Amikor minden a feje tetejére áll

1.9K 98 1
                                    

... Kopogtatnak az ajtón.
- Megnézem ki az.
Amikor ajtót nyitott egy barna kabátos kopasz nagydarab ember állt az ajtó előtt.

- "Dobre vécse" - hanzott el
- Neked is jó estét Szása... De mit keresel itt?
- Téged keres nagyfőnök, régen volt információ... De pénz sokat ad.
- Mond meg neki hogy mostanság elég bonyolult dolgok történnek.
- Van információ?
- Sajnos nincs...
- Akkor elviszem neki nőt. Örülni fog.
- Ne! Ő nem szajha, ő velem van.
- Haha gyűrű ott a kezén, de veled van. Hazudsz. Ez egy szajha.
- Akkor sem viheted el...
- Vagy információ vagy nő, különben te fejed viszem.
- Ááh unom már hogy állandóan ugráltattok... Hozok neked valamit amit átadhatsz a főnöködnek.
- Ezt már szeretem.
Jack elment a szobába majd eg pisztollyal tért vissza és lelőtte a ruszkit.
- Ezt üzenem neki is... Cyka... Viszont te most fuss el innen, nekem is mennem kell mert hallották a lövést, majd kereslek!
A nő és Jack elszaladtak a házból, amikor az lángra kapott. Jack minden bizonyítékot elégetett.

Másnap a londoni rendőrség megtalálta az orosz holttestet az utcán a leégett ház előtt.
A nyomozó is a a helyszínen volt.
- Mi az ördögöt keres egy kibaszott ruszki háborús időben Londonban?! - kiabált a nyomozó.
A hír gyorsan terjedt, egy szekér tűnt fel az utcán. Mellette hatalmas kíséret.
Trombita szó után megszólalt a hírnök.
- London jó polgárai! Köszöntsétek királynőtöket Erzsébetet aki első ezen a néven, a 4 szigetország úrnője és Anglia védelmezője. Erzsébet királynő!
Maga a királynő járult a helyszínre.
- Maga Henry nyomozó?
- I....igen... - a nyomozó köpni nyelni nem tudott.
- Sokat hallottam magáról és arról a gazember Jackről. Hogy halad a nyomozás?
- Jelenleg annyit tudunk hogy egy szökött felcserről van szó aki még elég fiatal....
- De már nem elég fiatal a gyilkoláshoz...
- Sajnos... - a nyomozó még nem tért magához a királynő láttán - egyébként ha szabad tudnom felséged mit keres London eme koszos utcáin?
- Gondoltam megnézem ezt a ruszkit akit tegnap este megöltek.
/Honnan tudja hogy tegnap este ölték meg? Végülis ő a királynő.../
- Értem, viszont hogy jöhetett be az országba? Nem elég fegyelmezett a határőrség?
- Az meglehet, jó hogy felhívta rá a figyelmem! Jó meglátás!
- Kérem, én csak végzem a munkám.
Eközben megérkezett a nyomozó felesége.
- Héé Henry! Az ott a királynő??
Henry odafutott a feleségéhez.
- Te mit keresel itt? És miért kiabálsz? Igen ez a királynő és ne csinálj ilyet előtte.... Jut eszembe.... Te tegnap este ide jöttél, mit tudsz a hulláról?
- Miii hulla? Milyen hulla?
- Egy ruszki.
- Az hogy lehet?
- Én sem tudom de az, legalább is a személyes iratai és a kinézete azt igazolják. Szóval? Tudsz valamit vagy nem?
- Én... nem.
- Hazudsz!
- Miért hazudnék?!
- Mert hazudsz! Tudom látom rajtad!
- De nem hazudok!!!
- Esküdj meg!
- Esküszöm, csak végre hidd már el! Nemtudom miért kell ezt csinálni.
- Ne kezdj el sírni, tudom hogy a bűntudat gyötör, mert láttalak titeket...
- Mi?!
- Igen... Utánad jöttem és láttalak te hazug hűtlen kurva... Menj a pokolba és soha többé ne lássalak. Hagy legyek végre boldog amit mostanság melletted nem érek el.
- De...
-TAKARODJ!!! - akkorát ordított hogy még a királynő is meghallotta jóval arrébb.
A nő hátatfordított és elindult...
- Rendőrség, fogják el ezt a nőt mint Jack segédjét! Szemtanúja voltam tegnap este hogy nála volt, megölték a ruszkit és felgyújtották a házat!
- Te rohadék! Akkor is csak egy senki maradsz Henry!!
- Ha letettél annyit az asztalra mint én. Akkor mondhatod, te kurva...
A rendőrség letartóztatta a nőt és elvitte a fogdába.
- Mi volt ez Henry?
- Elnézést felség, de már egy ideje kikívánkozott belőlem mindez.
- Egy tea mellett mesélhetne hogy mit tud még...
- Örömmel teszem.
- Akkor indulhatunk is!
Henry és a királynő elindultak megbeszélni a dolgokat.

Közben Zac-et kidobta Sebastian az utcára hogy keresse meg Jacket miután magához tért. Sebastian ezután elindult a nyomozó lakására, hogy elmondja mit tudott meg Zactől, de nem is sejtette hogy Jack fogja ott őt várni, ahogy Jack sem tudta hogy nem a nő érkezik majd haza...





------------------------------
Régóta volt rész (igen). Viszont ha minden jól megy mostmár folytatom. :)

A Mosolygós GyilkosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora