2-BAR

1K 30 6
                                    

Kantin de kahvemi almış oturuyordum . Dik dik bana bakanlara umursamadan hem de normalde biri bana satasmadigi surece bulasmam. Ama insanlarda bana bulasiyor. Sürekli nedense bilmiyorum valla çekememezlik olabilir. Bir kavga durumunda ise genellikle galip gelen taraf olmak guzel çünkü bu dünyada ki en guzlu varlık benim bununda payı var . Genellikle Türkiye de kavga ettiğimde hepinizin bildiği gibi türk kızları saç baş tabirine gore kavga ediyor . Benimse yumruklarım konusuyor .

Kantine giren sabahki gruba sırıttim . Bunlar başıma bela olucak gibi duruyorlardı . Onlara bakmadan kahvemi içmeye devam ettim . Onlar bana satasmadigi sürece birşey yapmayacaktım . Çünkü onları yanlış anlamisda olabilirdim. Bu olanağı pek saymıyorum ama beni gösteren kız ve yanındakiler dik dik bana bakmaya başladı. Erkekler ise kendi havasındaydı. O esnada kızlar konuşmaya başladı. Bende dinlemeye
tabiki sesleri geldi .
Yaa kız napcaz bunu ?!!
Daha bugün yeni diye boyle yarını bekliyorum . Ben yarın onun canını okuyacagım . Yanındakilerin gelmeleriyle konuşmaları bitmişti . O gülme sesine karşı kulaklarımı kapatma isteğini geri attım .

Anlayabilirler di ve boyle olmasını hic istemezdim . Gün bittiğinde ve nihayet zil çaldığında oturduğun şuradan kalktim . Tüm gün boyunca bana dik dik bakmislardi . Ve benimle tanışmak için gelen bir kac kızda soğuk tavirimdan dolayı vazgeçmişlerdi. Arabama atladigim gibi eve geldim. Yapacak bisey olmadigi için aksam bir bar'a gitmeye karar verdim.

Güzel bir elbise giydim. Garajdan arabama atladigim gibi buralarda meşhur diye bildiğim BERA bar'a gittim. Anlamının ne olduğunu bilmesemde cool bi isimdi.

Barın girişinde kırmızı ve siyah led ışıklarla BERA yazıyordu . Ve bu sokağı güzel bi hava katmıştı. Girişte iki tane adam dikiliyordu. Ve onları umursamadan bara girdim.

Müzik sesi yaklaşmaya başladığında önümde uzanan kırmızı led ışıklarla aydınlatılmış koridorda ilerledim. Sonunda bir kapıdan geçtim. Ve müzik sesi tamamen kulagimi doldurdu.

Açıkçası güzel bir mekandır. İçinde ki kirli insanları saymazsak tabiki . Gözümü kestirdigim barmenin yanında ki bar taburelerinden birine oturdum.
Bir kaç göz yine bana dönmüştü. En gereksiz yerde bile dikkat çekiyorum.

Barmenden siyah peri istedim. "En sevdiğimdendi " Normalde bir insan içse tek kadehte sarhoş olur. Buda benim farkım ." Şaka şaka ya" Vampirler sarhoş olmazlar. "Çarpmasın güzelim " sırıtarak konuşan barmene sinirlerim bozuldu.

"işini yap" bu dediğimleaz önceki yavşak sırıtışı bozuldu. Ve bana içeceğimi getirdi.
yakıcı sıvı boğazımdan geçerken arkamı döndüm. Ve insanları izlemeye başladım .

Her bar gibiydi içerisi çok fazla gürültü vardı . Sese alışmış kulaklarım daha önce duyduğum cırtlak bir sesi ayırt etti. Okulda ki kızın sesi gözlerim sesin sahibini görmek ister gibi etrafı taradı.
Üzerimde ki bakışları hissettim . Ve sağ tarafta ki locada oturarak beni izleyen grubu bende izlemeye başladım.

Erkekli ve kızlı grubta ki kızlar buraya bakıyordu . Erkeklerin pek umrunda değil gibiydi. O esnada grubun lideri diye bildiğim çocuğun gözleri gözlerimle buluştu. Mavi , yeşil arası gözleri bu karanlıkta bile belli oluyordu . Yaninda ki bana dik dik bakan kızda fark etmiş. Olacak ki çocuğun kafasını tutup kendine çevirdi. Ve orada ateşli bir şekilde öpüştüler bu tarz konularda her zaman igrenmistim . ve yüzümü ekşiterek insanları izlemeye geri döndüm.

Lavobaya gitmek için rahat bir şekilde ayağa kalktım. Tahmin edin ne oldu ? Tabiki ayağım takıldı ve sendeledim . Sakar olmam benim.suçum değildi . Ve benim sendelediğimi gören biri büyük ihtimalle sarhoş olduğumu düşünürdü.

Lavobada yüzümü yıkadıkdan sonra çıkmak için kapının oraya gittim ve kapının kilitli olduğunu fark ettim . Ne olmuştu bu kapıya ? kapıyı biraz daha zorlaşan kırılacak gibiydi .

Artan seslerle biran duraksadım . İnsanlar bağırıyordu ve müzik sesi gitmişti. Kulaklarına dolan yangın siren sesiyle siktiri çektim. Biri beni buraya kilitlemiş ve yangın çıkartmıştı .
kızla kapıyı kırdım ve bar kısmına girdim . Her yer dumandı ve boştu. Tüm insanlar çıkmıştı.

Bir insanın yanarak ölmesini istemediğim için dumanın içinde gözlerimi gezdirdim . Gözüme takılan baygın bir insan gördüm . O tarafa doğru koşmaya başladım . Yerde yüz üstü yatan erkek bedeninin kalbinin atıp atmadığını kontrol ettim.

Bu dumanda bir insanın yaşaması çok zordu. Atan kalp sesiyle hemen kucağıma aldım. O an fark ettim ki bu kişi bana bakan kızlarla ayni locada oturan çocukdu.
Hızla koridorda ilerlemeye başladım . kapıya geldiğim an kapıdan bana o çocuk çıktı .

Beni ve kucağımda ki çocuğu görünce gözlerini büyüttü . Hemen ardından bana yardim etti . Ve çocuğu dışarı cıkarttık. Kapıda bekleyen diğer arkadaşları da yardim edince hemen hastaneye götürdük .

Doktordan iyi haberini alınca eve gitmek için ayağa kalktım. Koridorun başında hızla bana doğru gelen 4kızı görene kadar Aslı denen kızı görene kadar aslı denen kız bana vurmak için elini kaldırdı . Ve ben elini tutup sıktım
Sen yaptın ! 'yangını sen çıkarttın ' "ne diyorsun lan sen " diye bu sefer ben kızın yürürken bana bakan sarışın çocuk beni tuttu. Ve duvara itti.

'Ne diyorsun sen aslı '
Bara dirdiğinden belli birşey yapicağini anlamıştım . O labobaya gitti ve tam o anda yangın başladı . "Ne şans ama dimi "?!!
Neden sizin bara geldi. Sanıyorsun bora. Tek amacı bar'ı yakmaktı. Okula geldiği ondan itibaren' de bize bakıyordu zaten

Kelime sayısı =768

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin