4-KISA SÜREKLİ

775 27 6
                                    

Sabah okula gitmeden önce bir duşa girdim. Ve aklımı kurcalayan düşüncelerden uzaklaşmaya çalıştım. Ama ne fayda ne boranın söyledikleri nede yaptıkları aklımdan çıkmıyordu. Daha fazla beklemeyi bıraktım. ve giyinerek okula gitmek için yola çıktım.

Dersin boş olduğunu duyunca ayağa kalktım. Birazda kantin de sıkılabilirdim . Şimdi diyeceksiniz ki neden yanlızsın yanlızlık iyidir her zaman ne kaybedeceğin olur nede kaybetme korkun ölümsüz olmak boyle birşey birine bağlanırsam eğer o kişinin ölümünü izlemiş olurum . Ne o acıyı tatmaya nede sevmeye hic niyetim yok.

Kantin de bir masada oturan aysellerle gözlerimi devirdim ve başka bir masaya geçtim . İnşallah yine rahatsız etmezler çünkü bugün hic kavga edecek havamda değilim . Bende telefonunu çıkartıp cekildiğim fotoğraflara bakmaya başladım. Fransa , İngiltere , Almanya , Portekiz , Amerika ,Almanya ve daha bir sürü kimligimi belli etmemek için sürekli başka yerlerde yaşamak gerekli yoksa insanlar yaslanmadiğimi anlarlardı. Ve bu benim için büyük bi sorun olurdu . Düşünsenize sizi bir deney faresi gibi kullanıp üzerimizde her şeyi deniyorlar .

Yaklaşan ayak sesleriyle daldiğım düşüncelerden çıktım ve başımda dikilen aysellere ne var dercesine bakmaya başladım.

" Seni pislik !! " senin çektiğin video yüzünden biralar bizim canimizi okuyacak ama sana ödeticem hepsini ! "Dün yaptıklarımı unuttum sanırım asıl sen arkanı kolla mazallah başına birşey gelmesin " Sinsi bir sırıtmayla söylediklerimden sonra yüzünde bir korku belirdi .

Hemen ardından bakıştılar ve Aysel benim saçımı tuttu ve yüzümü masaya vuracakken sacımı tutan kolunu kırdım !! Haketmisti bunu o elini güzel saçından çekip çığlık atarak yere oturdu .

Kantinde ki tüm gözler bize dönmüşken bu sefer aslı hamle yapmaya çalıştı . Onun kolunu tutup arkasında sabitledim ve az önce ayselin bana yapmaya çalıştığı ama yapamadığı şeyi yapıp kafasını masaya gömdüm .

O bayılıp elimde kalırken bu sefer yaninda ki kuyruk büşra ve zehra atak yaptı.
Zehranın yüzüne yumruk atarken büşranin bacağına vurdum . İkisi de yere düşmüşken gözlerimi etrafta gezdirdim . Gözlerim yeniden mavi yeşil karışımı gözlerle buluştu .

(Tam ortalık karışmışken bir tanede ona vursam ve kim vurdu da gitti desem çok abes kaçar mı ki ? ) Aysel hala çığlık atarken sonunda onu fark edmislerdi ve hepsini hastaneye götürmeye karar verdiler .
(Bazı yavşak erkekler )

Sonunda hak ettiği muammeligi gördü . Bu kaşar iyi ki gelmiş bu kız okula .
Aynen kızım görmedim mi ayseller nasılda rezil oldu .

Duyduğum seslerle kenarda olayı izleyen ve konuşan kızlara döndüm. Bu gürültüde kısık konusmalarına rağmen duymuş olduğumu anlamış olacaklar ki hemen masalarından kalktılar .

O kızlara yetistim daha önce kolay kolay kimseyle konusmadigim için nasıl yaklasacagimi bilemedim önce hemen ardından "merhaba " diye başladım .
"Merhaba " içlerinden biri ürkek bir şekilde cevap verdi . Belli ki benden korkuyorlardı. Az önce konuştuklarınızı biraz kulak misafiri oldum . Ama neden öyle dediniz

Evet aysellerin bunu hak ettiğini söyledik . Çünkü o kendini bisey sanan varlık dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünüyordu . Herkesin kendine itaat edeceğini ama sen cesaretli bir kizsin . O kaşara haddini bildirdin
Bilgiler için teşekkürler .

Teşekkürlerimi de edip oradan uzaklastim . Demek ki artik hak yerini bulmaya başladı bu okulda oda benim sayemde Egom okulu saracak gibi olunca kendimi ivmeyi bıraktım .

Egon dünyayı bile sarsa boranin yaninda hep Aysel olucak Baksana karşıya aptal !
Kafalı kaldırdığımda Aysel ve boranın opusmesiy beklediğimiz son şey bile değildi . Kolu kurulmamış ki hatla okulda bir daha ki sefere demek ki bu kaşar kendini yüne hakli göstermiş ve kısa süreli de olsa kazanmıştı. Ama bu kazancı bu kadar uzun sürmeyecekti. Zira hepsini ödeyecektim . Oyun daha yeni başlıyordu .

Kelime sayısı =537

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin