Árulás

2.3K 104 36
                                    

Sebastian elindult Jack és Zac után, úgy futott, mint akit puskából lőttek ki.

- Jack... Egyre közelebb ér!

- Mivan? Ki ez a hapsi?

- A kölyök komornyikja...

- Sebaj, itt a fegyvered?

- Igen.

- Akkor mire vársz?!

Zac megállt, rátartotta a fegyvert és lőtt. Sebastian félre ugrott. Zac leadott még 5 lövést, mire kifogyott a tár, de azokat is kikerülte.

- Mi a fasz?! Miért nem találom el?!

Mire elővette a másik tárat, Sebastian odaért, és belevert a gyomrába. Zac összeesett.

- Mi..vagy..te?...

- Én csak egy egyszerű komornyik vagyok. Egy démoni komornyik. - suttogta.

- Micsoda?...

Sebastian beletalpalt a hátába majd visszavonszolta Zacet a bálba. Addigra Jack már messze járt.

- Szép volt Sebastian! - dícsérte meg a nyomozó.

- Ugyan. Mit érnék, ha a Phantomhiveok komornyikjaként még ennyire sem lennék képes?

- Így van. Elvárom hogy mindenki a legjobbat nyújtsa! - szólalt meg Ciel kissé arrogánsan

- Viszont... Mit kezdjünk ezzel az alakkal? Bűntársként maximum 5 évet kaphat, de nem fog vallani semmit.

- Nyomozó, ha megengedi... Ha a Phantomhiveokra bízza ezt a vallatást biztosíthatom, hogy mindent megtud...

- Ó! Igen Sebastian?

- Teljes mértékben!

- Nos... Akkor magukra bízom.

- Ifjú gazdám. Indulhatunk?

- Igen. Hozd a szekeret!

Ciel és Sebastian elvitték magukkal Zacet a birtokra, ahol Sebastian fogja kivallatni. A nyomozó és a felesége kórházba vitte a laborost. A felesége elmondta hogyan szökött meg.

- Nahát... Egész ügyes voltál drágám! De érdekes, hogy lehet életben, ha nem mondtad el az ellenszert?

- Valószínüleg tudta, hiszen tele volt orvosi tárgyakkal a szoba...

- Orvosi tárgyak... Egy szökött katona... Egy felcser? Úgy mint Desmond... Akkor elég közelről ismerhette Desmondot, és képes volt megölni őt... A rohadék!

- Valószínüleg igen... Tudod mit?... Tudom hol lehet. Elmegyek oda és kiszedek belőle amit tudok.

- Várj... Miért egyedül? Riasszuk az egységeket!

- Ne! Ennek a rohadéknak biztosan van arra is terve... Ezért megyek egyedül.

- De ha bajod esik?

- Ne aggódj, viszek fegyvert.

- Honnan van neked olyan?

- Nem ismered még a te feleséged. ;)

A nyomozó nem tudott mit szólni, majd elindult a felesége Jack után.

Eközben Sebastian megkezdte a vallatást.


- Zac, ugye?

- Igen, mintha nem tudnád...

- A vád az, hogy segítettél bizonyos Smiley Jack-nek embereket ölni.

A Mosolygós GyilkosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora