- Hol vagyok?
- Messze a felszín alatt, egy tengeralattjáróban. Emlékszel mit csináltál, Nick?
- Jack... te féreg! Mit tettél a többiekkel?
- Hát... ők jobban jártak, mint te.
- Ezt meg hogy érted?
- Addig kínozlak, míg van benned élet és vér, ami kicsordulhat.
- Engem nem törsz meg, bármit is akarsz kiszedni belőlem!
- Nem akarok én semmit, csupán már hiányzik, hogy embereket kínzok.
- Te tényleg beteg vagy! Beszélhetnék anyámmal, elbúcsúzni?
- Nem, én vagyok az utolsó ember, akivel ebben a világban beszélsz.
- Ebben a világban?
- Igen. A halálod után lekerülsz Dante poklába, ahogy sok-sok szörnyűség vár rád.
- Te hiszel az ilyesmiben? Milyen naiv.
- Hogy mit mondtál? Dante pokla létezik és én is oda kerülök majd, aztán ott folytatom, amit itt elkezdtem.
- Ahogy gondolod, de a végén csak meghalsz és kész. Minden cselekedeted a semmiért csinálod.
- Na jó most már elég legyen!
Jack elővett egy korbácsot és a kikötözött fiút elkezdte ütni, ahogy csak bírta.
- MIÉRT NEM HISZEL A POKOLBAN NICK?!!
- ÁÁÁÁ! Nem tudom, ilyen vagyok!
- MIÉRT NEM?! MIÉRT NEM?! MIÉRT NEM?! MIÉRT NEM?! MIÉRT NEM?!
Addig verte, míg el nem fáradt a karja. Nick háta tele volt nyílt sebbel, és ömlött a vér belőle.
- Nick. Szeretted kiskorodban a puzzle-t? Én még mindig szeretem.
- E..Ez hogy jön ide?... – félholtan kérdezett.
- Hát én szeretem a nagy puzzle-t. Szóval most fel foglak darbolni.
- HOGY MI?!
- Ugyan. Már akkor halott voltál, amikor először találkoztunk.
- Igen. Először... de mégis tudtad, hogy Bob tüdeje gyenge és nem tud úszni, valamint Ronie nem érti a számokat, mivel diszkalkuliás... Honnan tudtad ezeket?
- Ugye nem gondolod, hogy idegeneket gyilkolok meg? Mindig mindenkiről tudok mindent. :) Azt is tudom, hogy anyukád épp most ül a kedvenc kávézójában és érted aggódik. Mindig mesélt rólad.
- Na ne szórakozz! Te lennél anya barátja, akiről mesélt?
- Bizony Nick. Mivel már ismerlek, így nyugodt szívvel foglak megölni!
Jack elővett egy táskát. Szike, fűrész, kés és még sok más volt benne.
- A nyelvedet vágom ki először, mert azzal árultad el hol vagyunk, valamint a pokolban nem tudod elmondani ki tette ezt veled.
Megfogta a fiú állát, két vasrúddal kitámasztotta a száját, és kivágta a nyelvét. A fiú csak ordított.
- Ellátom a sebet, nehogy megfulladj még a végén a vértől.
Ellátta a sebet perceken belül, mintha csak mindig is ezt csinálta volna. Akár egy művész, úgy bánt az orvosi eszközökkel.
- Mondtam már, hogy szeretem az orvosi dolgokat is? Én vagyok a legjobb orvos, és nehogy talán még lekörözz a végén, így levágom az ujjaid is.
Egy fogót vett ki a táskából, és egyesével lecsípte az ujjait. A fiú annyira ordított a fájdalomtól, hogy kiszakadt az ellátott seb, és elájult.
- Ó nemár! Csinálhatom újra. Tessék egy kis adrenalin, unatkozom egyedül...
Ismét ellátta a sebet és beadott egy adag adrenalint a fiúnak.
- Hmm lássuk csak, most te választasz!... A fejed nagyon lefelé néz. Azt szeretnéd ha a lábad vágnám le? Oké! Ahogy akarod! :)
Hatalmas élvezettel csapta le mindkét lábfejét egy bárddal. Azokat a sebeket is ellátta, mivel elvérezne.
- Hát ez nagyon jó játék! Remélem nem lesz nehéz majd kirakni a kirakóst! Sőt...nehezítek inkább rajta.
Egy hosszabb késsel elkezdte a mellkasát és a hasát össze-vissza cafatokra vágni.
- Hmmm most aaaa... bal szeeeem, jobb szeeeem, bal fül, jobb fül és végül az utolsó darab... - a fiú éppen hogy csak élt, levette Jack a kaszáját a falról, és lefejezte.
- Kész! Indulhat a kirakóóós!
Jack leült egy székre és elkezdte összerakni a fiút. Visszavarrta a levágott testrészeket, majd egy jéggel teli kádba rakta.
1 hónappal később:
- Sajnálom, hogy Nick nem lehet köztünk karácsonykor... :( A testvéred már 1 hónapja eltűnt. A rendőrség viszont nem jutott még semmire.
- Én is sajnálom anya. :( Remélem még valahol életben van. Bárcsak hazahozná egy karácsonyi csoda...
Csengetnek az ajtón.
- Csak nem?! – a lány odarohant az ajtóhoz. Egy nagy doboz volt előtte. – Anya, gyere csak!
- Ez vajon micsoda? Biztos a szomszédok.
Kinyitották a dobozt. Nick holtteste állt benne mellkasán „Boldog karácsonyt!" felirattal.
- URAM ISTEN! Anna fordulj el! Menj el innen! Hívd a rendőröket!
~ Hohohoooo...HAHAHAHA boldog karácsonyt mindenkinek!