perdenin dışından gelen güneş ışınları kalkmak için bir nedendi. Şarjı neredeyse biten telefonumu bıraktım ve kalktım. Sabaha kadar oyun oynadığım için şarjı anca yani
üzerime okul formasını giydim.Bu gün yeni okuluma başlıyorum. Okul t-shortunün üzerine bir polar giydim.Ne üşüyorum nede terliyorum . Ancak bu soğuk'da beni garip karşılar insanlar.
Ben bir MELEZİM . Bu dünya'da kalan son melez hatta başka hiç vampirin yaşadıgını sanmıyorum . Yaklaşık 400 yaşındayım . Ailem ben küçükken öldürüldü. Ve diğer vampirler bende sürekli yeni yerlere gidiyorum. Oralarda en fazla 10 yıl kalıp yeni kimlikle başka bir ülkeye gidiyorum. Çünkü ben yaşlanmıyorum ve insanların süphelenmemesi için böyle yapıyorum. Yoksa beni de öldürürler.
Bir ay önce istanbula'a geldim . Daha önce gelmiştim. Ama 40 yıl oldu. Geçen hafta yeni okuluma yazıldım. Sınırsız param olduğu için koleje gidiyorum. Annemler ben doğmadan önce çalışıyorlardı. Bu yüzden param sınırsız denicek kadar çok ...
Aşağı indim ve chevralet camoro'nun anahtarını alarak evden çıktım. Ben birşey yemem . Sadece bazen yerim ve tüm elementlere hükmedebiliyorum . Hızlı koşuyorum , çok uzakları görebiliyorum ve duyabiliyorum .
Hızlı bir şekilde okulun bahçesine girdim. Arabayı tek hamlede park ettim. Arabadan inmeden okula bi göz attım. Hmm güzel diyen iç sesime gözlerimi devirdim . Evet doğru bildiniz. Vampirlerin iç sesleri vardır . Tıpkı benim gibi ama benim ki biraz ukala sanki ...
Daha fazla arabada durmadan indim.
Öğrenciler kendi hallerindeydi. Bir kaç meraklı göz bana dönerken önüme bakıp yürümeye başladım. Çünkü dikkat çekmekten hiç hoşlanmazdım. Ama uzun sarı saçlarım , mavi gözlerim ve güzel fizigimle normalde de baya dikkat çekiyorum.Gözünü buraya biraz uzak olan çardak'da oturan ve bana bakan kız ilişti. Yanındakine dönüp birşeyler söylemeye başladı. Çok net bir şekilde uşakları görüyor ve duyuyordum . Bu nedenle yürürken bir yandan da onları dinlemeye başladım.
O kız yanındakini dürttü. "Aslı şuraya bak" dedi . İnce sesiyle uzakdan bile bu kadar cırtlak gelen sesini yakından nasıl duyarım bilemiyorum. Zira bu kızı sürekli duyucagimi düşünüyorum . Yanındaki aslı mıdır nedir oda bana döndü . İlk gözlerini büyüttü ardından bir kahkaha attı. "Kızım desene olay var " bununla yanında ki kadar olmasa cırtlak olan sesiyle daha fazla dayanamadım . Ve gelmiş bulunduğum okul kapısından okula girdim.
Olay var derken ne demek istediğini anlamasamda yakında kokusu cıkardı. Kavga edip yine kovulmada iç sesim yine kendini gösterirken haklıydı . Gittiğim bir kaç okulda kavga etmiştim ve kızları birazcık hırpalamıs olabilirim. Evet "hastanelik de olmuş olabilirler ". Ama bana bulaştılar yani ne yapabilirim . Sessiz kaldıkça daha çok teleme cıkacaklarını bildiğinden direk daldım. Tabi türkiyede ki gibi saç baş değil . Oradaki kızlar box falan biliyordu. Ve okullar çok disiplinli oldugundan direk kovdular beni.
Bu sırada yanıma gelen kadınla gözlerim onu buldu. Çok yasli olmayan kadın en fazla 40-45 falandı. Bu okulda önemli bir yerde galiba duruyordu.
-merhaba buyrun neye bakmıstınız.
+ Ben yeni öğrenciyim'de müdürün odası neresi acaba ??
- Gel tatlım bu taraf da
+ Tatlım mi ? fazla gereksiz
Müdür odası olduğu kapıyı tıklatıp içeri girdik.
Kapı tıklatmakdan her zaman nefret ediyorum.
Ha direk girmissin ha gir sesini duyunca
Müfür fazla yaşlı değildi . Ama genel olarak diğer müdürler gibi de değildi . Karizmatik ve yakışıklıydı. Yaşına rağmenMerhabe ben gece
Merhaba gece bir süre önünde ki kâğıtlara baktı. Ardından yeniden düşünüp " sınıfın 11-A dedi.
Teşekürler ederim diyerek Sınıfdan çıktım. O kadın oda da kalmıştı. Bende hemen sınıfımın yerini aramaya başladım. Hehh iste buldum 11-A yani sınıfımı saate baktığımda dersin başlamış olduğunu gördüm.sevmediğim için kapıyı tıklatmadan girdim . "Tüm öğretmenler buna sinir olurdu" . (sende insanları sinir etmeye bayilirsin ) Evet. bayılırım
kısa boylu tontiş bayan bir öğretmen vardı . Tahtaya bakınca coğrafya olduğunu gördüm. Sen yeni ogrwnciy olmalısın hoş geldin . Hadi geç bakalım diyince ne kadar şirin olduğunu fark ettim.
Gözlerim sınıfı tararken bahçede kj o grubun'da bu sınıfta olduğunu gördüm. Onları umursamadan cam kenarına arkaya geçtim .
-kendini tanıtır misin ?
Öğretmenin sorusuyla kafamı kaldırdım .
+Ben Gece gece aslan dedim . Ve yerime oturdum . Detaya girmeye gerek yoktu. Ve umarım bu sıranın sahibi yoktur . Cunkuy ben yanlızlıgı severim . Arkadaşa gerek yok .Teneffüs ziliyle kafamı kaldırdım .Bir nescafe içsem iyi olur.
Kelime sayısı =644
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
VampireGüldüm sinirimi belli edersen benden habersiz vampir özelliklerin ortaya çıkardı. Gülmeme daha da sinir olmuşa benziyordu. Beni hızla itip karnım tekme atmaya başladı. Kendimi daha fazla tutamadım ki yavaştan rüzgar esmeye başladı. Hatta tavanda...