Umarım sıkılarak okumazsınız? Vote ve yorumları unutmayııın :D
Zayn’den;
Bu nasıl bir şeydi? Durup düşünürsek bir kızın bana bu şekilde bağlanmasını,sevmesini hak edecek hiçbir şey yapmamıştım.Tek yaptığım sahneye çıkmak oldu,tek yaptığım hayallerimi daha fazla bekletmeyip 2010’da X-Factor’e* katılışımla yapmıştım.Belki de katılmayacaktım,annem sayesinde buradaydım.Yıl 2016,ben..Ne yapmıştım?
Hazel ve diğer binlerce kızın kalbindeydim? Bunu hiçbir şekilde küçümseyemezdim.Bu..mucizevi bir şeydi.Sıradan bir çocuktum,Dünya’nın en başarılı BoyBand’inin üyesi oluverdim.
Elime dokunan Hazel ile ona odaklandım.Çok güzel bir kızdı.Hastalığı yüzünden göz çevresi kararmış ve yanakları içeriye çökmüştü.Ama bu güzelliğinden bir şey almamıştı.Ya da ben gerçek güzelliğini görmediğim için öyle geliyor.
‘’İtalya’ya konsere geldiğinizde çok sevinmiştim.Konsere gelme fırsatım oldu,gelemeseydim çok kötü şeyler olabilirdi çünkü, konsere seninle tanışabileceğimi düşünerek gelmiştim,’’ kafasını aşağıya eğdi ve burukça gülümsedi ‘’bilirsin,hayal işte.Muhtemelen de o konserde olan diğer binlerce kızda bunu hayal ederek geldi.’’ Dediğinde gülümsedim.
‘’Sonunda seninle tanışabildim,’’ dedi ve gözlerime baktı.Hayran olmuşçasına bakıyordu ki hayran olduğunu biliyordum,onu bana bu şekilde bakması kendimi cidden özel hissetmeme neden oluyordu. ‘’Sonunda sana sarılabildim,sonunda kokunu alabildim.’’ Dediğinde gözleri dolmuştu. ‘’Saçlarına dokunmayı hep istemiştim.Berenin altından pek mümkün olmadı ama kesinlikle şükürler olsun!’’ deyip güldü.Beremi işaret etti ‘’Çıkartabilir miyim?’’ diye sorduğunda kafa salladım.
Yatakta biraz yaklaştı,serumunun hortumunun yettiği yere kadar.Beremi tutup yavaşça çıkardı.Elimi saçlarıma götürüp karıştırdım. ‘’Şuan pek havalarında değiller,’’ diyerek güldüm ‘’bere taktığım için model vermedi Lou.’’ ‘’Hayır,saçların çok güzel.’’ Dedi ve saçlarıma dokunmaya başladı.Önüme düşen saçımı geriye yatırdı. ‘’Seninde bebeğim.’’ Dediğimde gözlerini büyüttü ‘’Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?’’ dedi şaşırmışçasına. ‘’Elbette,çok hoş bir kızsın.’’ Dedim.Ona iltifat etmekten çekinemezdim.Onun bana hissettiklerinin yanında. ‘’Beni beğenebileceğini hiç düşünmemiştim.Beğendiğin için teşekkür ederim.’’ Dediğinde kahkaha attım. ‘’Hiç önemli değil.’’
Teşekkür etmesi garibime gitmişti.Son zamanlarda bir çok kez birine ‘hoş,güzel’ olduğunu söylemiştim çünkü.Ama Hazel’e deyişim farklıydı.O bir çok makyözün elinden geçip güzel olmamıştı.Saatlerce kuaförünün saçlarıyla uğraşması sonucu da değildi.Hasta olmasına rağmen güzeldi.Bu cidden güzel olduğunun göstergesiydi.
Yazardan; Hazel,Zayn’e hiçbir zaman yetemeyeceğini düşünmüyordu.Hayallerinde…Onunla karşılaştığında Zayn’in beğeneceği kadar mükemmel olamayacağını düşünüyordu sadece.Öyle mükemmel bir çocuğun yanında böylesi bir kız? Garip olurdu.Etrafında ünlü,bakımlı,seksi kadınlar dört dönerken neden sıradan bir kızı beğensin ki? Yaptığı makyaj en fazla eyeliner ve ruju geçmeyen acemi bir kız..Ama Hazel’de bilemezdi ki.Sıkılmıştı Zayn.Etrafında onca ‘yapma kadın’ görmekten.Makyajlı iken ayrı,makyajsız iken ayrı yüzlere sahip olan kadınların neresi mükemmeliyetti? (Söz Rihanna ve Demi’den dışarı) Doğallık istiyordu artık Zayn.Yıllardır etrafında sahte işlerin dönmesinden bıkmıştı.Sıradanlık istiyordu.Yönetim yüzünden gerçek olmayan bir ilişkisi bile vardı.Herkes ha evlendi,ha evlenecek deyip duruyordu.Yanılıyorlardı,Zayn mutsuzdu.Olmayan bir şey olmuş gibi gösterildiği için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEATH OF BOND (Ölüm Bağı)
FanfictionYaşamdan kopmak için az zamanı kalan bir kızı nasıl hayata bağlarsınız? Tüm hayallerini kaplayan imkansızlığı karşısına çıkartarak mı? İmkansızlık..Zayn,ölüm ve Hazel'in arasında ki ölüm bağını kopartabilecek mi? ©Tüm hakları saklıdır.