Újabb nyom

2.7K 120 38
                                    


- Hol vagyok?!

- Nálam! Vendégségben vagy, légy illedelmes! Te tahó! - Jack rácsapott egy korbáccsal a férfi hátára.

- Mi...Mivan?! Fejezd be!

- Azt mondtam légy illedelmes! - ismét ráütött.

- Jó rendben! Sajnálom...

- Be sem mutatkozol? - ismét ütött.

- A... A nevem.... F..F..F..

- Senkit sem érdekel! Csöveseket öltél meg! Dögölj meg! - addig ütötte korbáccsal, míg bírta. - Na jólvan... játszunk egy kicsit!

- Ezt...hogy..érted?... - beszélni is alig bírt a fájdalomtól.

- Kísérletezek egy picit... Mi fáj jobban... sima háztartási só vagy a tengeri só a nyílt sebben?

- MIVAN?!

- Hehehe... nemtán félsz?... Jól teszed. - Jack elővett két üvegcsét, amelyekben két fajta só volt elrakva.

- Első kísérlet: Háztartási só.... Az alany ordítással jelez vissza. Második fázis: tengeri só... Az alany már könyörög is. Így nem tudom eldönteni! Most azért fáj ez jobban mert tengeri só, vagypedig mert tetőzi a fájdalmat? Rászórok két adag sima sót.

- HAGYD ABBA! INKÁBB ÖLJ MEG!

- Azon vagyok ne aggódj! :) Nos... aggressziót váltott ki a dupla adag, most lássuk a tengeri sóval... Az alany elkezdett rángatózni ide oda, és majd ledobja magáról a bőrt. A tengeri só fájdalmasabb a nyílt sebre.

- JÓ BEFEJEZTED MOSTMÁR ÖLJ MEG!

- Naaa, szemtelen vagy! Várj előbb kimosom a sebed és eldöntöm hogyan tovább...

- Ne legyen tovább.. könyörgöm... csak lőj fejbe vagy valami!

- Ha ezt meg is tenném, de nem teszem, halálod után úgyis találkozunk még... a pokolban. :) Ott majd folytatjuk.

- Milyen pokol? Miről beszélsz?

- Dante pokla. De neked erről nem kell tudni, legyen meglepi. ;)

- Dante?

- Na hallgass! - ismét ráütött a hátára, de ezúttal sokkal jobban fájt a férfinak, mert már eleve tele volt nyílt sebbel, és ráadásul sóval is megkínozta. - Vajon mi a rosszabb... ha a bőröd és meg, vagy az eleven hús?...

- NA NEEE!! SEGÍTSÉG!

- Úgysem hall meg senki. ;) Beadok egy kis adrenalint, nehogy elájulj itt nekem. :)

- NEM! NE ADD!

- Kééésőőő. Naaa lássuk csak... hová tettem a lángvágómat?... Megvaan!

Jack bekapcsolta a lángvágót, és a férfi mellkasához nyomta. Torkaszakadtából ordított, és könyörgött hogy hagyja abba. Átment a hátához és az eleven húsát kezdte el perzselni. A férfi ugyan azt a reakciót produkálta, viszont elkezdett rángatózni.

- Jajj nee! Fejezd be! Nehogy itt megálljon a szíved! Hallod?!!!

A férfi belehalt a sérüléseibe. Megállt a szíve.

- TE ROHADÉK! - egy baltával lecsapta a két karját, majd amikor leesett a holttest a földre, összezúzta a baltával a fejét, és addig ütötte, míg egy apró cafat sem maradt belőle. A holttestet összerugdosta, és össze vissza kaszabolta a sarlójával, majd lángszóróval megperzselte az egész testet. - LÁTOD MIKET CSINÁLTAM VOLNA MÉG VELED?! DE TE MEGHALSZ! - Jack olyan szinten idegbeteg volt, hogy nem tudott leállni. A holttestet addig ütötte, míg a keze véres nem lett. Zac a kiabálásra bement és leállította egy nyugtatóval teli injekcióval. Mikor felkelt Jack és tisztázta a dolgokat Zac-el, kivitték a holttestet a városba, és kiállították, mint valami halloweeni dekorációt. A feje hiányzott, így a mellkasára volt rajzolva a smiley.

- Zac... el sem tudod képzelni milyen jól érzem magam! Végre ölhettem! Igaz elbaszta az a faszfej, de akkor is! Szenvedtek a kezem alatt! Nincs ennél jobb érzés...

- Elhiszem, de azért vigyázhatnál magadra te idióta...

- Sajnálom, ideges lettem.

- Utolsó esély. Ha elkúrod, kinyírlak és elkezdem a kísérleteim...

- Rendben.



A nyomozó eközben megpróbált szervezkedni.

- Jó estét! - köszönt a laboros

- Kisasszony nagyon rossz híreket hoztam...

- Nekem sincsenek valami jó híreim...

- Kezdem én... ez fontos... Desmond Dos.... meghalt... Jack őt is megölte.

- Hogy micsoda?! - a lány sírásban tört ki és összeesett a padlóra - Az nem lehet!

- Sajnálom. Ezt maga Jack mondta...

- Találkozott vele? Miért nem ölte meg akkor?! NYOMOZÓ?!

- Sajnálom... sarokba szorítottak... a segítségét kérném.

- Mindenben segítek amiben tudok... Viszont az én rossz hírem az, hogy lehet, hogy a százados kapcsolatban áll Jack bűntetteivel... talán a százados maga Jack?

- Nem... csak a csatlósa... ezért nem tudtam elintézni Jack-et, mert a százados is ott volt, és mint kiderült ők szövetségesek és az oroszokkal bizniszelnek. Egyébként ezt hogy derítette ki?...

- Tényleg?... Értem... Ez nagy probléma... Mivel a bakancs amelyik északról származik, egy itt élő spanyol katonáé, akit a százados ajánlott a katonaságnak... Ez az ember egy spanyol zsoldos, szóval lehet ő Jack.

- Nemhiszem... Nem volt akcentusa... Ő egy harmadik, vagy negyedik ember... Lehet hogy ez egy hatalmas szervezet és Jack a játszó babájuk, akit mutogatnak?... Vajon mi az igazság?

- Sajnos nemtudom, de utánna néztem, és a spanyol katona köztük volt az eltűntek között, szóval biztos hogy dezertált katona... Lehet Jack is egy dezertált katona?

- Nem hiszem, mivel akkor a párját sem ölte volna meg, mert ő is dezertált... Desmond...

- Desmond?! Dezertált? Ő sosem tenne ilyet! Ő nem gyáva! Biztosan elhurcolták, és megölték nehogy elárulja őket!

- Ez is lehetséges... Valami nagy készül és nemtudom mi lehet az, de ha törik ha szakad, elkapom Jack-et!

- Elkapjuk! Segítek magának!

/Hát sok sikert srácok!/ :)

- JACK?!

- Hellóóóó! Szép jó estét mindenkinek! Hogy vannak? Henry, kisasszony? :)

- Mit keresel itt Jack?

- Téged, Henry. Ajánlatom van számodra. :)

- MEGÖLTED DESMONDOT! - a lány nekirontott Jacknek és beleszúrt egy kést a szívébe.

- Te rohadék! Nem ölhetsz meg! Majd folytatjuk nyomozó. Addig is... a viszont látásra! ;) - Jack egy késsel a szívében futott el, pontosabban egy késsel bal oldalt a mellkasában...

- Ez mi volt? Miért nem halt meg?! Pedig pont a szívére céloztam!

- Fogalmam sincs, de kiderítem! Maradjon itt kisasszony, és derítsen ki még több információt. Én hazamegyek, és átnézem az aktákat, holnap találkozunk.

- Rendben! Viszlát!

- Viszlát.



Jack miközben futott, szembetalálkozott három nővel, akik már ittas állapotban voltak.

- Héé te! Egy kés áll ki a szívedből! Hogy élhetsz még?

- Áh szép estét hölgyeim! Ha velem jönnek, megmutatom... ;)

- Senki? Na majd én megyek! Stephani vagyok! :)

- Üdv! Jack! Hivatásos bűvész! Örvendek a találkozásnak. /a késeim jobban fognak örülni.. :)/

A Mosolygós GyilkosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin