A vihar előtti csend

4.2K 198 32
                                    

- Már megint megöltél valakit?...

- Igen, és? Megegyeztünk.

- Tudom, de te beteg vagy. Súlyosan beteg az elméd.

- Pont nem érdekel! Ha úgyis a pokolban végzem, nem mindegy hány embert ölök meg?

- Ahogy szeretnéd, Jack.

- Hálás lennék, ha nem szólnál bele a dolgaimba. Neked úgyis csak a testem kellesz, Zac.

- Azt csinálsz, amit akarsz, csak ne tedd tönkre a tested

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Azt csinálsz, amit akarsz, csak ne tedd tönkre a tested... Menj, csinálj valami hasznosat, én addig eltakarítom a mocskodat.

- Hálás köszönetem! Zac. ;) Csak vigyázz, össze ne vérezz valamit.

- Na tünés!...

- Hehehe! Sziaaa!





- Nyomozó! Jó napot!

- Jó napot! Talált valamit?

- Igen! Ez egy új katonai csizma, nemrég gyártották, magyarul ez egy katonáé, mivel ilyen csizmát csak ők hordanak.

- Értem. Lehetséges, hogy valaki elszedte a ruháját egy katonának? Vagy ami még rosszabb, hogy egy katona a tettes?

- Ezt sajnos nem tudom, de sikerült azt is kiderítenem, hogy ezeket a csizmákat azoknak varrták, akik északra mentek, mivel jóval melegebb.

- Remek! Szűkül a kör. Viszont... A vőlegénye, Dos közlegény... Ő és még 11 társa eltűntek felderítés közben. Senki nem tud róluk semmit.

- Jaj, ne! :( Isten irgalmazz nekik! Hozd vissza őt!

- A kereső csapatok mindent megtesznek, amit tudnak, de sajnos már régóta elvesztek. Nem tudom mennyi az esélye, hogy megtalálják őket.

- Én hiszek a végsőkig! Tudom milyen fából faragták, tud magára vigyázni.

- Isten óvja őket! Nos... kérem, kérje le azoknak a nevét, akik ilyen csizmát kaptak, és hogy hogy teljesítettek a pszichológiai teszten. Valamint azoknak az embereknek milyen volt a hátterük, akik enyhén „idegbetegek".

- Igen is! A jövő hétre meglesz!

- Köszönöm! Viszlát!





  Észak:  

- Emberek! Halkan, ez már ellenséges terület

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Emberek! Halkan, ez már ellenséges terület.

- Igenis uram!

- Mi a francot keresünk itt 12 ember miatt? Vagyunk elegen, hogy megnyerjük a háborút. – háborgott John közlegény

- Ha fordított helyzetben lenne, akkor is így állna hozzá, közlegény?! – Szólt rá Edward rajparancsnok.

- Haha, ezt megkaptad nigger John. – csúfolódott James.

- James közlegény, jó lenne, ha befogná a száját, és az akcióra koncentrálna. Amúgy is nálunk nincs nigger vagy fehér, nálunk mindenki kék! – fegyelmezte meg Edward

- Kék? Igen is uram! Ne haragudj, sötétkék John!

- Fogd be a szád!

- Uraim, kuss legyen! Jön valaki!

Egy ember vánszorgott arra, félholt állapotban. A bal karja le volt vágva, és a bal lábán a lábfeje. Alig hogy élt. Menekült.

-Se...segítség.... – beszélni is alig bírt.

- Uraim! Indulás, ez az egyik eltűnt személy! Most kiderül mi történt.

Amikor elindultak, egy lövés hallatszott. Lelőtték a félholt embert.

- Francba! Ellenséges terület, mit gondoltunk?! Most az egyetlen személy is odaveszett.

„TŰZ!" – kiabált a parancsnok, és tüzet nyitottak a felderítőkre.

- Uraim... Futás!!

A Mosolygós GyilkosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora