Az igazság

1K 74 15
                                    

LEILA SZEMSZÖGE:

- Naaa, kérleeek!

- Nem, baba, így is már százszor lebukhattunk volna.

- De én itt megőrülök! Azt se tudom mióta vagyok itt bezárva!

- Nem vagy bezárva. Úgy beszélsz mintha egy börtönben lennél. És még alig vagy itt két hónapja.

- Pontosan. El tudod képzelni, hogy két hónapja egy öt négyzetméteres területen mozgok?! Na, légyszi! Majd éjjel megyek ki a köpennyel.

- Éjjel? Mész? Te egyedül tervezted a sétát?

- Hát ha te félsz - tudtam hogy ez be fog válni. Nem bír ellenállni a kihívásoknak.

- Nem félek, én kimagyarázom magam. De csak gondolj bele mi történik, ha téged kapnak el. Éjjel, a suli területén. Amikor te elvileg két hónapja nem vagy itt...

- Mondtam, hogy a köpe...

- És ha ők találnak meg?

- Ezért jössz velem te is.

Erre tehetetlenül és szégyenkezve lehajtotta a fejét.

- Nem tudlak megvédeni tőlük.

- Ugyan már, eddig is megvédtél...

- De ez közvetlenül nem menne. Erősebbek, tapasztaltabbak és ki tudja hányan vannak.

- Eddig nem történt semmi. És nem tudhatják, hogy kimegyünk. Szerintem túl aggódod.

- Makacs vagy, önfejű, felelőtlen és vakmerő.

- Tudom, és pont így szeretsz - dobtam egy gyors csókot neki és mivel a csatát megnyertem elindultam folytatni az eddigi tevékenységemet, azaz Draco házijának írását.

De nem hagyta. Megragadta a csuklómat és visszarántott. Szeme furcsán csillogott, amitől kissé megszeppentem, és lassan hátrálni kezdtem, de meglepő módon a falnak ütközött a hátam. Tipikus...
Két kézzel megtámaszkodott a fejem mellett és mélyen a szemembe nézett.

- Nagyon neveletlen vagy - mormogta és a nyakamhoz hajolt. A fülemen éreztem forró lélegzetét, amitől kirázott a hideg.
De nem hagyhatom magam, még a végén azt hiszi ő a főnök...

- Tudod mit csinálnak a rosszkislányokkal? - hideg kezeit az ingem alá vezette.

Én viszont egy határozott mozdulattal hátralöktem, szerencséjére az ágyra, így nem fájt neki.

- Hisztis vagy cica? Meg fog jönni?

- Kapd be. Tartogasd az energiáidat a sétára. És most tünés ki mert öltözni akarok.

Hitetlenkedő pillantásokat küldött felém.

- Ugye tudod hogy már láttalak ruha nélkül?

- Na jó. Ha nem takarodsz ki két másodpercen belül, rád uszítom a macskát.

- Oké, oké itt se vagyok...

Még hallottam ahogy az orra alatt valami olyasmit motyog hogy nem tudja mi van mostanában velem.
Aish. Nincsen semmi bajom. De ha egyszer.... ah a francba mindegy is...
Lehet tényleg meg fog jönni, már bőven itt az ideje...

Hm. Mit is csináljunk ma? Meg van! Kitakarítok! Tökéletes.

DRACO SSZEMSZÖGE:

Délután, az órákról visszaérve, a földön találom Leilát, kezében egy ronggyal, négykézláb száguldozik.

Malfoy Titka - átírás alattTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang