A sors iróniája

1.4K 81 1
                                    

A nyomozó amint hírt kapott Jackről, egyből Sebastian után indult. Az emberek elmondása szerint minden faluban csak egy napot tartózkodott és tovább is állt. Hosszas kérdezgetés után egy városba jutottak ahol látták Jacket többször is.
Egy kávézóban álltak meg pihenni.
- Nos mi legyen Sebastian? Valószínűleg még itt van a városban.
- Kérdezgessünk még hátha tudják merre szállt meg.
- Pincér! A számlát! ... Várjon! Nem látta ezt a férfit? - megmutatták a fotót.
- De igen. Minden reggel bejön inmi egy kávét és rohan is el. Pár napja jött a városba. Miért?
- Csak az egyik barátunk és menekül az esküvő elől, tudja kapuzárási pánik.
- Ó értem, tudom milyen az ha az ember élni akar. Bármit megtenne érte.
- Nos köszönjük a segítséget!
- Nagyon szívesen. Viszlát!

Másnap visszamentek és Jack ott volt.
Leültek az asztalához.
- Mi.. a... fasz?!
- Szervusz Jack. Már régóta kergetünk te szemét. Ne próbálkozz semmivel, mert esküszöm szétlövöm a tökeid.
- Uraim, tényleg egy tömött kávézóban akarnak megölni?
- Ha így alakul esküszöm megteszem!
- Nem Sebastian! Vigyük a raktárba. Pincér!
- Igen uram?
- Maga velünk jön, vigyen a raktárba. Itt a rendőrségi igazolványom.
- Igen is!
Hátramentek de 2 másik pincér kiszúrta és utánuk mentek.
Jacket leültették egy székre.
- Elnézést de maguk mit csinálnak itt?
- Ez rendőrségi ügy ne avatkozzanak bele!
- Nos... Jack csak utól ér a végzeted...
- Dögölj meg!
Sebastian behúzott egyet Jacnek.
- Ne pofázz! Nagyon sok bosszúságot okoztál nekünk! - tovább ütötte - A lordot is lejárattad! - folytatta az ütéseket - Megöltél embereket csak úgy!
- Azok bűnösök voltak!
- De ártatlanok is haltak meg!!
- Mert így kellett történnie!
- Nem vagy te Isten hogy emberek sorsáról dönts! - Sebastian előkapott egy pisztolyt és Jackre fogta.
- Ó dehogynem. :)
Jack felemelte a két kezét és intett mintha hívott volna valakiket.
A 3 pincér rárontott a nyomozóra és Sebastianra és fegyvert fogtak rájuk.
- Ez meg...?
- Ha van hatalmad, Isten vagy. :)
- Te szemét!
- Nos uraim még rengeteg dolgom van szóval örültem, ja és Seby, te vagy a fogó. :)
- Teeee! Nemlehet hogy megint elmész! Ha legközelebb meglátlak gondolkodás nélkül lelőlek!
- Hacsak nem én látlak meg előbb. :)
Azzal Jack szépen kisétált az ajtón. A nyomozót és a komornyikot 3 óra múlva kidobták a pincérek.
- Na és most?
- Erősítés kell...
- Na de kit?
- Tudok egy embert, de beletellik pár napba míg ideér.
- Rendben Henry inkább várunk. Jut eszembe valamit még el kell intéznem mert nem egyedül indultam el.
- Akkor találkozunk egy hét múlva.
- Az nagyon sok előny.
- Nem gond, akit hívok megtalálja.
- Úgy legyen!
Sebastian visszaindult a faluba ahol Marc ottmaradt tovább szaglászni.
Marc minden faluban talált egy embert aki nem hallott Jackről hogy ott járt. Ezt nagyon furcsának találta ezért követett mindenkit de csak egy embert vesztett szem elől...
- /Francba hova lett? Csak befordult a sarkon.../
- Maga követ engem?
- Igen, nagyon gyanúsnak tűnik...
- Mégpedig?
- Nem hallott arról az emberről, pedig egy faluban gyorsan terjed a hír.
- Na és aztán?
- Mi van ha köze van ahhoz az emberhez? Ahhoz a szemétláda rohadékhoz.
- Ne merje sértegetni Jack urat!
Nekirontott Marcnak a férfi és addig ütötte míg el nem ájult.
Amikor Sebastian megtalálta egy fára volt felakasztva és ki volt belezve. Egy üzenet lógott a nyakában.
" Fuss! "
Egy mesterlövész lőtt a távolból egyenesen Marc fejébe szándékosan elvétve. Sebastian rohant ahogy csak tudott és sikerült is elmenekülnie.
- Jaaaack! Elkaplaaak!!! - ordított az ég felé.

/Azt majd meglátjuk. :)/

A Mosolygós GyilkosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin