Bumm

3.1K 169 11
                                    

- Hölgyeim és uraim készen állnak a folytatásra? Remélem igen, mert most Bob következik!

- Én ugyan nem csinálok semmit te beteg állat!

- Hát akkor sajnos kiestél.

A szoba elkezdett vízzel megtellni.

- Jaj ne! Nem tudok úszni, gyenge a tüdőm!!

- Akkor futás az ajtóhoz!

Bob szaladt az ajtó felé ami magasabban volt mint a földszint, ezért még időben kiért.

Egy folyosón találta magát.

- Ügyes! Akkor jöhet a kérdés! Apám fia, de nem a testvérem, ki az?

- Én vagyok!

- Helyes! Tovább mehetsz!

Elindult a folyosón az ajtó felé és átment egy másik szobába. A falak üvegből voltak, és mögöttük víz volt, amiben cápák úsztak. Bob lesokkolt.

- Következő kérdés: reggel négy lábon jár, délben 2 lábon, este pedig 3 lábon jár. Mi az?

- Nemtudom! Fogalmam sincs! Engedj el minket!

- Rossz válasz! Tipp?

- Remélem megdöglesz te rohadék!

Ahogy ezt kimondta a sarkokba feltett C4-ek berobbantak, kitörtek az üvegek. Beömlött a víz, és a cápák élve széttépték Bobot. A víz hamar vörössé változott. A többiek ismét csak az ordítást hallották.

- Ismét kiesett valaki. Sajnos... Ki a következő? Sorsoljunk!

- Hogy akarsz sorsolni? - Érdeklődött Zac.

- Aki a legjobban bírja az áramütést, az jön. :)

A szobák feltöltődtek statikus energiával, és a plafonon lévő fémrúdból kisült, majd belecsapott alz emberekbe.

Nick nem ájult csak el.

- Rendben! Akkor Nick jön! Indulás!

Nem volt választása úgyhogy nagy nehezen kikecmergett a szobából. Ő is egy folyosón volt.

- Első kérdés! Ez egy kicsit bonyolultabb!

A tanév első napján meggyilkoltak egy földrajztanárt. A rendőrségnek négy gyanúsítottja volt: a kertész, a matematikatanár, a testnevelő tanár és az iskolaigazgató. Viszont mindannyiuknak volt alibije:

• A kertész a bokrokat metszette.

• A matektanár féléves felmérőt íratott.

• A tornatanár kosárlabdázott.

• Az igazgató az irodájában tartózkodott.

A gyilkost azonnal letartóztatták. Ki ölte meg a földrajztanárt, és minként oldotta meg a rendőrség a bűnesetet?

- Tényleg ennyire hülyének nézel? Hogy irathatna féléves felmérőt, ha a tanév elsőnapja van? A metektanár a gyilkos.

- Helyeees! Jutalmul üzenhetsz a nézőknek!

- Valóban? Nos azt szeretném mondani, hogy:51.5973343915,-0.1153564453

- Te rohadék! Honnan tudod ezeket a földrajzi koordinátákat?!

- Nagyapám tanított meg rá! Mostmár tudják ennek a kócerájnak a pontos helyét! Nem menekülsz!

- Ó dehogynem! Hölgyeim és uraim remélem szeretik a tüzijátékot! Külső kamera be, Z terv indul!

- Mit tervezel?!!

- Tönkretetted a műsort, tökreteszem a barátaid. Zac hozd ezt a férget és menjünk!

- Igenis!

Zac elkábította Nicket egy füstbombával, és elmenekültek az élületből, pár percre rá beindult a gyújtószerkezet és felrobbant az épület. Tom és a barátnője bent vesztek a tűzben. Egész London látta a robbanást. A körülötte lévő házak egy részét lerombolta a robbanás.

 A körülötte lévő házak egy részét lerombolta a robbanás

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jack és társa egy tengeralattjáróval menekültek el. A nyomozó csak a robbanásra lett figyelmes. A tűzoltók a mentők és a rendőrség perceken belül megérkezett a helyszínre.

A rendőrség a maradványok alatt levő házalapon egy hatalmas mosolygó fejet találtak.

A nyomozó kitért a hitéből amikor meglátta.

- Jack! Megtalállak és darabokra szedlek!

Eközben Jack már messze járt a partoktól.

- Bekapcsoltad a zavarókat? Az hiányzik hogy a radar meglásson minket és kilőjenek mert azt hiszik németek vagyunk.

- Igen bekapcsoltam. Mi legyen a fiú sorsa?

- Készítsd elő hátul a felszerelésemet. Megbüntetem amiért tönkretett mindent. Ja és kötözd ki!

- Igenis!

- Jót fogok játszani! :)

A Mosolygós GyilkosWhere stories live. Discover now