/
Milyen szép alak, olyan formás! Micsoda kecses nyak... biztosan szépen folyik belőle a vér!/ - Jack az új áldozatát méregette és azon tűnődött, fényes nappal hogy tudná elrabolni a nőt. Odament hozzá a kávézóba, ahol ült.
- Jó napot! Segíthetek?
- Igen hölgyem! Nem tudtam szem elől téveszteni csinos alakját, tán modell kegyed?
- Oh ugyan, nem vagyok én csinos sem pedig modell
- Pedig minden adottsága megvan hozzá. Nem szeretne nekem dolgozni? Egy modellügynökség főnöke vagyok.
- Valóban? Még be sem mutatkozott és ilyet kér tőlem?
- Elnézését kérem, Jack vagyok.
- Milyen Jack?
- Csak így, Jack. ;) Na és kegyed?
- Amanda.
- Milyen Amanda?
- "Csak így, Amanda". ;)
- Haha. Kegyednek jó humora van, de így nehéz lesz kitölteni a papírokat.
- Muszáj papírozni? Nem igazán szeretném a nevem elmondani.
- Akkor egy művésznevet ha kérhetem.
- Lássuk csak... Marie Pond?
- Nekem megfelel. Akkor jöjjön el az irodámba és megbeszéljük a továbbiakat.
- Nem mondtam még igent...
- Nehéz időket élünk kisasszony. A helyében én elfogadnám a munkát..
- Adjon egy címet és még eldöntöm.
- Rendben. Tessék. Várni fogom! - mondta beteg és sötét vigyorral az arcán.
/Ez könnyebben ment mint vártam. Biztosan el fog jönni, nem igazán minőségi ruhákat hord, így szüksége van a pénzre. Jó móka lesz... Vajon mivel kezdjem majd? A gyomrával vagy a hátával?.../
Eközben a nyomozó bevitte a laborba a bizonyítékot, amiből kiderült, hogy egy katonai bakkancs nyomai.
- Talán egy katona volt?
- Kizárt. Mindenki harcol.
- Lehet valamelyik gyáva dezertált.
- Az angolok nem gyávák uram!
- Nocsak kishölgy, nemtán a párja is szolgál?
- De igen... De semmi hír róla... Félek...mivan ha....
- Nyugalom. Az angolok a legjobb kiképzést kapják. Hogy hívják a fiút?
- Desmond Dos
- Utánna kérdek
- Köszönöm!
- Cserébe derítsen ki amit csak tud. Holnap visszajövök.
- Igen is!
Este 6 órakor a hölgy megjelent a megadott címen.
~ Mondo Modellügynökség ~
* kop kop *
- Igen igen jövök már!
/Kezdődik a móka! 😍/