megszokni az ízét és Madame Pomfre szerint szépen gyógyulok.
Egyik nap Harryék is meglátogattak és igazán jófejek voltak. Egyre jobban kedvelem őket.- Szerbusz Villám Hercegnő! Repkedsz még?
Hát erre felnevettem. Előző nap itt járt Hermione, ami nagyon kedves volt tőle, de Madam Pomfre épp akkor tesztelte a gyógyulásom akkori fázisát, és amikor belépett éppen a plafonon repkedtem körbe, egy kötéllel a derekamon. Ezek szerint, Ginny, Ron és Harry is tud már róla.
- Hát, azt hiszem, igen.
- De azért megyógyulsz ugye? - aggodalmaskodott Ginny.
- Igen, Madame Pomfre szerint szépen gyógyulok.
- Ugye tudod, hogy jössz nekem egy seprűvel? - kacsintott Harry. - Sajnos a csapatba nem tudlak felvenni, de maradandó emlék Ronnak is.
- Az biztos, még most sem tudok egyenesen repülni - ugratott Ron.
Hermione oldalba könyökölte.- Mind nagyon aggódtunk érted és reméljük minnél hamarabb meggyógyulsz!
Átnyújtott egy csomagot amiben cukorkák voltak. Még sosem láttam ilyet.
- Mindenízű drazsé. Így nem fogsz unatkozni.
Aha, ez egy játék. A halálfaló ivadékok nem játszadoznak... Könnyek gyűltek a szememben. Szerencsére megjelent Madam Pomfre.
- Mit zaklattok itt egy fekvőbeteget?! Kifelé!
- Köszi a látogatást, sokat jelentett.
Mind a négyen visszamosolyogtak.
- Bármikor!
Kedvelem őket, jó kis csapat ez.
Letöröltem a könnyeimet és magahoz húztam a cukorkákat.
Ekkor belépett Draco. Látni nem láttam, de csak ő lehetett. A javasasszony nem volt a szobában, így levette a köpenyt, az ágyam végében ült.- Szia hugi!
Tetszik ez az új megnevezés. Segít elterelni a figyelmem gyönyörű szürke szemeiről és selymes szőke hajáról...
- Szia! - kinyitottam a zacskót és bekaptam egy szemet, de ki is köptem. Cipőpaszta íze volt.
- Minden ízű drazsé? A dedósok játéka.
Sértődöttem magamhoz öleltem a zacsit.
- Nem is! Legalább csinálok valami érdekeset.
Az arcán átsuhanó kifejezésből kitaláltam, hogy ő is a halálfalós múltra gondol. Tudtam, hogy nem fogja többet csúfolni.
- Kitől kaptad?
- Harryéktől.
- Hogy mi?!
- Nyugi, nem mondok nekik semmit! Csak olyan jól esik, hogy valaki így törődik velem. Kérlek próbáld megérten...
- Jól van, semmi baj. A lényeg hogy tényleg ne mondj nekik semmit, oké?
- Oké.
MALFOY SZEMSZÖGE:
Ezt nem hiszem el! Leila képes össze állni az ős ellenségeinkkel! Mármint az én...vagyis a halálfalók ős ellenségei....jaj Draco, csak kifogást keresel! Vald csak be, féltékeny vagy Potterékre amiért ők is látták így Leilát, abban a szép kis vékony hálóingben, ami kiemeli formás melleit.
ESTÁS LEYENDO
Malfoy Titka - átírás alatt
Fanfic(BETEKINTŐ A LAP ALJÁN! OLVASS BELE!👇) Mi történik a Roxfortban, miután a háború befejezése után minden hetedéves visszatér hogy befelyezze tanulmányait? Olvasd el és kiderül! Minden jog fentartva J. K. Rowlingnak. 18-as részek és trágár beszéd Kis...