9- İNGİLİZCE

524 18 5
                                    

Zil sesiyle uzun süredir girmediğim derse girdik . Iceri bilmediğin bir öğretmen girdi . Sanırım yeni bir öğretmen o değilde size nasıl anlatsam ayselden farkı yok desem anlarsınız . Etek ve büstiyer insanları giyimine göre asla değerlendirmem ama yaptığı makyaj ve geldiğinden belli bi etmeyi birde borayı kesiyordu . Öyle bakmayın ALLAH var emre yakışıklı çocuk baksana
+.kız Oda vampir sende siz ne güzel yakıştiniz .
- Sussana sen bi
+ Ne susucam be taş gibi çocuk işte
_ İç sesimin dediği ile emrede döndüm . Bana bakıyordu. Ne oldu sırıtmaya basladin
+ Aklını okuyordum
- Dediği ile önce tepki vermedim . Ardından kafama dank etti . Ulan bu benim iç sesimle
tartismami dinlemiş . Hemde giybetini yaparken sinirle önüme döndüm . Rezil olmuştum resmen
Hey sen !
Öğretmen demeye bin şahit isteyen kadının berbat sesiyle ona döndüm . Beni gösteriyordu. Kafamı ne var der gibi salladım .
Kalk tahtafaki soruyu çöz dedi.
Tahtaya dönünce bir soru vardı . Siz kesin matematik falan sandınız. Hayır bir ingilizce sorusuydu . Kelimeler vardı ve düzgün bir cümle kurmamız isteniyordu . Ve bu ileri seviye sorusuydu . Bizim işlediğimiz konunun çok üstünde bizim için tabiki sorun yoktu .

400yıldır farklı yerlerde yaşıyorum ve 30dil falan biliyorum . Ingilizcem ise muhteşem zekan benim ana dikim ingilizce ama bunu onların bölgelerine gerek yok . Yüzüne bakınca benim yapamayacağımı düşündüğünü fark ettim . Yok canım ne akıl okuması o düşündü.

Kalkıp kurabilecek en zor cümleyi kurdum . Kadın yazdığımı görünce baya bi şaşırdı . Ardından benimle ingilizce konuşmaya başladı .
'Dil mi okuyacaksın ?'
"Hayır İngilizcem iyi diye dil olucak halim yok mors olan suratını düzeltmeye çalışarak "
'Yurtdışında ne kadar kaldın ?'
"Toplam 4ay "bilmesine gerek yoktu. Hem böylesi ona daha çok koyar eminim "
'Nasıl bu kadar iyisin peki '
"Kişiler 4yıl okur ve anca böyle olur . Kimileri ise yetenek sayesinde sırıtarak söylediklerim ile bağırmaya başladı "
Çık dışarı yüzsüz
O sırada emre girdi araya İngilizce konuşarak Ingilizcesi sizden iyi diye onu kovamazsiniz . Ayriyeten doğru söylüyor siz 4yıl okumussunuz ama hala terbiye kazanamamissiniz yetenek işi işte . Bu soyledigiyle müdürün odasındaydım . O kadar dövdüm gelmedim bi doğru söyledik direk müdür odasına o karı emmeyi kovmayip iyice yuzsuzlesince emre kadına bağırıp peşime takıldı .

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
Eve girince sikintidan ölmüştük
bara mi gitsek ?
Emre'nin sesiyle güldüm . Her akşam gidiyorduk ve tek vakit gecirebilecegimiz yerdi . Kabul ettim ve akşama hazırlanıp çıktık .

Yine aynı bar'a gittik . Boralarin bari ne yapayım ama bar çok iyiydi içeri girip bar taburelerinin oraya oturduk . Erken olduğu için fazla kalabalık değildi . Saat ilerledikçe bar doldu. Kapıdan giren boralarla dikkatler onlara döndü . Localarina oturdular derken arayla göz göze geldim . Hani şu maviş geçen yangında kurtardigim çocuk burayı alttan dürtü. Hiç görmedik cidden

Boralarin gözleri bize dönerken sinirlendiği koyulaşmış gözlerinden belli oluyordu . O mavi gözleri siyaha döndü . Yanıma yaklaşan kıza gözlerimi onlardan çektim . Kızıl saçlı piercingleri gotik giyimi ve siyah makyajiyla ben tehlikeyim diye bağırıyordu . Hah çok korktum içime gözlerimi devirip kıza döndüm . Yanında ki kızlarla biz tehlikeyi diyorlardı .

Dövüşte iyi olduğunu duydum . Bir maç istiyorum ŞİMDİ !
Keyfinin kahyasimiyiz burada ?
Alayla gülerek söylediğime sinirlendiği belliydi . Aaaa yoksa bebeğini düşürmekten mi korktun unutmuşum hamile olduğunu bu sefer o alayla gülmeye başladı.
Emreüye döndüm onunda sinirlendiği belli oluyordu . Onay almak için gözlerine bakarken gözünü kırptı. Bende ayaga kalktım.
Tamam
Kız biran şüphe duysada kazanacağını emin gibi duruyordu .
Ortada bir iddia olmazsa keyfi olmaz .
Amacını şimdi anlamıştım .

Kelime sayısı 540

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin