Prolog

1K 26 10
                                    

°Lena°

Dziś jest mój pierwszy dzień pracy. Będę pracować jako biegła z zakresu cyberprzestępczości w wydziale kryminalnym. Muszę jeszcze poznać moich kolegów z pracy, bo na razie zapoznałam się tylko z szefem wydziału, gdy byłam u niego w sprawie zatrudnienia mnie. Właśnie zmierzałam do mojego gabinetu, w którym ujrzałam dwóch mężczyzn. To pewnie jedni z detektywów, z którymi będę miała okazję pracować. Weszłam do pomieszczenia i przywitałam się z nimi.

-Cześć, jestem Lena Wagner, nowa biegła z zakresu cyberprzestępczości

-Cześć, Krystian Górski

-Olgierd Mazur -Przedstawili się po kolei

Po chwili do pomieszczenia wszedł kolejny mężczyzna. To Jan Wójcik, zdążyłam go już poznać. 

-Słuhaj Lena, to laptop Adama, naszego poprzedniego informatyka. Jakimś cudem przetrwał, ale Adam postawił takie firewalle, że nie możemy ich złamać. Będziesz miała okazję, żeby się wykazać.

-Okej. Nie ma takiego zabezpieczenia, którego nie dałoby się złamać. Prędzej czy później mi się uda. Poza tym słyszałam, że ten wasz Adam nawet studiów informatycznych nie skończył -Chyba trochę przegięłam z tymi studiami, ale trudno.

-Posłuchaj, Adam to był nasz kolega, więc prosili byśmy, abyś się o nim wyrażała z szacunkiem -Powiedział Krystian. W sumie jest całkiem przystojny, ale nie mogę tak myśleć. Lepiej zajmę się rozbrojeniem tych haseł.

W czasie, gdy Lena próbowała złamać hasła do laptopa byłego informatyka, Adama Pazio, Olgierd i Krystian jechali na Warszawskie Stegny, aby przesłuchać jednego z podejrzanych mężczyzn.

-Powiem ci, że ta Lena jest nawet w twoim typie

-Co ty w moim? Pff. Chyba ci się coś pomieszało. Aaaaa no tak, Olgierd woli blondyneczki...

-Jeżeli chodzi ci o moją rozmowę z Natalią, to...

-Wiesz dobrze, że nie chodzi mi o Natalię...

Nagle do Olgierda zadzwoniła Maja.

-Ooo, o wilku mowa

__________________________

Więc mamy prolog nowej książki o Gliniarzach. Tym razem o Krystianie i Lenie, ale Olgierd też będzie się pojawiał i to w sumie dość często. Mam nadzieję, że książka Wam się spodoba! 💕

Tylko ty... |Lena i Krystian| ~Gliniarze~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz