The End

1.5K 84 6
                                    

Jack elvonszolta a nyomozót egy régi gyárépülethez. Kikötözte és várta míg magához tér. Közben megérkezett Zac.
- Áh! Hello barátom!
- Szerbusz Jack... Nagyot szólt a robbanás!
- Oh köszönöm!
- Mester munka. :)
Magához tért a nyomozó...
- Jack! Mit tettél?!
- Amit kellett.
- Miért kellett ezt csinálnod?
- Úgy hiszi mindenki, hogy elfogtak, és most hogy "felrobbantam", nem lehet hogy én gyilkoljak. Egy szellem lesz ezután a sorozat gyilkos. Egy szellem fog smileyt fejeket rajzolgatni. Jut eszembe... Zac, hol a csávó feje? Azt mondtad elmondod.
- Oh igen. Nos... Miután levágtam a fejét elmentem anyámhoz látogatóba. Egy kosárban vittem el akár csak egy dinnyét vagy tököt. Aztán míg elfoglalt volt anyám, kimentem és az ablaka alá ástam el, úgy hogy az ablakra nézzen a fej.
- De miért?
- Nos. Anyám mindig is szerette ha felnéznek rá.
- Te beteg állat... - szörnyedt el a nyomozó.
- Zac... Te egy zseni vagy! - ámult Jack - viszont nyomozó... a sok kellemetlenséget most meghálálom.
- Jack...ne, gondold át...segíthetek.
- Csak fogja be... Elegem van magából!
Jack elővette a táskáját és kipakolta a kínzó eszközeit. Egy csiszoló papírral a nyomozó könyökét és a térdét lehorzsolta egészen a csontjáig, majd behintette sóval. A nyomozó majd meg veszett fájdalmában.
- Ezt akarta nyomozó?! Ezt?!
Jack mérhetetlen dühöt árasztott, más volt mint korábban. Egy szikével belevágott egy smileyt Henry mellkasába. Egy késsel pedig levágott egy egy darabot a fuleiből.
- Kellett magának kutakodni! Hát tudja meg Desmond Dos nem ismer kegyelmet!
- Te...te vagy Desmond? Dehát úgy volt hogy ő meghalt...
- Igen úgy volt. Tökéletes álca. :)
- De miért teszel ilyesmit? Mit ártott neked az a sok ember?
- Semmit sem.. Nekem ez az ország ártott nagyon sokat! Az emberek pedig szimplán bűnösök voltak.
- Mit ártott az ország?
- Tudja maga mit élünk át kint a csatatéren hogy aztán a fejesek ünnepeljék győzelmüket? MIT SEM TÖRŐDVE TÖBB SZÁZEZER HONFITÁRSUNK HALÁLÁVAL!!
- Ez... Igaz... Megértem Jack.. De akkor sem megoldás.
- Akkor mi a megoldás? Pereskedjek?! Hiába való. Inkább bűntetem a bűnösöket és akik fejet hajtanak a nemzet elnyomása előtt. Például magát.
- Nee Jack!!
Jack egy ostorral elkezdte verni a nyomozó hátát ahogy bírta. Rajta töltötte ki a dühét. A kicsattant bőrt egy láng heggesztővel perzselte meg. A lábujjain a körmök alá szegeket vert. A kezéről pedig leszedte a körmeit.
- Jack! Elég lesz.
- Oh igaz... Nyomozóó ne féljen nem hal meg.
- K..kér..lek ölj...meg...
- Nem fogom, maga a 13. és az balszerencsés szám. Zac, hívj mentőt és pakolj. Ami pedig magát illeti Henry... Ne vadásszon többet rám. Mert ettől nagyobb kínok fogják várni. Folytatom amit elkezdtem. Mondja meg az államnak miért teszem amit teszek. Változtassanak, különben a fejeseket is elkapom... Ég önnel Henry nyomozó! 7 hónap múlva valami nagy történik...

Amikor a kiérkező mentősök megtalálták a félholt nyomozót mellkasában egy smileyval, tudták hogy Jack a tettes, de nem tudták miért él a nyomozó. Az elmondása szerint ő lett volna a 13. áldozat de az egy szerencsétlen szám.

Sebastian is tudomás szerzett az esetről és szólt is az urának.
- Sebastian! Minden embert mozgósíts! Levadásszuk a rohadékot! Elegem van ebből!
- Yes, my Lord. :)

A Mosolygós GyilkosWhere stories live. Discover now