/ A gyűlölet körforgása a miénk. Szövetségek köttetnek és felbomlanak. Megfizettük az árát, hogy megosztjuk ezt a világot... és elfeledtük, hogy mi tesz minket erőssé. /
A katasztrófa után rövid idő leforgása alatt Németország több fronton is vereséget szenvedett. Keletről és nyugatról ostromolták a német haderőt, míg végül elbukott és Hitler öngyilkos lett a lojálisokkal együtt. Azután Japánt 2 atombomba robbanás rázta meg. Így vége lett a háborúnak.
Az angol királynő Henryt és Alit megkérte hogy kísérje el a béketárgyalásra. Azonban Sztálin mellett ott állt Lord Thelmar és Zac. A nyomozó aggódni kezdett.
- Ez meg mit jelentsen? Vajon Jack is itt van? Ali... Mi folyik itt?!
- Nyugalom. Minden nagyhatalom vezetője itt van, maximális a biztonság.
- Ismerhetnéd már Jacket...- Köszöntök mindenkit a béketárgyaláson! Most hogy véget ért a háború, ki kell rónunk a büntetést a vesztes országokra és felosztani a területeket.
- A szovjetek nem osztoznak senkivel. Nem kell sem import sem export áru, elég nagy a területünk mindenre.
- Legyen úgy.
Miután véget ért a tárgyalás az épületből kifelé azt látták hogy egy pódiumon áll Jack és sok ember őt nézi.
- Áh hát vége is van a tárgyalásnak. Örvendek nyomozó! Viszont most köszönteném a nagyurakat...
Khmm khmmDicsőőséégees nagyuraak, hát
Hogy vagytok?
Viszket-e ugy egy kicsit a
Nyakatok?
Uj divatu nyakravaló
Készül most
Számotokra... nem cifra, de
Jó szoros.
Tudjátok-e, mennyit kértünk
Titeket,
Hogy irántunk emberiek
Legyetek,
Vegyetek be az emberek
Sorába...
Rimánkodott a szegény nép,
S hiába.Állatoknak tartottátok
A népet;
Hát ha most mint állat fizet
Tinéktek?
Ha megrohan mint vadállat
Bennetek,
S fogát, körmét véretekkel
Festi meg?Ki a síkra a kunyhókból
Miljomok!
Kaszát, ásót, vasvillákat
Fogjatok!
Az alkalom maga magát
Kinálja,
Ütött a nagy bosszuállás
Órája!Ezer évig híztak rajtunk
Az urak,
Most rajtok a mi kutyáink
Hízzanak!
Vasvillára velük, aztán
Szemétre,
Ott egyék a kutyák őket
Ebédre!...- Jack!! Ez meg még is mit jelentsen?! Tartóztassák le! Ez az ember angliában sorozatgyilkos és egy pszichopata állat!
- Mi ez a néplázítás nyomozó? Mit akar Jack? - érdeklődött a királynő.
- Nem tudom felség...
- Köszönöm a figyelmet hölgyeim és uraim! Gondolkozzanak el azon amit hallottak. És ne feledjék... Mosoly :)
Jack rohanásnak indult.
- Ali utána!!
A nyomozó és Ali utána eredtek. Hosszas kergetés után bekerítették.
- Itt a vége Jack, add fel.
- Nos nyomozó, fantasztikus játszma volt. Végül maga nyert. Most Zac sem húzhat ki a csávából... De egyet elmondok... a Szovjetunio hozzá fog jutni az atombomba tervéhez.
- Ezt honnan tudod?!
- Mindent tudok. :)
- Ki a fene vagy te?
Jack csak elmosolyodott majd előkapott egy pisztolyt és fejbe lőtte magát.
A nyomozó szörnyülködve nézte ahogy összeesik és meghal.
- A FRANCBA! Ennyivel megúszta?! Csak így?! Ennyi? Annyi információ lett volna még nála... Kurva életbe!Egy hónap múlva lezárták a Jack ügyet és azóta csak mosolygós gyilkosként emlegetik. Zac ellen nem indult eljárás mert oroszországban tartózkodott.
- Nos... Ali itt a vége. Sajnos Sebastian nagy veszteség volt, de legalább véget ért ez. Köszönöm a segítséged.
- Tudod hogy számíthatsz rám barátom.
- Viszlát!
- Szervusz
...- Nos Zac... Mire jutottál a vizsgálatokkal?
- Áh Lord Thelmar! Nagyon érdekes dolgok derültek ki Jackről és a fura szervi felépítéséről.
- Érdekes... Akkor begyűjthetem a többi alanyt? Belevágsz a többi kísérletbe?
- Igen! Jack sajnos gyenge alany volt, hamar kimult. Ehhez évek kellenek... Remélem a következő alany jobban hallgat majd rám....
- Teát!
- Máris viszem Phantomhive gróf.
- Utána kellene nézni pár ember eltűnésének. Meg tudod oldani, Sebastian?
- Yes, my Lord. :)---------------------
Nos ennyi lett volna a mosolygós gyilkos, sajnálom hogy késtem és ilyen rövid lett de egyszerűen nincs időm írni és nem akartam tovább húzni az időt. Köszönöm hogy végig olvastad. :)