21-SEVGİLİ

275 8 1
                                    

Sabah kadin geldi ve evden o zaman ciktik. Cikmadan once bebegin odasina girdim ve onu misil misil uyurken buldum. Cok tatli bi cocuktu. Bugun nufus mudurlugune gidip ona bi kimlik cikartacaktim. 

Arabaya bindik ve okula gittik . Her zamanki gibi biz masalardan birilerine gectik . Bahcede otururken emreler sinifa cikmisti. Bahce kapisinda boralar gozukdu .Direk bize baktilar ve yanimiza gelmeye basladi . Hadi hatirlisi

Masaya izin istemeden oturdular . Biz onlara bakarken onlarda bize bakmaya basladi. Bu bakismadan sıkılıp etrafa göz attım. Tüm okul bize bakiyordu. Onlara göz devirdim. Yeniden boralara döndüm .

- "Biz düşündük ki dünde görüşmedik ya bugün bizim bara gelin oturup sohbet ederiz biraz "

Ecem hemen cevap verdi .

- "Olur Aslında "

-O sırada aklıma Berke geldi . O ne yapardiki evde onu yanlız bırakamazdık.

- "Malesef olmaz "

- "Neden ? "

-Kızlarda bana merakla bakarken Berke'yi hatirlamadiklari belli oluyordu .

- "Berke "

Dediğimde kızlar kendi aralarında haaa diye mırıldandı .

-Bora bozulmuş bir şekilde bakıyordu .

- "Sevgilin mi ? "

- " yoo "

-Ecem tartışma olacağını anlamış gibi ortaya atladı .

- "Barı boşverin bu akşam bize gelin evdede vakit getirebiliriz .  Hem Berke'ylede tanışmış olursunuz .

-Eceme baktım böyle dediğine göre bi bildiği vardı . Ya da Ardaydı.

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

Derslerin bitmesiyle arabaya bindik . Emreler direk eve gitmek istedi . Bunlarda bizden bağımsız yaşamaya başladı .

Nüfus müdürlüğüne gittik ve kolayca hallettik şu kimlik işini Berke artık benim kardeşim gibi görünüyordu   .

Eve gidince emreder evde yoktu . Sinemaya falan gittiler herhalde kadın içerde oturuyordu . Berke nerde diye bakındım yukarı çıktım yatağında uyuyordu .

Kapı çalmasıyla hızla odadan çıktım ve aşağı indim. Boralar gelmişti erken olmasına rağmen Onlar salona geçti . Bende geçince kadının biraları sürdüğünü gördüm. Benide anca böyleleri bulur .

Bende bi yere oturdum . Tam yerime yayilmisken bebek telsizinden ağlama sesi geldi . Direk ayağa kalktım . Boralar sesi anlamamıştı . Salondan çıkınca vampir hızında odaya girdim . Uyanmış ve ağlıyordu. Onu kucağıma aldım ve derslerde çocuk bakımiyla okuduğum bilgileri okumaya başladım . Terlemişti üstünü değiştirdim . Sonunda salona girince Tüm gözler gene bana dönmüştü .

-"Iste Berke "

-"Kim bu ?"

-"Kardeşim "

-"Iyide senin kardeşin yok ki "

-"Artık var bugünden itibaren "

-"Nasıl yani ?"

-"Sahiplendik "

-Asu cevap verdi . Onlara neyse artık emir bebeğe korkuyla bakıyordu . Melis bunu fark etmiş gibi

-"Korkuyor musun yoksa ?".      Diye dalga geçti .

-"Ne münasebet "

Emir cevap verince Melis durdu . Ardından gülerek  cevap verdi .

Evet korkuyorsun az önce zihnini okudum . Dedikden sonda kalktı  ve yanıma geldi.

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin